Hej Mathias Det er godt at der endelig er nogen der har fået øjnene op for MLM som en god måde at drive forretning på. Jeg har en rigtig spændende MLM forretning jeg gerne vil præsentere for dig. Du virker som en der vil være med til at sælge gode produkter på det danske marked og også med tiden ekspandere til udenlandske markeder. Skyd mig en email hvis du ønsker at høre om det. Vi har nok den bedste kompensationsplan der findes på markedet, og en portefølje med gode produkter. Hilsen Peder Andersen |
4brooker:Prøv igjen.
Jeg kan ikke rigtig se formålet.
Lige meget hvor mange forsøg jeg kaster i hovedet på dig - så vil du stadig hævde, at det ikke er godt nok, og jeg vil stadig hævde, at det er det.
Og når du så for 117. gang kræver yderligere dokumentation, så vil jeg skrive en lang smøre om, hvordan lægemiddelindustrien opererer - og hvorfor så få naturprodukter bliver testet grundigt - og så kan vi køre denne tråd op på over 500 indlæg - hvilket jeg ikke rigtig orker.
Så lad os bare sige, at der ingen beviser findes - hvis det får dig til at sove bedre om natten?