Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kedde, jeg siger ikke at alt ikke skal på bordet, tværtimod. Hvis du spørger nogle af de erfarne rotter i MLM, så siger de hold dig væk fra skriftlig kommunikation og tråde på amino Wink

Du styrer selv hvad der kommer på bordet, når du enten sidder med folk i telefonen, skype eller ansigt til ansigt. Her kan man sørge for at alt bliver informeret ud og så er det jo op til folk selv at vurdere om det er en vej der kan føre dem til deres mål. Herinde styrer man stort set intet, med mindre man vil skrive stolpe op og ned om sin forretning, så ses det som et form for salgsindlæg "send mig noget, så kigger jeg på det når jeg får tid"....Kender du dette...

/Martin

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Læs her, mere behøves der vist ikke siges, hvis du kender bare lidt til lederne af dubli ved du også at det nok

er nogle af de mest seriøse forretningsfolk der findes på jorden.

http://www.dubli-inc.com/leadership 

Alle der tvivler på det her, fint jeg er ligeglad :)

Ser frem til at storme frem og kigge ned på alle skeptikere der findes, når vi for alvor når toppen :)

Visioner og gode forretninger tager tid, men vent nu til kvartalsregnskabet i dec kommer.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kassander:

Læs her, mere behøves der vist ikke siges, hvis du kender bare lidt til lederne af dubli ved du også at det nok

er nogle af de mest seriøse forretningsfolk der findes på jorden.

http://www.dubli-inc.com/leadership 

Alle der tvivler på det her, fint jeg er ligeglad :)

Ser frem til at storme frem og kigge ned på alle skeptikere der findes, når vi for alvor når toppen :)

Visioner og gode forretninger tager tid, men vent nu til kvartalsregnskabet i dec kommer.

wow...Første indlæg på Amino...jamen velkommen til...Jeg kender INTET til de ledere, hvorfor skulle de være så kendt? Jeg gider ikke læse stolpe op op ned, så kan du fortælle om de først er joinet nu eller var de alle med fra start. Mest seriøse, den må du gerne lige bakke op af facts, hvorfor er disse mere seriøse end f.eks. købmanden nede på hjørnet. I mine øre lyder det som en mærkelig påstand.

At du er ligeglad...jaja, det tror jeg nu også der er mange andre der er...men at fyre den af som første indlæg...lyder temmelig arrogant i mine øjne....eller du gemmer dig måske bag en ekstra profil...

Hvad siger du så til sidste kvartals regnskab....

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Martin,

Efterhånden tror jeg nok du er klar over min  Dublitossitet, men må jeg give dig lidt af min indsigt i netop linket for jeg kan sagtens følge dig og give dig en hel del ret fordi de navne der er nævnt i linket er ukendte for menigmand og helt ærlig, man kan jo sætte en masse fin tekst og titler sammen og folk aner ikke hvem de er, men det lyder da flot, hehe..

Jeg kan orientere dig om, at Formanden, Niels B. Thuesen, nu er god nok. det underbygger jeg med, at jeg har ham i 2. generation på LinkedIn hvis det siger dig noget. ALT hvad han piller ved af " skuder der synker", få han rettet op, og nogen steder endda med pænt overskud. Han er mest kendt i Bank-kredse da han der er en "stor kanon", Han er med i Bank Invest (herhjemme) holder en position i Kirk Christiansens kapitalfond. (Lego, Billund), er ophavs manden til microlånene i Afrika; Danida. og seneste skud er samarbejdet mellem CPH Capital og Formuepleje. (ved ikke helt hvad disse selskaber laver, men det er fordi jeg ikke har sat mig ind i det. (synes der er så rigeligt indenfor egne rækker). Han dukker jævnlig op på bladet "børsen" og nyhederne en gang i mellem.

om det er andet er rigtig ? måske, jeg kan ikke udtale mig (kunne jeg, men kan ikke underbygge, og du kender min holdning til det)

Men hvis een er rigtig, hvorfor skulle det andet så være snyd ? ..hm..

Og velkommen til dig kassander.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Da jeg hørte Villads fortælle om DubLi var omsætningen worldwide ikke noget at skrive hjem om,

Var engang til et arrangement med ham Villads, i Århus. (I 2009) 

Han fortalte og fortalte osv. osv., men havde et par stråmænd i blandt, som så skulle op og vise deres omsætning på projektoren for alle os andre. Men hver gang der var nogle reelle tal på skærmen, holdt han hånden foran projektoren, så vi ikke kunne se det.

Det var kun nogle ganske få, og i mine øjne, pisse ligegyldige tal, vi kunne få lov at se.

Det virker i mine øjne, dybt useriøst...vil man vise nogle tal, eller vil man IKKE vise nogle tal. Fair hvis man ikke vil, men så skal man helt lade være, og bare sige: "i kan prøve, eller lade være" :-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kassander:

Læs her, mere behøves der vist ikke siges, hvis du kender bare lidt til lederne af dubli ved du også at det nok

er nogle af de mest seriøse forretningsfolk der findes på jorden.

Hold da op hvor lyder den påstand da hult, når man lige har set hvordan de lyver over for " Kunderne " Eller skulle man hellere sige ofrene.

Sjovt nok kom der aldrig svar på hvorfor man prøver på at bilde folk ind at Dubli har 3 gange så stor omsætning som Facebook ?.

Og vis du virkelig er så naiv at du tror på det sminkede regnskab der bliver lagt frem til December. Ja så kan jeg kun sige velkommen til Duplo.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg er mega arrogant ja.

Hvis der er noget jeg hader så er det smålige folk der ikke ser verden udenfor som den er.

Jeg vil ærligt talt ikke spilde ret meget af min tid på negative folk, der kun ser en lort, når det rent faktisk er en guldbar der ligger for næsen af dem.

Fint med negative mennesker. Jeg elsker jer, for i sidste ende er det altid jer der står og hader deres liv endnu mere når vi andre får succes.

75 % af alle mennesker er negative overfor alt nyt

20 % kan godt opnå ting

5 % er dem der opnår noget med deres liv, ser muligheder og ikke begrænsninger.

Sjovt nok er det også de sidste 5  % der sidder på 90 % af verdens formuer og rigdomme.

Jeg er en af de 5 % og ja jeg er speciel. jeg arbejder 16 timer hver dag med dette geniale firma, og jeg kan se hvordan min forretning vokser for hver dag der går. Jeg hjælper folk til at spare penge, og jeg får stor respekt for dem af mine venner jeg gav og giver denne mulighed.

Mere har jeg ikke at sige, bortset fra at jeg vil kigge ud over verden, og der er ingenting der skal få mig ned med nakken :)

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael følg med i de næste 6 md i Danmark og se hvad der sker.

Jeg GLÆDER mig til de ting der kommer til at ske ;)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så fordi nogen ikke ser tingene på samme måde som dig, så er de smålige? Af det jeg har læst, så stiller folk sig bare kritiske og skeptiske overfor trådstarters beskrivelse af, hvordan Dubli er og hvad man egentlig kan opnå med konceptet.

Jeg er fuldstændig ligeglad om folk vil bruge deres tid på MLM eller ej, det er op til individet. Men det jeg ikke forstår, er de personer som i denne tråd og andre MLM skriver flere sider omkring hvor skønt det hele er og man faktisk ikke kan tabe penge og faktisk KUN kan blive rig - se det er naivt og man bør også se kritisk på tingene.

Derudover er der ingen grund til at forsvare et koncept med næb og klør, burde du ikke kunne se bort fra at andre er kritiske overfor det du har valgt at lave? Er du ikke stor nok til, at se den anden vej og bare fortsætte med din forretning. Hvis jeg lavede noget som jeg mente var rigtigt og især rigtigt for mig, så ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvad andre synes. Men det er desværre tilfældet med MLM folk, at de har et kæmpe behov for at skulle fortælle omverden at de er de bedste og resten er dumme, fordi de ikke er en del af konceptet.

Men lyder da godt med din succes, held og lykke i fremtiden - og det mener jeg virkelig!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael og velkommen i debatten der bare bliver ved indtil alle kender DubLi.

Og velkommen til gruppen af folk der ikke gider sætte sig ind og undersøge, før de kommer med indlæg.

Jeg ved mit tid nu er spild af krudt for egentlig burde temmelig mange efterhånden have været tilbage med indrømmelser, men så vælger de bare den nemme løsning og bliver væk.  men jeg har lyst til at svare dig, og derfor er jeg her.

Michael:
Hold da op hvor lyder den påstand da hult,

viser bare, at du ikke selv har lavet en tredjeparts undersøgelse.

Michael:
hvordan de lyver

Hvem "de" ?

Michael sagde, han ikke kender materialet, og vedkommende HAR fået en på hattepulten for det. Nu ligger landet således, at Dubli stoler på sine uafhængige samarbejdspartnere der har opnået n vis status og derfor IKKE kræver godkendelse af hjemmefabrikata, men går ud fra, at folks reklamer holder. Det gjorde det ikke her, og øvøv for det.

Michael:
Eller skulle man hellere sige ofrene

ja indrømmet, jeg bliver totalt røvrendt når jeg bestiller 2 nye vinterdæk til bilen for 600.-  og får 45.- tilbage. det er noget snyd...

De sidder forresten på bilen nu.

Michael:
Sjovt nok kom der aldrig svar på hvorfor man prøver på at bilde folk ind at Dubli har 3 gange så stor omsætning som Facebook ?.

den har vi været igennem. (september Måneds omsætning kom over en milliard) regnskabet kontant havde, var afsluttet Marts.

Michael:
Og vis du virkelig er så naiv at du tror på det sminkede regnskab der bliver lagt frem til December.

Bevis, det er sminket før du udtaler dig. 

Hvordan kan du som "rådgiver" tage over 1000.- for 20 min. telefon-"rådgivning" til stakler der ikke aner noget om opstart af firma? (dette er en påstand som jeg ikke kan bevise, men jeg kan bevise at du tager over 1000.- for rådgivning.)

TIL NYE LÆSERE:

DETTE ER IKKE FOR AT SKADE MICHELS BUTIK, MEN FOR AT VISE MICHAEL, AT DET ER NEMT AT KOMME MED NONSENS. JEG KENDER IKKE MANDEN OG OPFORDRER JEG TIL EGNE UNDERSØGELSER. 

Michael:
så kan jeg kun sige velkommen til Duplo.

der er 2 stavefejl her. Ikke engang det gider du undersøge, det kalder jeg seriøst...not.

....din tur...

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)