Godt med godt uddannede folk - men det er altså ingen garanti for at der ikke kan være fiflet med bearbejdningen af data - er selv godt uddannet håndværker, ing. og HD-IØ og har set lidt af hvert derfra og har en god portion erhvervserfaring så jo jeg har set lidt af hvert og jo man skal være på vagt også over for virksomheders markedsføring naturligvis skal man det - vi ved det alle. - men man altså ikke koncentrerer sig og de virksomheder der ikke formår, at løfte opgaven, men se på muligheden for at skabe forretningen - og den virksomhed jeg arbejder for - Forever Living Product - har mange år på bagen og med i over 150 lande - og jo der er nok en del som ikke formår, at få det ud af det som de drømte om og fik i udsigt - men det er ofte forankret i egen årsag.
I vor branche har vi den holdning at folk der har viljen skal ikke udelukkes for, at teste deres evner og muligheder på forhånd - så bare lad dem komme og få nogle oplevelser - få noget træning og lade det foregå uden dine og andres bemærkninger om ulemper og ect. ect...................
|
john sommer:I vor branche har vi den holdning at folk der har viljen skal ikke udelukkes for, at teste deres evner og muligheder på forhånd - så bare lad dem komme og få nogle oplevelser - få noget træning og lade det foregå uden dine og andres bemærkninger om ulemper og ect. ect...................![]()
Jeg kan selvfølgeligt kun støtte, at folk prøver kræfter med iværksætteri, for testet deres evner etc. men det er sundt at der er nogle der forholder sig kritisk til det.
Jeg har tit herinde hørt folk fortælle MLM er en nem og sikker måde, at prøve kræfter med at være selvstændig. Men hvad nu hvis det er forkert, hvis de tal de fremlægger på sitet holder, så er det 99% der ender med at tabe penge!!!
Det der er lidt skæmmende, ved sitet er at det faktisk er noget af det bedste dokumentation jeg har set om området. Jeg syntes virkeligt i forhold til hvad der er kommet frem, at de forskellige MLM firmaer burde havde klædt jer bedre på. Når en større undersøgelse kan vises at stortset alle, der starter på MLM taber penge på det. Så burde det være nemt for det enkelt firma, at se hvor mange der har købt en startpakke og hvor mange der har tabt på deres MLM eventyr. Men de tal, har vi bare ikke hørt nogle af, hvis de havde været gode havde man selvfølgeligt offentliggjort dem.