Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og muligheten for å lykkes

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Det så sjovt som MLM'ere fremfører at deres modstandere mangler viden,


ja - og sådan kunne du blive ved - men den kan jo så vendes om - Det er kedeligt som modstandere af Network Marketing bevidst undlader at modtage fakta fra de folk der arbejder med området.

Du ser udelukkende på en rapport som nogle muligvis modstandere sikkert har bestilt - og du undlader fuldstændig at forholde dig til mine konkrete tal og input - det er synd for du udstiller bare din manglende konkrete indsigt. Du vil have at Network Marketing er som du siger - og uanset hvad du mener og hvad du siger så har du ret.

Medens andre blot arbejder videre med det du mener er en umulighed!

Humlebien - teorien: Vingearealet er ikke stort nok til, at bære dens vægt, men det ved den ikke og flyver derfor blot videre. Skype-Giggle

   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
ja - og sådan kunne du blive ved - men den kan jo så vendes om - Det er kedeligt som modstandere af Network Marketing bevidst undlader at modtage fakta fra de folk der arbejder med området.

Det super kedeligt, at folk der arbejder med MLM ikke er klædt bedre på faktamæssigt. Spørgsmålet er jo simpelt, hvor mange taber penge på MLM?
Så længe rapporten har det bedste svar på det, og du ikke har noget svar så ligner det, så ligner det en rigtigt dårlig deal, det du prøver at få lokket folk med på.

john sommer:
Medens andre blot arbejder videre med det du mener er en umulighed!

Humlebien - teorien: Vingearealet er ikke stort nok til, at bære dens vægt, men det ved den ikke og flyver derfor blot videre. Skype-Giggle

Se John, havde du været bedre til tænke selv og forholde dig kritisk til hvad folk omkring dig siger, selvom det lyder godt. Så havde du nok også undersøgt om myten om Humlebien, for den lyder da for fantastisk til at være sand. Guess what, det er den også, det strider på ingen måde imod naturlovene at Humlebien kan flyve (læs mere her: http://da.wikipedia.org/wiki/Humlebi)

Nu har vi fået aflivet din fejlagtige opfattelse af Humlebi myten, skulle vi så ikke også aflive din fejlagtige opfattelse af at MLM er en god måde at starte forretning på :-)

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Angående at man skulle lærer, at drive forretning af MLM. Så har jeg svært ved at få det til at stemme, hvis det kun er en procent der ikke taber penge.

Nu forholder du dig jo også til en PH.D som ifølge ham selv tilhørte de 1% men som samtidig taber penge, 1200$...Alene de facts gør at jeg stiller mig på bagbenene, hvor er pengene så, hvis de ikke er "i hans gruppe på 1%" Det hænger ikke sammen. 

At det kun er 1% der ikke taber penge er ligeledes en meget mystisk kommentar. Det handler jo i bund og grund om forbrug. Rigtig mange steder handler det om at have kunder der handler via nettet, og købe direkte hos firmaet. Hvis jeg brugte 1200$ om måneden, så ville det være rent produktkøb til eget brug. Har jeg så tabt penge hvis jeg køber varer i en MLM forretning???

I øvrigt kan man jo formentlig hente regnskabstalene for flere af selskaberne og se hvor mange der tjener penge, som jeg opfatter det rundt omkring så er de 1% eller 2% alt efter hvor man kigger, den gruppe der tjener rigtig gode penge, og dækker ikke de andre som enten tjener peanuts eller lidt ved siden af eller måske bare en normal månedsløn.

Hvorfor lærer? Fordi dem der forsøger at lære fra sig, er dem som har begået alle fejlene, men fortsat og fået succes. Man skal lære at tackle de fejl man laver, man skal lære at lytte OG man skal lære, at det er en forretning der ikke handler om at pådutte noget til familie og venner.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:


john sommer:
ja - og sådan kunne du blive ved - men den kan jo så vendes om - Det er kedeligt som modstandere af Network Marketing bevidst undlader at modtage fakta fra de folk der arbejder med området.

Så det gør du så - bliver ved - Har du det bedre nu Peter!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby, har du kigget på de links Allan har vedlagt i tidligere indlæg?

Som nævnt flere gange, så hænger et tab på 1200$ ikke sammen med 1% af top "earners" i en MLM forretning. Jeg er heller ikke imponeret af måden de får deres tal på. De har i hvert fald ikke beskrevet de folk som er rene kunder når de skriver at 99% taber penge. Mht. hans top præstation i NuSkin, så kan man jo smutte forbi nuskins hjemmeside og se regnskaber m.m. Så når vi får kritiske spørgsmål face to face fra folk som reelt er interesseret, så kan vi jo henvise til firmaet selv, og her kan man bl.a. se at ca. 5,5% tjener penge (hvor mange der reelt kun er kunder er der ingen facts om og jeg tvivler stærkt på at denne viden er tilgængelig).

Giv mig bare minus, for jeg finder det rent ud sagt for tidsspile at forholde sig til deres "facts" blot efter at have læst hans indledning. Det er i øvrigt første gang jeg har været inde på siden, og jeg har haft masser af kritiske møder.

Skal vi i øvrigt ikke droppe de 5 stjerner for denne tråd...modstanderne er enige med hinanden og MLM"folket" er enige med hinanden.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:


Det var hvad jeg skrev Peter: Vingearealet er ikke stort nok til, at bære dens vægt, men det ved den ikke og flyver derfor blot videre

Og før du nu også trækker dette ned i sølet så bør du jo vide at vingearealet er for lille - men når det lader sig gøre er det begrundet i den høje frekvens vingerne arbejder med der muliggør løftet - gik jeg ud fra at du viste!!

se det her: http://mogmich2.blogspot.dk/2005/12/endelig-bevist-humlebien-kan-flyve.html

Og så fortsætter du med:

Lundsby:
Nu har vi fået aflivet din fejlagtige opfattelse af Humlebi myten, skulle vi så ikke også aflive din fejlagtige opfattelse af at MLM

Så Peter du fik ikke aflivet nogen myte vigearealet er for lille!

Og ja selvfølgelig Network Marketing er en udmærket måde at få gang i sin business på!   Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:
Som nævnt flere gange, så hænger et tab på 1200$ ikke sammen med 1% af top "earners" i en MLM forretning. Jeg er heller ikke imponeret af måden de får deres tal på. De har i hvert fald ikke beskrevet de folk som er rene kunder når de skriver at 99% taber penge.

Det er langt færre enn 1 av 100 som tjener penger på Nu Skin, en grundig undersøkelse viste at bare 1 av 1000 reelt tjener penger (http://www.pyramidschemealert.org/PSAMain/resources/Naughty_Nos.pdf) Det hjelper ikke å se på hvor mange som får utbetalt provisjon, man tjener faktisk ingenting før provisjonen overstiger absolutt alle utgifter knyttet til det å være distributør. Man kan altså fint tilhøre 1 % av top earners og fortsatt tape penger.

Det er mange som tror at de tjener penger på MLM helt til de setter seg ned og regner sammen alle kostnader og skjønner at de har gått med tap hele veien. For de få som faktisk er så heldige å tjene penger er timelønnen også svært lav for de aller fleste: http://4brooker.wordpress.com/2012/06/07/hva-tjener-en-mlm-distributor/

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Geir:

Dette blir for dumt men du får ha dine meninger. Jeg anbefaler deg til å finne litt mer facts før du uttaler deg. Du vet at her får du ditt eget reisebyrå og dette er produktet.

Nei, ifølge mine informasjoner blir det ingen forskjell i inntektene til en WV-konsulent om hans downline foretar 1000 reiser eller ingen reiser. All inntjening stammer altså fra omsetning av medlemskap, hvilket er noe helt annet enn å drive sitt eget reisebyrå.

Geir:

Og jeg poster selvfølgelig at MLM bransjen produserer flest millionærer ja. Om du sjekker dette så vil du finne ut akkurat det samme som meg. Men du har vel ikke gjort hjemmeleksa di. Gjør det så får du se dette svart på hvitt min gode mann.

Dette med at MLM-bransjen produserer flest millionærer er en av de mest seiglivede mytene i MLM-verden, men det er ennå ikke noen som har klart å dokumentere dette. Årsaken er selvfølgelig at det er riv ruskende galt. Tvert om er MLM-bransjen blant bransjene som produserer færrest millionærer pr. arbeider. Det er antagelig så mange som 500.000 nordmenn som har prøvd seg på MLM, men fortsatt mindre enn 500 nordmenn har tjent en million kroner totalt sett på sin MLM-karriere (og da mener jeg fortjeneste, ikke provisjon). Det er sikkert også 500.000 nordmenn som i løpet av livet har jobbet som medarbeider i en dagligvareforretning, og det er nok minst 50.000 av disse som har tjent mer enn en million til sammen på dette. Tallene er ikke kvalitetssikrede, men jeg tror de fleste klarer å trekke konklusjonen at dagligvarebransjen genererer minst 100 ganger så mange millionærer som MLM-bransjen. Kom gjerne med dokumentasjon på det motsatte, så skal jeg krype til korset.

Geir:

Det skal bli meget hyggelig å se hva du svarer den dagen vi har gått igjennom lotteritilsynet for det vil skje :) 

WMI med sine advokater var minst like eplekjekke i sine påstander om at de drev lovlig nettverkssalg, og de lovet bl.a. at de skulle saksøke meg for økonomisk tap etter at jeg hadde kalt selskapet for et pyramidespill. Slik gikk det altså ikke. De to øverste norske toppene i WMI har forresten også distributørskap i World Ventures på sine CV'er.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

4broker: fin side du linker til:
1. De starter med at skrive at det er misvisende uden inaktive, og vurdere at folk der er inaktive udelukkende skyldes manglende succes. Det er jo misvisende.
2. Nej en topleder kan ikke være iblandt de 1% med mindre de har besluttet at købe sygeligt op!
3. Hvis vi forholder os til facts så har NuSkin et krav omkring ens eget nr og aktiviteten. Forholder man sig KUN til kravet så er % du henviser til ikke korrekte.

Men her kommer vi ikke videre. I gider ikke læse Pro mlm links og jeg opgiver jeres links når jeg ser den slags i de første linier.

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)