Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der findes ikke noget der hedder "MLM-branchen" - BASTA!

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Man må vel gå ud fra, at han bruger samme konklusion som du selv benyttede tidligere.

OK. Så siger han jo også at Bilka er MLM... Den forklaring glæder jeg mig inderligt til at høre.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Allan I:
Man må vel gå ud fra, at han bruger samme konklusion som du selv benyttede tidligere.

OK. Så siger han jo også at Bilka er MLM... Den forklaring glæder jeg mig inderligt til at høre.

Øhh...hvordan søren er du kommet frem til den konklusion? Glæder mig til at høre din forklaring på forståelsen, for jeg tvivler på at andre har opfattet det sådan.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Carsten Kvist:

Allan I:
Man må vel gå ud fra, at han bruger samme konklusion som du selv benyttede tidligere.

OK. Så siger han jo også at Bilka er MLM... Den forklaring glæder jeg mig inderligt til at høre.

Øhh...hvordan søren er du kommet frem til den konklusion? Glæder mig til at høre din forklaring på forståelsen, for jeg tvivler på at andre har opfattet det sådan.

Fordi jeg konkluderede at i MLM er der altid nogen der bliver snydt... Hvis man, på den baggrund, konlkudere, at så er der nogen der bliver snydt hvis der handles i Bilka, må det jo være fordi man mener Bilka er MLM...........
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Carsten Kvist:

Fordi jeg konkluderede at i MLM er der altid nogen der bliver snydt... Hvis man, på den baggrund, konlkudere, at så er der nogen der bliver snydt hvis der handles i Bilka, må det jo være fordi man mener Bilka er MLM...........



Hahaha!

En sten kan ikke flyve, og Carsten kan ikke flyve - ergo må Carsten være en sten.

Er du seriøs, eller har du drukket af natpotten?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det jo ikke mig der dragede den konklusion!

Men prøv lige at læse mit svar igen... Måske i morgen når du er blevet ædru... - Så kan du nok forstå hvad der er min påstand, og hvad der er andres.

Side 8 ud af 8 (75 indlæg)