Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du arbejde sammen med mig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har efterhånden prøvet mange forskellige ting og koncepter, noget mere succesfyldt end andet :-) Har nu i længere tid været i en slags stand by funktion, og har mere fulgt med i hvad der rører sig, end egentlig været en deltagende part. Jeg synes selv jeg har mere at byde på end det, så leder nu efter den for mig, helt rigtige kombination af omstændigheder.

Så hvis du mener du opfylder visse kriterier, er du meget velkommen til at kontakte mig.

1. Firmaet du arbejder med skal være solidt. Det er ikke specielt vigtigt at det lige startede igår, så der stadig er mulighed for at få de første pladser.

2. Du skal være seriøs og arbejde i et seriøst team.

3. Det er for mig ikke vigtigt at du sidder inde med endnu et af verdens bedste produkter, men derimod er det vigtigt at kombinationen af produkt, firma, bonus/marketings plan og upline team er unikt.

Lyder dette som noget du kan tilbyde, hører jeg gerne fra dig

P.s Jeg er rimelig kritisk (ikke at forveksle med negativ) så forbered dig venligst på en syndflod af spørgsmål :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Og hvad er det så helt præcis du skal bidrage med?

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter planen, hårdt arbejde og målrettethed

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ludox!
Om kort tid starter jeg og to partnere et MLM selskab, der er noget anderledes end du tidligere har set.
Vi sælger groft set "kræs for mænd, der har alt - men som gerne vil have lidt mere" og produkterne kendetegner denne beskrivelse. Nogle af produkterne har du aldrig før set på markedet hverken i Danmark eller i det øvrige Europa, men vil kunne anvendes af alle voksne mænd over 14 år.
Vi lægger stille og roligt ud med få produkter og senere kommer der flere til.
Men det, der gør konceptet anderledes er, at foruden at være forhandler af produkterne er der mulighed for at blive ambassadør og demonstratør af produkterne ved særligt tilrettelagte såkaldte "drengerøvsaftener", hvor man samler 4-8 kammerater, der får demonstreret produkterne.
Jeg kan ikke her i en email afsløre for meget, men kan blot sige at jeg selv er en ældre herre på 62 år - mine partnere er i begyndelsen af 30´erne.
Jeg selv kender til de fleste MLM systemer både de seriøse og de ikke så seriøse og mit udgangspunkt har været at lave det bedste af det bedste koncept, hvor gå-på-mod bliver belønnet og hvor det absolut bedste fra de øvrige systemer på markedet er indeholdt.
Er du interesseret, kan du komme med helt i top, da jeg først nu er begyndt at se mig om efter de første, der skal have tilbuddet. Andre interesserede er også velkommen til at rekvirere yderligere oplysninger.
Skriv til mig på: bejser@gmail.com
Mvh
Bejser
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ludox!
Om kort tid starter jeg og to partnere et MLM selskab, der er noget anderledes end du tidligere har set.
Vi sælger groft set "kræs for mænd, der har alt - men som gerne vil have lidt mere" og produkterne kendetegner denne beskrivelse. Nogle af produkterne har du aldrig før set på markedet hverken i Danmark eller i det øvrige Europa, men vil kunne anvendes af alle voksne mænd over 14 år.
Vi lægger stille og roligt ud med få produkter og senere kommer der flere til.
Men det, der gør konceptet anderledes er, at foruden at være forhandler af produkterne er der mulighed for at blive ambassadør og demonstratør af produkterne ved særligt tilrettelagte såkaldte "drengerøvsaftener", hvor man samler 4-8 kammerater, der får demonstreret produkterne.
Jeg kan ikke her i en email afsløre for meget, men kan blot sige at jeg selv er en ældre herre på 62 år - mine partnere er i begyndelsen af 30´erne.
Jeg selv kender til de fleste MLM systemer både de seriøse og de ikke så seriøse og mit udgangspunkt har været at lave det bedste af det bedste koncept, hvor gå-på-mod bliver belønnet og hvor det absolut bedste fra de øvrige systemer på markedet er indeholdt.
Er du interesseret, kan du komme med helt i top, da jeg først nu er begyndt at se mig om efter de første, der skal have tilbuddet. Andre interesserede er også velkommen til at rekvirere yderligere oplysninger.
Skriv til mig på: bejser@gmail.com
Mvh
Bejser
  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed
 

MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)
EmnerSvar
KONCEPTET!!!
Nyeste indlægaf Helge Christensen, i dag kl. 16:21
4
Hey alle , jeg søger NM Sponsor!!!
Nyeste indlægaf Seref Dogan, i dag kl. 10:56
6
ACN, skal jeg blive sælger for dem?
Nyeste indlægaf Abdul, den on, 17 jul 2013 kl. 17:35 12 ... 192021
203
DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder...
Nyeste indlægaf kvicktrade, den ma, 08 jul 2013 kl. 22:07 1234567
69
kæder kontra netværk
Nyeste indlægaf Birthe Engedal Randklit, den to, 04 jul 2013 kl. 20:12
0
At sælge til familie og venner...
Nyeste indlægaf Jennerboy, den ma, 24 jun 2013 kl. 15:30 123
27
ACN - HJÆLP
Nyeste indlægaf Jesper, den lø, 22 jun 2013 kl. 17:27
8
Stigende interesse for MLM
Nyeste indlægaf Mathias Sundby, den ti, 11 jun 2013 kl. 01:29
0
MLM og muligheten for å lykkes
Nyeste indlægaf Geir, den lø, 08 jun 2013 kl. 22:29 12345678
79
Der findes ikke noget der hedder "MLM-branchen" - BASTA...
Nyeste indlægaf Carsten Kvist, den lø, 08 jun 2013 kl. 21:43 12345678
74
 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du er seriøs så giv mig et kald på 22586734 og vi tager en snak om hvad vores firma, produkt og team har at tilbyde.

Med venlig hilsen
Morten
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Min egen idé er at stifte et aktieselskab , sammen med en eller flere og leje eller købe en erhvervsejendom i Frederiksværk.

Ejendommen indeholder ca. 300 m2 lager og 300 m2 kontor , og ligger et par hundrede meter fra en togstation. (husleje 300.000 pr. år)

Formål :

Drive lagerhotel for internetvirksomheder , disse betaler for at have varerne liggende på lager, for at vi pakker dem og sender dem. ( lejeindtægt ved fuld udlejning 1.440.000)

Drive revisionsfirma / juridisk hjælp , både for de virksomheder der er kunder på lagerhotellet og deres netværk , men også lave incassoopgaver og hjælpe nye kunder med dårlig økonomi.

Drive callcenter

Drive Jobcenter

Drive egne webshops

Drive kursus for iværksættere , herunder rådgivning og tilbud om partnerskab

Ovennævnte er naturligvis den korte version ;-

Fra Skærbæk
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Jima Hegn I/S Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er seriøs og vil arbejde med branchens bedste kompensationsplan, hvor vi kun arbejder i 2 ben og arbejder/hjælper på alle led ned, så kontakt gerne mig på da.esk@icloud.com eller på +45 22 14 22 11!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)