Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 1 ud af 14 (137 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino!

Som overskriften nu så fint fortæller, er jeg begyndt at få øjnene op for MLM branchen.
Det er der adskillige grunde til, blandt andet den personlige udvikling man kan få inden for kommunikation, lederskab og salg.
Jeg har et par venner der introducerer mig for lidt af hvert, men det fanger ikke helt min interesse. Det kan være produkterne eller firmaets forretningsmodel. Da MLM kan være bygget op på mange forskellige kompensationsplaner og bonussystemer vil jeg finde det BEDSTE.

Så kort fortalt er jeg åben for at blive kontaktet omkring et muligt samarbejde med et MLM firma, HVIS jeg kan blive præsenteret for noget der holder.
Giv mig hvad i har at byde på MLM'er og det kan være vi kan samarbejde!

Kontakt mig i PB eller på min mail.
mathiassundbyj@gmail.com

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh. Mathias



 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en rigtig spændende MLM forretning jeg gerne vil præsentere for dig. Du virker som en der vil være med til at dominere det danske og såvel udenlandske marked. Ring til mig på +45 22 14 22 11 eller send en mail til da.esk@icloud.com

Vi har nok den bedste kompensationsplan på markedet.

Venlig hilsen Dani Eskelund

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så kan du vel snart ikke presse citronen mere med MLM-spam ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 05:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mathias Sundby:
Jeg har et par venner der introducerer mig for lidt af hvert, men det fanger ikke helt min interesse.
Glem produktet; det er fuldstændig ligegyldigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 08:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er træt af at læse om MLM, hvorfor er du så i mappen???!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Der er stor foreskel på MLM og pyramidespil... men tror nu også bare mest dit latterlige billede var "sjov".... :s

Hold dig ligeledes fra MLM-mappen, hvis du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige ellers også opret dit EGET indlæg :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

daesk:
Hold dig ligeledes fra MLM-mappen
Hvordan mener du man kan det i praksis? Når jeg logger ind, får jeg en liste over alle nye indlæg i alle grupper og der står ikke noget om hvor det er opslået og det er jeg, som udgangspunkt også ret ligeglad med.

Det er, for mig, helt ubegribeligt, at Amino vil lægge navn til en sådan gruppe overhovedet, selv om MLM ikke er blevet forbudt ved lov.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Igen - der er stor forskel på MLM og pyramidespil

Pyramidespil er ulovligt og hvis rigtigt, så er alle firmaer bygget op som pyramide - direktør, underdirektør, mellemleder, medarbejder osv - det er aldrig muligt for medarbejderen at tjene mere end direktøren for så var der ikke en virksomhed, men det er sjovt nok lovligt, at direktøren tjener på alt arbejde ned gennem pyramiden... dog lidt firkantet for pyramidespil ER ulovligt, har som reelt intet produkt og den der kommer først igang tjener mest - MLM har et produkt hvor pris passer til værdi, det er lovligt og den der arbejder mest tjener mest :-)

Under menulinien står: Iværksætter Debatten Amino » Alt det andet.. » MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing) » Stigende interesse for MLM 

Der kan du se hvor i mapperne du er samt hvilke indlæg....

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

daesk - du har da slet ikke forstået betydningen af et pyramidespil. At sammenligne med et alm. firma er jo nonsens. 

Pyramidespil er, når en virksomhed signer nye "rekrutter" og beder dem betale signon fee (det kan også være "startpakker") Faktum er jo, at ingen stort set sælger produkter, men kun rekrutterer nye sælgere der køber nye startpakker.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 14 (137 indlæg)