Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opretter dette indlæg for lige at gøre standard MLM netværket tidligt opmærksom på den kommende Hype DubLi vil modtage.

Frygt ikke hvis i ser en masse DubLi logoer overalt inden alt for længe. 

Det der er sket, er simpelthen at de har lanceret DubLi 2.0

Det kan ses her: www.dubli.com  <-- Ikke et referral link.

Information om MLM delen kan findes herunder Du skal have kontakt til en Upline for at kunne tilmelde dig.

www.dublinetwork.com <-- Ikke et referral link heller. Kontakt mig hvis du finder det interessant, så vil jeg forsøge at sætte dig sammen med nogle folk der passer på din personlighed. Har nok downlines, så er ikke så bekymret om hvor folk lander henne, ligger mere vægt på at folk lander med den rigtige.

Til de af jer som ikke har fulgt med før, så er det NU i skal til at slå til. 

Og ja, det er vel en slags skamløs selv-promovering, men er du gal jeg faldt ned af stolen da jeg så hvad de leverede.

Nogen der har lyst til at blive rige med mig? Jeg har nogle fede ideer, men ikke nok folk til at udføre dem med.  

Indlægget her kan bruges til diskussion af det nye design, eventuelle kommentarer og hvis du har lyst til at rase ud, så må du også godt det. Jeg er total buddha overfor aggressivitet. Dit hate rammer mig aldrig. <3.

God weekend! :D

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Bliver altså nødt til lige at spørge, du snakker som om der er sket en revolution, dette burde også have påvirket aktiekursen. Hvad er dit bud på at aktiekursen nærmest har været nedadgående den sidste måned?

Dbh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er hurtigt nok til at påvirke aktiekursen.

Før i tiden har DubLi jo set ud som, overfor konkurrenterne, at de ikke havde styr på en skid.

Det har de så, men har valgt at udskyde forbedringerne for at kunne levere alting på én gang.

I og med at firmaet ikke er SÅ kendt endnu, så vil jeg tro at den er godt på vej op igen.

Jeg har selv fulgt med i aktiehandelen, og har lagt mærke til at der bliver solgt en smule af dem, hver gang kursen peaker, også falder den igen.
I og med at jeg ikke har nogen erfaringer med aktierne, så kan jeg ikke komme med et kvalificeret svar til dig.
 

Tilgengæld er alting blevet strammet gevaldigt op. Det er så flot at jeg græder regnbuer altså :D

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian H.

Du har ret i, at verden skal gøres opmærksom på, at der er ingen flugt muligheder. Set over en længere periode, vil dubli være kendt alle steder. Om man vil eller ej. Mange er endnu ikke nethandlende og nogle vil kæmpe en brav (men tabt) kamp imod det fordi der er nogle uklarheder omkring sikkerhed ved betaling og ??? ved varens kvalitet osv osv. Disse mennesker må da gøre det de føler der er nødvendigt for så at ligge den sidste time med en tilfredshed om at de har gjort hvad de kunne. Hvorfor vil mennesket ikke åbne sig og tage imod de svar der er ? det må være stivnakkethed, eller..?

Med de tiltag og afventende lanceringer af nyt, er det jo spændende at se udviklingen blandt "folket". Efterhånden MÅ det da være feset ind, at MLM delen er en kanon-forretning hvis man gider lave lidt, og kunde delen er fyldt med mere end andre har at tilbyde.

At folk tror at tv kampagnen er noget vrøvl er da kun fordi DubLi er den første der gør det; alle andre MLM firmaer kunne jo bare har gjort det samme, men nej sådan er det ikke og bliver heller aldrig, da er DubLi alt for innovativ, tænk bare om man så reklame for Tupperware eller andet MLM saft i TV !! (aldrig) men igen et bevis på at der er ideer i DubLi som ingen tør tro på, at virke.

Men hvorfor har nogle folk svært ved at se, hvordan DubLi er skruet sammen ? der er jo ingen alternativer til organisationsopbygningen uanset hvor og hvilken  firma/forening/forretning/klub/statsdepartement man kigger på..?

Hvorfor opfylder folk ikke deres pligt til at sætte sig ind i ting, før de mener at vide nok for at debattere saglig nok ? Gang på gang støder jeg ind i mennesker som har deres faste beslutning om at der er svindel, og de er bare udenfor pædagogisk rækkevidde.

venlig hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kedde

Fint nok at rose dit eget firma, men jeg syntes du hælder vand ud af ørene og taler dumt om de andre. 

1. Firmaerne er jo ikke dumme, Herbalife vælger f.eks. en synlighed forbundet med FC Barcelona. Stevie Award har årligt en Stevie for mest innovative firma, vandt DubLi den i år?...

2. Som den anden Christian siger, så har DubLi været her i nogle år, hvor der flere gange manglende at firmaet levede op til det de sagde.

3. Fint du føler at jeres kunde del har mere at tilbyde end de andre. Igen...tvivler på at du har sat dig grundigt ind i alt det øvrige, for kigger man f.eks. på toppen af MLM, så mener jeg at flere af dem har haft voldsomme stigninger i omsætningen, og det betyder i mine øjne det handler ikke om mængden der tilbydes, men om hvad der tilbydes.

4. Jeg mener stadig, at hvis noget var helt outstanding, så ville dette afspejle sig på aktiekursen. Bare se Apple, var på ca. 90 for ca. 4 år siden, nu er den ca. 600.

5. Selvfølgelig ser man ikke reklamer på TV for en MLM saft, vildt overrasket over din kommentar. Har du ikke forstået "de øvrige " MLM firmaers forretning? Folks tillid til TV reklamer ligger på et meget lille sted, det handler jo om personlig anbefaling.

6. Hvorfor skriver du FOLK? Så vidt jeg kan se, så har kun Christian og Jeg skrevet i tråden...Og det sgu lidt skørt at begynde at snakke om hvad du "oplever" derude.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en dubli tråd...

1. For 8 år siden sagde folk også at dubli ville blive det næste helt store. Det nye Ebay.. Er det sket? Nej.

2. Den eneste der har tjent penge på dubli er nok ham der har opfundet det. (ved godt han er dansker)

3. Kunne godt tænke mig og hører om der er nogle "dubli sælgere" som kan gøre det til sin levevej. Og hvis svaret så er ja. Så må i gerne bakke det op med hvilken bil i køre i feks. :-)

Ellers så må alt det her dubli snak altså se og tage en slapper :-)

PS. syntes den nye hjemmeside er godt lavet.

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:

Endnu en dubli tråd...

1. For 8 år siden sagde folk også at dubli ville blive det næste helt store. Det nye Ebay.. Er det sket? Nej.

2. Den eneste der har tjent penge på dubli er nok ham der har opfundet det. (ved godt han er dansker)

3. Kunne godt tænke mig og hører om der er nogle "dubli sælgere" som kan gøre det til sin levevej. Og hvis svaret så er ja. Så må i gerne bakke det op med hvilken bil i køre i feks. :-)

Ellers så må alt det her dubli snak altså se og tage en slapper :-)

PS. syntes den nye hjemmeside er godt lavet.

1. Jeg kan sagtens følge dig, men fordi de har været lidt for smarte i måden at love ting og sager på, ja faktisk som ACN har lovet ting og sager i årevis, så betyder det vel ikke at de skal "leve med det resten af livet". Jeg så en DubLi præsentation sidste år mener jeg det var, ikke fordi jeg er interesseret i at arbejde med DubLi (er ikke en del af deres team, og har aldrig været det). Men jeg har til gengæld en stor nysgerrighed, og derfor bl.a. tjekket udviklingen.

2. Ahh, har nu mødt flere der har tjent på det. Det er vist den samme smøre som "i" skriver om alle MLM folk (Winksyntes ligesom jeg ville sætte dig i bås for sjov).

3. Hvad vil du bruge det til? Spørger af ren nysgerrighed, for skal det være med til at gøre dig mere interesseret hvis svaret er ja, og personen kører i en lækker BMW eller anden sjov bil, og betyder valget af bil noget? (jeg er selv bilfreak, og ja jeg kan godt se at en super lækker bil sender et signal, men når jeg har set et par succesfulde folk kører rundt i "småkedelige" biler eller toget, og samtidig ved at de har tjent gode penge, så "opdager" jeg at det langt fra er alle der har samme bil interesse. Nogle ser det bare som et transportmiddel. Som sagt har jeg intet med DubLi at gøre, men nogle gange savner jeg lidt begrundelse for hvorfor man skal skaffe informationerne. Hvis du så en DubLi mand/kvinde, der havde det som levevej, og kørte i en super lækker bil, hvad så? Ville du spørge personen om et møde? Ville du lade personen coache dig og lære af ham/hende?

Hvis du ikke gider snakke DubLi, så er der ingen der presser dig ind i tråden...

Og 4 Geeked...DubLi har haft en ret stor fremgang i år, derfor er det da fuldstændig på sin plads at man skaber et par nye tråde. Da jeg hørte Villads fortælle om DubLi var omsætningen worldwide ikke noget at skrive hjem om, men nærmest samme omsætning årligt som flere af de store havde dagligt. Dengang mener jeg omsætningen lå omkring de 20 mio$ (kan godt forså man her er i tvivl om der er ret mange der tjener gode penge). Kigger man på DubLi's hjemmeside så kan man finde en omsætning for 3 kvartaler på ca. 200 mio$. Er det ikke i orden at sådan en omsætningsfremgang gør at tråde omkring DubLi popper op?

Jeg skriver svaret her fordi jeg sagtens kan følge trådstarter, og syntes stor fremgang i de forskellige firmaer er fedt. Jeg skriver ikke for at lokke nogen "med" i DubLi, for det ville jo være super idiotisk, når jeg ikke selv er en del af det. Det er kun i MLM at man nærmest kræver pengene smidt på bordet, indtil da er man nærmest en drømmer der mangler iq...Tilbage i 2010 (mener jeg det var), skrev en nordmand herinde på Amino og brugte smarte ord og store armbevægelser, han blev nærmest svinet til og derfor gider han ikke rigtig bruge tiden herinde, selvom han kører i en super fed bil... Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til?? Er det fordi man helst ikke vil se nogen, så man kan sige man har ret i sine formodninger? Er det fordi man er nysgerrig og interesseret i at lære denne persons "metoder" og lære af folk med succes?. Man kan jo tænke over det i anden sammenhæng, hvis en traditionel forretning har gjort en iværksætter rig, vil det så betyde noget for dig, hvis du starter en forretning op magen til hans/hendes? 

Dbh. Martin (som jo nærmest er blevet forfatter nu, med den smøre)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjovt, jeg syntes jeg har hørt den før ..
For 2-3 år siden snakkede jeg med en dubli sælger og han sagde præcis det samme som dig, han virkede som om han selv var overbevist om at det han sagde var sandt, som en iværksætter der har kæmpet med sin ide så længe at han er blind overfor virkeligheden da hans ide bare skal lykkedes for enhver pris .. I andres øre virker det som om manden er blevet snydt gevaldigt og han trænger til lidt realitetskorrigering. Men Hey hvor blev dubli af ?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Helt enig, men så skal man vel også spørge af lyst... Syntes ligesom tingene hænger sammen. "Nej jeg har ikke lyst til at blive rig sammen med dig, men bevis at man kan blive rig..." Det er dette jeg anfægter.

Side 1 ud af 7 (70 indlæg)