Du skriver din indledende pointe er at der udelukkende fokuseres på negative ting ????
Det understøttes så af Keld som også kun ser spøgelser ??
Hvilken tråd snakker i om ???
Jeg taler ikke om en konkret tråd - men om retorikken generelt. Eller du kan sige, at jeg snakker om de fleste tråde på Amino. Vælg selv. ;-)
Vi starter indledningsvis med at konstatere at MLM er en branche overordnet set som så mange andre - kort og godt !Det er der intet negativt i..
Ja - det lyder umiddelbart sådan ud fra overskriften, men som jeg har forklaret flere gange i denne tråd, så var min agenda en anden - nemlig, at det ikke giver mening at tale om, eller fokusere på, MLM-branchen, når man skal vurdere et specifikt koncept, eller når man skal vurdere kvaliteten af et produkt, produktets prissætning eller hvad det nu kan være.
Du vil blive overrasket over, hvor mange der pr. refleks mener, at hvis det er et MLM produkt - så må det automatisk være dyrt. Dette argumenterer de så for, ved at drage prissætningen ind fra samtlige MLM-firmaer over en kam, krydret med prissætningen fra de ulovlige selskaber - og kalder det for "en MLM pris" - hvilket jo er vildledende, for ikke at sige lodret løgn.
Så skriver jeg at der er en masse fordele ved f.eks LR og jeg har det fint med LR og har intet problem med at stå inde for virksomheden. Jeg skriver også at jeg kender en LR forhandler og de har udmærkede produkter.
Er det udelukkende at fokusere på negative ting ??
Jeg husker det godt nok ikke som "en masse" fordele - men mit sidste indlæg var ikke møntet på dig - jeg brugte blot dit eksempel, for at komme ind på den tidligere snak omkring "salg versus anbefaling".
Jeg mente ikke at du var negativ, hvis det var sådan du opfattede det?
Op på hesten igen, kig også på alle de positive ting der rent faktisk bliver skrevet, for dem er der mange af....
Vi kigger skam også på de positive ting, men som du ved inden for al markedsføring, så skal der sindsygt mange positive ting til at opveje en enkelt negativ.
Derfor beskæftiger jeg mig primært med at forklare misforståelserne omkring de negative ting, og så gemmer jeg de positive ting, til folk der har et reelt ønske om at høre mere.