Som du kan se af det første afsnit (det du undgik at citere) er der IKKE tale om doping.
Joda, men det var jo ikke det som var stidens kjerne, påstanden var at WADA hadde konstatert at plastrene virket, hvilket du nå har bevist er en bløff. Jeg har aldri påstått at Lifewave er doping, da det ville bety at jeg trodde at plastrene hadde en effekt. At WADA ikke finner noen grunn til å sette det på dopinglisten betyr nok at de ikke finner det sannsynlig å ha noen klinisk effekt.
Du skrev for ikke lenge siden:
"Hvis man er uenig i dokumentationen, så må man BEVISE at den er forkert, og ikke bare SIGE at det er forkert."
Nå har vi altså bevist at dokumentasjonen er verdiløs i vitenskapelige sammenheng, nøyaktig som du krevde, men så endrer du plutselig strategi:
"Jeg har fremlagt mine beviser, nu må I fremlægge jeres beviser. Uvildige undersøgelser der beviser at der er tale om fup. Ellers må I holde op med at skrive usandheder."
Bevisene dine er pulveriserte. Det er ikke vår oppgave å påvise at det er "fup", men jeg skal faktisk gjøre det likevel. LifeWave har nemlig forsøkt i ca. 10 år å få patent på sin "teknologi", men har blitt avvist av det amerikanske patentbyrået fordi beskrivelsen av konseptet ikke ga noen vitenskapelig mening som helst. Her er dokumentet som beviser dette.