Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kassander:

Michael følg med i de næste 6 md i Danmark og se hvad der sker.

Jeg GLÆDER mig til de ting der kommer til at ske

Det er sjovt at du heller ikke kan komme med nogle brugbare svar men bare fyrer det ordgejl af du selv er blevet fodret med. det er da tankevækkende at du ikke selv kan se at du bare tilhører fodfolket i klodsland. Og at den eneste grund til at du er blevet lukket ind i varmen er at cheferne skal bruge nogle flere til at skrabe millionerne ind til deres Bankkontoer.

Det bliver en brat opvågning for dig den dag det går op for dig at du har været med til at snyde alle dine venner og bekendte. Og du selv står tilbage med værdiløse lotto kuponer. Har du i det hele taget selv styr på hvor meget du har tabt ind til nu ?. Husk ludomani kan behandles.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM,

jeg troede lige, at du havde et godt indlæg, indtil du begynder at kæmme. (første 2/3 del)

KennM:
Men det er desværre tilfældet med MLM folk, at de har et kæmpe behov for at skulle fortælle omverden at de er de bedste og resten er dumme, fordi de ikke er en del af konceptet.

Jeg giver dig gerne ret i, at der er MLM folk der kan være r...irriterende, men mit spørgsmål her er, (behøves ingen svar) har de ikke fået nogen som helst træning af deres sponsor? der er helt klare "to do" og "not to do" ting indenfor MLM. 

og ja, der er ingen grund til arrogance.

venlig hilsen Christian

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kassander:

følg med i de næste 6 md i Danmark og se hvad der sker.

Jeg GLÆDER mig til de ting der kommer til at ske ;)

Nu har jeg efterhånden fulgt MLM debatten i noget tid, og lige præcis den kommentar er i hvert fald en klassiker. Det hele bliver så vildt så vildt. Ikke lige nu, men om et stykke tid. Bare vent..

Jeg har ventet længe, og er endnu ikke stødt på nogen der er vendt retur med et: Hvad sagde jeg! In your face!

Men hvem ved, måske bliver du (og DubLi) den første. Jeg venter i hvert fald, og ser hvad der sker Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Hvordan kan du som "rådgiver" tage over 1000.- for 20 min. telefon-"rådgivning" til stakler der ikke aner noget om opstart af firma? (dette er en påstand som jeg ikke kan bevise, men jeg kan bevise at du tager over 1000.- for rådgivning.)

Hvordan kan du bevise det ? når det er 995 for rådgivning i 3 måneder. Hvor jeg står til rådighed med rådgivning i de situationer hvor de får brug for det. Hvor har du det med 20 minutter fra ?. Du har åbenbart lige så svært ved sandheden som dine chefer. Hvorfor lyver du for et koncept som du i forvejen ved der ikke er flere kunder at hente til nu sandheden er kommet frem i lyset ?.

 Og den med Duplo var ikke en stavefejl. Prøv at Google det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu syntes jeg lige at vi alle sammen skal tage og tone en lille smule ned, og prøve at slappe af. Det her er fuldstændig ude af kontrol jo.

Kassander, du skal virkelig rette på din attitude, Du er repræsentant for DubLi Network, og du er derfor hverken arrogant eller idiot. Du er en helt almindelig person, som hjælper folk med at spare penge <-- Back to basics for you. Læs manualen og opfør dig ordenligt. 
- Hvis ikke, så smut pomfrit. Jeg gider IKKE se sådan en attitude fra folk i dette firma. Jeg er ikke bange for at kontakte DubLi omkring manglede oplæring. - SPECIELT ikke i en tråd JEG har startet.

- Så tager vi lige 10 sekunder og trækker vejret.

DubLi Inc. har ikke en omsætning der 3 gange større end Facebook. Dette er et falsk rygte, og det er blevet aflivet, samt de personer som har været involverede er blevet ekskluderet fra DubLi Network

DubLi kommer over de næste 2-4 måneder til at lave en masse ændringer på deres Xpress gavekort, og samtidig også kundeportalen.

Med hensyn til Kontant, og deres program, så må jeg altså stadig slå fast, at 90% af de facts der kom omkring DubLi, er falske.
DubLi udsender en pressemeddelse angående dette. - Jeg skal nok smide den herind når det er muligt.

Jeg håber det kan klare op på nogle af spørgsmålene, og hvis der er nogen som har flere må i meget gerne sende mig en besked.

Mvh.

Christian



 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

kassander:

følg med i de næste 6 md i Danmark og se hvad der sker.

Jeg GLÆDER mig til de ting der kommer til at ske ;)

Nu har jeg efterhånden fulgt MLM debatten i noget tid, og lige præcis den kommentar er i hvert fald en klassiker. Det hele bliver så vildt så vildt. Ikke lige nu, men om et stykke tid. Bare vent..

Jeg har ventet længe, og er endnu ikke stødt på nogen der er vendt retur med et: Hvad sagde jeg! In your face!

Men hvem ved, måske bliver du (og DubLi) den første. Jeg venter i hvert fald, og ser hvad der sker Big Smile

Nu ved jeg ikke om du har holdt øje med mig, men det nye design er da meget lækkert, og det kom for et par uger siden.
Nu begynder de at tilføje en masse funktioner til den allerede brugervenlige Shopping Portal.
Og det med at det bliver vildt. Jeg lavede da penge på gavekortene - Det gjorde mange andre også.

- Det handler om at sætte sig et mål og gøre det. Hvis man er med nu, så har man det mere tid.
- Hvis du først begynder, når folk kommer og siger "In your face", så er det sku for sent kammerat.

MLM = Far far krigsmand, døden skal du lide, den der kommer allersidst han kommer til at svede. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kassander:

Jeg er mega arrogant ja.

Hvis der er noget jeg hader så er det smålige folk der ikke ser verden udenfor som den er.

Jeg vil ærligt talt ikke spilde ret meget af min tid på negative folk, der kun ser en lort, når det rent faktisk er en guldbar der ligger for næsen af dem.

Fint med negative mennesker. Jeg elsker jer, for i sidste ende er det altid jer der står og hader deres liv endnu mere når vi andre får succes.

75 % af alle mennesker er negative overfor alt nyt

20 % kan godt opnå ting

5 % er dem der opnår noget med deres liv, ser muligheder og ikke begrænsninger.

Sjovt nok er det også de sidste 5  % der sidder på 90 % af verdens formuer og rigdomme.

Jeg er en af de 5 % og ja jeg er speciel. jeg arbejder 16 timer hver dag med dette geniale firma, og jeg kan se hvordan min forretning vokser for hver dag der går. Jeg hjælper folk til at spare penge, og jeg får stor respekt for dem af mine venner jeg gav og giver denne mulighed.

Mere har jeg ikke at sige, bortset fra at jeg vil kigge ud over verden, og der er ingenting der skal få mig ned med nakken :)

Så håber jeg sgu din tone er anderledes overfor dem...At du på baggrund af et svar til din egen tone begynder at kalde folk for negative og smålige er jo helt hen i vejret. Dine procent tal kender jeg ikke, men ved godt af en meget lille procent del gør noget der er anderledes, ved du hvor undersøgelserne stammer fra?

Og hvorfor skærer alle over en kam, fordi man ikke syntes DubLi er den rette løsning, behøver du vel ikke blive nedladende? Der findes masser af muligheder, og at jeg kalder dig for arrogant har INTET med dit valg af DubLi, men 100% din tone. Du har ret i at du er speciel, pt. viser du i hvert fald ikke den tålmodighed som i mine øjne kendetegner de 2% eller 5% som du kalder dem.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Med hensyn til Kontant, og deres program, så må jeg altså stadig slå fast, at 90% af de facts der kom omkring DubLi, er falske

Den påstand bliver du jo så nok nød til at bakke op med fakta. For det kunne din chef jo ikke da han fik chancen. Han bestilte jo ikke andet end at give Kontant ret i at der var lavet alt for mange fejl. Så du mener altså at dine chef også tager fejl når han indrømmer fejlene ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Derudover er der ingen grund til at forsvare et koncept med næb og klør, burde du ikke kunne se bort fra at andre er kritiske overfor det du har valgt at lave? Er du ikke stor nok til, at se den anden vej og bare fortsætte med din forretning. Hvis jeg lavede noget som jeg mente var rigtigt og især rigtigt for mig, så ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvad andre synes. Men det er desværre tilfældet med MLM folk, at de har et kæmpe behov for at skulle fortælle omverden at de er de bedste og resten er dumme, fordi de ikke er en del af konceptet.

Jeg var lidt i et dilemma, for giver dig ret i første omgang, men at "MLM folk" smides i samme bås, er jeg ikke enig med dig i, du fik dog en 5'er af mig for det første. Men du har nu ret i at forsvare konceptet ikke giver ret meget herinde, hvilket også er grunden til at man ikke ser så forfærdelig mange af de gamle gavede herinde. Vi er bare nogle der er lldt tykhovedet og som ikke gider finde os i fejlinfo og hvad der af og til er vrøvl. Derfor fortsætter "kampen" for ting er jo først sandt når man selv siger det ;)

Jeg syntes ikke folk er dumme, folk der har hørt om forretningen, hvad enten det er det ene eller andet, er meget velkomne med deres meninger. Men jeg syntes da det er ærgerligt så ofte folk ved mere om min forretning fordi de kender nogle som kender nogle, der engang har deltaget i pyramidespil, mlm, homeparty eller lign. I hvor mange andre brancher ser man folk udtale sig om ting de har hørt fra andre?

Faktisk ikke kan tabe penge...Ahhhh, det er vist noget overdrevet, for det mener jeg faktisk ikke der bliver sagt så ofte mere. I mine øjne er vi da flere der gør en indsats for at fortælle at det er hårdt arbejde, akkurat som at starte en hvilken som helst anden forretning. Jeg kender faktisk flere der syntes det er super skønt uden at det har gjort dem rige eller at de på nogen måde har tjent kassen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Nu ved jeg ikke om du har holdt øje med mig, men det nye design er da meget lækkert, og det kom for et par uger siden.

Nej det har jeg ikke. Jeg har ikke rigtigt hørt om DubLi før denne tråd blussede op igen. Inden da forbandt jeg det faktisk med noget "fup auktion". Så jeg har ikke set hjemmesiden, hverken før eller efter den har fået nyt design.

Det med "In your face" var mere fordi jeg har set en del - ofte nye - MLM'ere der i mangel af bedre, kommer med påstanden om hvor vildt det hele bliver om et øjeblik. Ofte efter en ret aggresiv fremfærd herinde. Det ville gavne både dem og branchen, hvis der var nogen der rent faktisk meldte tilbage med en dokumenterbar kommentar om at det rent faktisk blev så vildt.

Indtil da virker det bare som en kommentar man lærer på dag 1 i "MLM hverveskolen". Og det indtryk bliver forstærket hver gang kommentaren kommer. Nu handler tråden selvfølgelig ikke om ACN, men der er ingen grænser for hvor vildt det bliver. Første gang jeg hørte det var i 2003, og jeg venter stadig på at se at det skulle blive så vildt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)