Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 1 ud af 22 (212 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino.

I går var jeg til et kort møde om noget der hedder ACN, hvor jeg kan komme til at sælge mobil, videotelefoni og så videre + at jeg kan skaffe mig selv sælger og tjene procenter for det de sælger. Dem der fortalte mig om det lover mig guld og grønne skove, det lyder næsten for godt til at være sandt? For at blive sælger skal man betale 3700 kr.,  og så må man begynde at sælge, og hvis man sælger 30 eller sådan noget får man de 3000 igen. Det lyder næsten for godt til at være sandt? 

Nogle af jer der har prøvet det? Eller vil i fraråde mig det? :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Der findes en tråd her på MLM, der omhandler ACN.

Lige så snart, der er en der lover mig guld og grønne skove, så er der nogle alarmklokker.der ringer hos mig og jeg er yderst forsigtig.

Uanset, hvilken form for forretning du driver, så afhænger det af din personlige indsats.

Undersøg derfor marked og muligheden meget nøje, inden du måske smider 3700 dkr ud af vinduet.

Dbh

Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis man fortsætter hvor Michael slap, ville jeg nok starte med at kigge på hvordan priserne er i forhold til konkurrenterne, min vurdering er at de priser kunne være konkurrencedygtige - for 5 år siden.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Mads Ulbæk:

God eftermiddag Amino.

I går var jeg til et kort møde om noget der hedder ACN, hvor jeg kan komme til at sælge mobil, videotelefoni og så videre + at jeg kan skaffe mig selv sælger og tjene procenter for det de sælger. Dem der fortalte mig om det lover mig guld og grønne skove, det lyder næsten for godt til at være sandt? For at blive sælger skal man betale 3700 kr.,  og så må man begynde at sælge, og hvis man sælger 30 eller sådan noget får man de 3000 igen. Det lyder næsten for godt til at være sandt? 

Nogle af jer der har prøvet det? Eller vil i fraråde mig det? :)

Hej Mads

Har sendt dig en pm også, men jeg kender da et par stykker som har været i ACN, og har også haft møder med et par som enten var helt nystartet eller helt oppe i toppen.

Skaffe 30 sælgere...og få sine 3.000 igen...Jeg syntes absolut ikke det lyder som noget der er for godt til at være sandt. Er det 30 sælgere som hver skal smide 3700? Og der skal vel også investeres i video telefonen...

Guld og grønne skove...det er i bund og grund noget pjat, for alt handler om indsats. Det er jo ikke dem der skal skaffe de 30 kunder, dem der skal invitere x antal mennesker for at få 30 med på denne løsning.

I alle NM firmaer er der folk der har tjent kassen og derved har opnået guld og grønne skove. Men da alle er forskellige, har forskellige komfortzoner, forskellige metoder osv. så er det hamrende forkert at love nogen noget. Jeg er i min forretning fordi jeg er super tilfreds med produkterne og fordi jeg har sat mig mine mål som jeg gerne vil opnå. Mine mål og ikke firmaets eller min uplines...

Mvh.

Martin

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ACN er okay hvis man er kanon dygtig sælger og har et meget stort netværk. MEN det kræver en hulens masse ben arbejde og tålmodighed. Kan man få en masse i familien som kunder er det en god start, men det med at hyre andre under sig er meget, meget svært medmindre man kan vise, at det er god forretning. Og det kan man sjældent hvis man IKKE allerede har en del under sig Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Dullweber:

Hej Mads

Der findes en tråd her på MLM, der omhandler ACN.

Lige så snart, der er en der lover mig guld og grønne skove, så er der nogle alarmklokker.der ringer hos mig og jeg er yderst forsigtig.

Uanset, hvilken form for forretning du driver, så afhænger det af din personlige indsats.

Undersøg derfor marked og muligheden meget nøje, inden du måske smider 3700 dkr ud af vinduet.

Dbh

Michael

Hej Michael

Det er rigtig flot svaretYes

Jeg har ellers lovet mig selv, at jeg ikke deltager i debatter om NM/MLM, men synes bare dit svar var utrolig flot og sobert.

Tak skal du have.

Tonny

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Ulbæk:

og hvis man sælger 30 eller sådan noget får man de 3000 igen. Det lyder næsten for godt til at være sandt? 

Det lyder da ikke specielt godt, med lidt hurtig hovedregning er det 100,- kr. pr. ny kunde du skaffer, vel at mærke med et produkt der er utrolig svært at sælge. Regn lidt på hvor lang tid det tager at skaffe en ny kunde og husk at der også skal være til busbilletten, hvis du skal på kundebesøg - den skal også betales de gange du ikke sælger noget, men tager det under en time, så kan du køre på den samme billet hjem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Mads,

Mads Ulbæk:
Nogle af jer der har prøvet det? Eller vil i fraråde mig det? :)

Du skal, efter min mening, ikke lave en 'virksomhed' hvor du skal bruge dit personlige netværk (venner og familie) til at tjene penge.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:

Du skal, efter min mening, ikke lave en 'virksomhed' hvor du skal bruge dit personlige netværk (venner og familie) til at tjene penge.

Det er vel heller ikke et krav... Har man været på Iværk og vækst messe for nylig og hørt foredragsholdere snakke netværk, så blev det bl.a. sagt at man ikke skal bruge sine nærmeste, for hvor tit ser man venner og familie blive ansat i traditionelle firma'er.

Jeg sælger intet til familie og venner, men de ved hvad jeg arbejder med, og flere af dem er kunder i min forretning. De styrer selv hvad de vil købe og om de vil købe.

Så at tro det handler om at udnytte sin familie og venner...ja det er i mine øjne absolut ikke rigtigt (i hvert fald ikke mere)

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej Michael

Det er rigtig flot svaretYes

Jeg har ellers lovet mig selv, at jeg ikke deltager i debatter om NM/MLM, men synes bare dit svar var utrolig flot og sobert.

Tak skal du have.

Tonny

Tak for det, Tonny.

 

Side 1 ud af 22 (212 indlæg)