Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Hvad slags bevis mangler du? (:

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Hvad slags bevis mangler du? (:

Et eksempel på at en ganske almindelig dansker har tilmeldt sig Dubli og er blevet rig. Ikke folkene bag, men en som dig eller den anden Christian.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:
Hvad med om der kom en kort KONKRET beskrivelse af hvad lige præcis det her handler om?
jeg ved godt man kan læse det på hjemmesiden men hvis det ikke kan forklares så er det vel det?

Den korte konkrete beskrivelse af de fleste MLM's ER jo, at her er et koncept, hvor du kan tjene nogen penge, uden den store risiko. Men allerede når man har ytret denne sætning, så er der allerede alarmklokker der ringer hos skeptikerne. Og selvfølgelig med god grund - for mange scams har også denne indgangsvinkel, men det betyder jo ikke, at alle der præsenterer deres forretning på denne måde er en svindler. 

Men det er ofte allerede her mudderkastningen starter, hvilket ofte er helt uden konsekvenser for modstanderne af MLM og helt uden at bakke sine påstande op med fakta - hvilket i alle andre henseender betegnes som injurier. Men herinde i denne kategori er det "helt gratis" og lovligt at kalde folk for svindlere og småtbegavede og rakke ned på produkter - uden nogen som helst fakta til at bakke påstanden op.  

Hvis man derimod starter ud med, at her er et koncept der kan gøre dig rig - så har man lidt selv bedt om, at der vil komme mudderkastning - hvilket jeg i princippet godt forstår - men jeg forstår dog ikke, hvorfor det ikke kan gøres lidt mere elegant - f.eks. ved at stille intelligente spørgsmål, i stedet for bare at stille sig på bagbenene og råbe scam! 

Og når man så kommer med fakta, der gør op med modstandernes fordomme, så lader de bare som, at de ikke hører det, eller ikke tror på det. 

I mit eget firma kan man f.eks. tjene op til 21% provision - UDEN af have optegnet en eneste person. Du skal se skeptikerne i hovedet når man fortæller dem dette. De ser helt forvirrede ud. Men i stedet for at sige: "Nå, for satan - det var jeg ikke klar over" eller: Beklager - jeg tog fejl af konceptet", så begynder de i stedet at lede efter andre ridser i lakken, som de kan kritisere. 

Og derfor ender disse diskussioner altid som du beskriver. 

Patrichpedersen:
Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tjener penge på det der MLM, det ender altid med
at folk skriver "Kun opfinderen tjener penge" og "Man skal jo committe sig før der kan komme penge ud af det"

Hvor mange har du lyst til at møde? Vi er mange herinde der kan sætte dig i forbindelse med adskillige, der tjener penge med MLM - helt almindelige mennesker vel at mærke, og ikke kun dem i toppen af de forskellige netværk

Men at andre tjener penge, er jo ikke ensbetydende med, at DU vil komme til at tjene penge. Og omvendt, hvis de IKKE tjener penge lige nu, er det jo ikke ensbetydende med, at de aldrig kommer til det. 

De par stykker i DK, der i mit netværk tjener over en million om året, nåede først derop efter mere end 10 års arbejde. Og jeg vil faktisk tro, at det først var efter år 5, at det virkelig begyndte at kunne ses på deres bankkonto. 

Tænk hvis alle deres kunder og partnere, som nu også tjener lidt penge på konceptet, havde bedt om at se en lønseddel i år 4! Så var ingen af dem startet - og ingen af dem begyndt at tjene penge. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

jeg beklager, jeg er ikke rig...(endnu, hehe) men okay.

Jeg er overbevist om at, jeg kan blive rig, fordi det er skruet sammen på en måde, som jeg forstår, og kan arbejde med.

Jeg tror mere på at arbejde med denne forretning og så tjene penge, end jeg tror på lottotal.

Definition af rig: jeg vil ikke købe noget leverpostej fordi den er billig, men bare lægge den gode i vognen og bare betale, uden at tænke over hver krone.

hvis jeg har mere, end jeg behøver, er der overskud og så er jeg glad.

Beviser, ....næste år for mit vedkommende.

for hvad er rig?

en fattig studerende der trækker en enarmet tyveknægt, bliver han rig ved en udbetaling på eks.vis 6000.-?

en mangemultionær der har lavet en handel hvor han har tjent 400.000.- er han rig?

ligesom for at vise, at jeg mangler en def. på at være rig..

venlig hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Christian Høegh Holm:

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Hvad slags bevis mangler du? (:

Et eksempel på at en ganske almindelig dansker har tilmeldt sig Dubli og er blevet rig. Ikke folkene bag, men en som dig eller den anden Christian.

Så burde jeg kunne give dig et fantastisk eksempel på en persons succes historie.

Jeg skal dog lige bruge 3 uger for helt konkret at bevise det, da det er der vi forventer at dén person begynder at se deres indtjening.

Jeg lover, med hånden på hjertet, at holde dig opdateret. Jeg ved at dette eksempel noget alle vil være interesseret i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Patrichpedersen:
Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tjener penge på det der MLM, det ender altid med
at folk skriver "Kun opfinderen tjener penge" og "Man skal jo committe sig før der kan komme penge ud af det"

Hvor mange har du lyst til at møde? Vi er mange herinde der kan sætte dig i forbindelse med adskillige, der tjener penge med MLM - helt almindelige mennesker vel at mærke, og ikke kun dem i toppen af de forskellige netværk. 

Men at andre tjener penge, er jo ikke ensbetydende med, at DU vil komme til at tjene penge. Og omvendt, hvis de IKKE tjener penge lige nu, er det jo ikke ensbetydende med, at de aldrig kommer til det. 

Meget godt indlæg!

Den succes historie jeg vil vise, er en person uden erfaring inden for MLM, som der har startet de helt rigtige mennesker, som så har fundet flere, der har fundet flere, og derudaf. - én af disse personer er f.eks. blevet til 170 i alt, uden nogen forventninger. Det skete bare. Det er dog sket over 2 år, men jeg tror at indtjeningen vil forbløffe.

Yderligere så har jeg også et hemmeligt projekt jeg går og arbejder på. Hvis det skulle blive en realitet så bliver det projekt også afsløret i løbet af 2012.
Jeg håber at mit projekt kommer til at kaste samtlige aminoer ned af kontorstolen, og samtidig skabe en ekstrem vækst i min egen forretning - Så kan jeg vise jer hele min historie.
Dog smider jeg ikke lige mine guldæg op offentligt, det er simpelthen for risikabelt. 

 

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:

Jeg har fulgt lidt med i alle de tråde ang. MLM der har været so far...

Ret sjovt, strukturen er ret ens:

En person introducere et fantastisk MLM potentiale,
der kommer nogen andre og giver det en sviner,
personen forsvare sig, der kommer andre ind og forsvare
denne, der kommer noget mere kritik.
beskyttelse af MLM indlægsholder, derefter kritik af manglende
"beviser"...

Jeg synes det er ret ensformigt.

Hvad med om der kom en kort KONKRET beskrivelse af hvad lige præcis det her handler om?
jeg ved godt man kan læse det på hjemmesiden men hvis det ikke kan forklares så er det vel det?

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tjener penge på det der MLM, det ender altid med
at folk skriver "Kun opfinderen tjener penge" og "Man skal jo committe sig før der kan komme penge ud af det"

Yes... right... og rigtigt igen, man skal yde noget, men det er efterhånden kvalmene med alle de forskellige argumenter...
jeg vil MEGET gerne se nogle konkrete eksempler, eks. Hvor meget arbejde har du lagt i det? og hvor meget har du tjent på det?

Sådan noget helt konkret. For jeg kan ikke tolke på at man skal yde en masse før man tjener mange penge... det er så relativistisk som noget...
Hvad er definitionen af "Yde en masse" i sådan en sammenhæng?

Jeg undskylder for min lille "rant" men det er i min optik noget fis at diskutere alt det i gør uden nogen konkrete tal eller beviser på noget som helst?

OK Dubli fejlede for 8 år siden? Big deal, det har vi alle gjort? eller tager jeg fejl... det kræver noget at komme op igen,
Men jeg vil så også sige at der skal tal på bordet før man kan tillade sig at snakke om et fantastisk produkt... honestly, hvem vil sige sit job op, og risikere en masse penge(formoder jeg) på noget hvor man ikke får andet end gulvviolin og en Stein Bagger salgstale(Nu siger jeg bare hvad jeg har hørt andre har oplevet til MLM møder) og der stadig ingen konkrete eksempler på salgstal, resultater og arbejdsindsatser...

Hvis der kommer et par tal på bordet, og måske konkrete eksempler fra 3-5 mennesker vil jeg gerne undersøge det nærmere,
men indtil da synes jeg det virker lidt ...skummelt, det forstås vel?

Mvh
- Patrich

Hej Patrich

Hvad ville du undersøge hvis du så talene fra 5 forskellige MLM'ere?

Jeg kan sagtens følge din tankegang, men omvendt så havner du jo i et "problem", du vil aldrig starte hvor de er nu, du vil altid starte fra begyndelsen, og bliver forretningen anderledes af den grund...Om en person tjener 100 kr eller 100t kr. ændrer vel ikke på forretningen er den samme. Så hvad ville du sige når du efter en uge som MLM'er bliver spurgt om det samme...? Har du forsøgt at møde nogen der tjener penge? Hvis du fik mulighed for at møde en der tjener penge, ville du så afsætte tid til personen?

Hvis du ville vurdere en restaurant, ville du så nøjes med at læse noget på skrift om den for at vurdere den?

Jeg har sagt det før, og gør det gerne igen, i mine øjne kan man ikke læse sig klog på en MLM forretning. Derfor kan jeg ikke se hvad tal skal gøre og hvilke beviser er det du har brug for. Man kan ikke nøjes med at læse på en hjemmeside...

Hvorfor sige sit job op? Risikere en masse penge, det mener jeg nu ikke man skal gøre. Men hvorfor fortælle hvad andre har oplevet, har du slet ikke nogen erfaringer selv? Hvis en ven fortæller dig om en film i biffen denne har set, vil du så mene at du kan fortælle andre om filmen?

Du har samme holdning som 99 ud af 100 andre Amino'er, og det gør at Amino nok aldrig bliver MLM vant og langt de fleste ikke bruger tiden herinde, med mindre man har været på før man startede sin MLM forretning.

Tony fra det der dengang hed Shine inviterede alle til at se hans indtægt dengang, og blev haglet ned. Jeg har ikke set ham på Amino i lang tid, men har ham på face og det samme med en række af de andre som tidligere har skrevet herinde. Faktum er at de ved hvad der virker og ikke virker, og skriftlige henvendelser på Amino hører ikke til det der virker - det kan nogle så vælge at tro betyder at de er for kloge...

Spørger du om tal i andre brancher?

Nej jeg kan ikke forstå det skumle, jeg mener i første omgang det handler om at sætte sig ned og kigge på forretningen, igen hvis jeg skulle være restauratør, så ville jeg nok ikke sidde på nettet og forsøge at lave en ret eller lign, men tage ud og få et møde med en som kunne lære fra sig. Det handler i lige så høj grad om kemi og bruge sin tid fornuftigt, hvorfor bruge tid på at skrive noget som opfattes som en salgstale. Det lyder selvfølgelig vildt mærkeligt for mange af jer, men MLM handler om at vurdere begge veje, og ikke bare om at sende et salgsbrev som andre kan vurdere og tro at de på få linier kan blive eksperter på en andens forretning.

Dbh. Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

gider du uddybe ?

til 1.: vidste det ikke for jeg ikke set andre MLM firmer nogen steder, andet end det papir jeg har fået udleveret ved møder.

Jeg syntes du hælder vand ud af ørene når du sammenligner med andre. Der er ingen af os der har 100% indblik i hele branchen, så hvorfor ikke bare forholde sig til sit eget? Og dumt om de andre, så mener jeg din snak omkring Jeres tv reklame, for det ville som sagt være fuldkommen misvisende hvis man pludselig skulle se en traditionel reklame for et af de normale MLM firmaer. Det er jo ligesom brugen af kendte personer, som vi almindelige dødelige måske ser op til eller har tillid til, pludselig er de overalt i reklamerne. Det er nok ikke fordi Mads M drøner over storebælt konstant, eller Clooney drikker mega meget kaffe, men folk falder da vist for det. Jeg syntes som sagt ikke jeg har set DubLi vinde innovations priser, hvilke udviklinger de andre firmaer er igennem ved jeg ikke, men et eller andet må mange af dem gøre rigtigt, siden deres års omsætninger stiger flot. Men du kan sikkert google MLM og innovations priser og se hvem der objektivt vinder den slags..Wink.

Du snakker om at folk har pligt til at sætte sig ind i tingene før de diskutere, ja det ville da være skønt, men sådan er det ikke. Og du laver jo selv et glimrende eksempel ved at bruge "alle de andre MLM firmaer"...

Martin Slot:
5. Selvfølgelig ser man ikke reklamer på TV for en MLM saft, vildt overrasket over din kommentar. Har du ikke forstået "de øvrige " MLM firmaers forretning? Folks tillid til TV reklamer ligger på et meget lille sted, det handler jo om personlig anbefaling.

Christian:

det er netop denne anbefaling som "folk" ikke har lyst til at medvirke i, og straks det nævnes er det sådan noget ulovligt noget, det er det jeg er træt af.

derfor synes jeg, at det er genialt med tv tid for en virksomhed i vækst og eftersom det er os partnere, der har betalt den tid, ja så har firmaet jo ingen omkostninger her (som alle andre MLM firmaer).

Jamen her er vi nu heller ikke enige, det kommer meget an på hvordan man tolker arbejdet fra start, der er som du selv ved masser af formodninger. Jeg mener du er lidt forkert på den når du snakker ulovligt. Det er ikke de personlige anbefalinger folk er irriteret over, men nok nærmere de gentagne forsøg på at sælge, eller det at en del af et start op fee går til personen (det er heldigvis ikke sådan alle steder).

TV tiden, skal det forstås som at det er folk som dig der betaler det? Og hvad mener du mend kommentareren om omkostninger for andre MLM firmaer...don't get it?

Christian:

ang. 6.: så var det mere en generel efterspørgsel, som nogen nok på et tidspunkt kunne svare på. at du synes det er skørt, er for egen regning, g hvorfor må jeg ikke dele den erfaring som jeg har fået i felten her ?

hilsen Kedde

Altså et er hvad du mener pligt er...mht. dele erfaringer så kan jeg kun sige jo erfaringer er gode at dele, men jeg foretrækker de gode af slagsen og at bruger de andre på forbedringer. Som jeg læser det er det lige sådan en "lidt sur og gnaven" besked, jeg mener..tænker du positivt når du skriver dette? Hvad syntes du selv du får ud af at ytre dig sådan (er nysgerrig)...giver det dig et boost eller..Hvad vil du lære andre med den erfaring? Erfaringer fra felten mener jeg hører til den personlige dialog forstået på den måde at man taler om det eller hører om det og ikke læser om det. Man kan ikke læse din gejst og din attitude, man kan ikke vurdere din holdning til dette ordentligt...er det noget der pisser dig af eller er det noget der motivere dig.

Dbh. Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Hvor er beviset for, at kvinderne vil kaste sig frådende over dig i elevatoren hvis du sprøjter dig med AXE deo!? ;-)

Hvor er beviset for, at du får flere venner, hvis du drikker Coca Cola?

Hvor er beviset for, at Red Bull giver dig viiiiinger!? (man falder jo tværtimod med 1.000 km/t mod jorden!) Big Smile

Jeg siger ikke, at det er OK at lyve - og slet ikke når vi taler om investering af folks penge - men i al anden form for reklame har det i årtier været OK at smøre lidt tykt på - og tale til folks drømme, hvorfor er det pludselig så slemt, når snakken falder på MLM?

Og hvordan Silvan skal man markedsføre et forretningskoncept, hvis man ikke må tale om indtjeningspotentiale og muligheder?

Nu ved jeg ikke om dette blev misforstået, eller om jeg bare er kommet til at træde nogen over tæerne - men det jeg mener er:

Når en MLM'er fortælle om sin forretning, forretningens potentiale, produkterne, konceptet etc. - så er det at betragte som enhver anden form for reklame. 

Forkskellen er blot, at her står du face-to-face med "reklamesøjlen" i modsætning til at se den i TV - men virkemidlerne er de samme. Det gælder om at fange folks interesse - og de fleste der overvejer MLM har en drøm om at få mere fritid, tjene en passiv indkomst, udvikle et større personligt og fagligt netværk eller bare i det hele taget at tjene flere penge. 

Hvis man bad enhver salgscoach eller reklamebureau om at strikke en salgstale sammen omkring et MLM koncept - så ville den reklame eller salgstale med stor sandsynlighed omhandle folks drømme - og de langsigtede muligheder med konceptet. 

Bemærk - vi taler ikke om at afsætte et produkt - men derimod et helt forretningskoncept - og derfor bliver der talt om indtjeningspotentiale, muligheder, fremtidsudsigter mv. 

Så derfor mener jeg helt seriøst - at det med at "bevise reklamens indhold" ikke rigtig er brugbart.

Som seriøs MLM'er skal man derimod bevise, at man kan hjælpe potentielle partnere med at opnå det, man har lovet dem.

Men det gøres ikke ved at fremvise en fed øse eller stor løncheck - det gøres ved, at man sætter sig ned, og taler om hvad det er, personen ønsker at opnå, hvad der skal til for at opnå det - og om det er realistisk.

Derfor mener jeg godt, at man må charme lidt i sin markedsføring, så længe man agerer en god sparringspartner EFTER at man har fanget folks interesse.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Martin Slot:
Du snakker om at folk har pligt til at sætte sig ind i tingene før de diskutere, ja det ville da være skønt, men sådan er det ikke. Og du laver jo selv et glimrende eksempel ved at bruge "alle de andre MLM firmaer"...

Tilstået..

Martin Slot:
Jamen her er vi nu heller ikke enige, det kommer meget an på hvordan man tolker arbejdet fra start, der er som du selv ved masser af formodninger. Jeg mener du er lidt forkert på den når du snakker ulovligt. Det er ikke de personlige anbefalinger folk er irriteret over, men nok nærmere de gentagne forsøg på at sælge, eller det at en del af et start op fee går til personen (det er heldigvis ikke sådan alle steder).

mener det samme, har bare trykket mig anderledes ud.

og netop den: at- andre- tjener- på- mig- sætningen er træls og altid forbundet med p.. og papir.

Martin Slot:
TV tiden, skal det forstås som at det er folk som dig der betaler det? Og hvad mener du mend kommentareren om omkostninger for andre MLM firmaer...don't get it?

ja, jeg har lagt en slat penge, som Dubli vil bruge til markedsføring via en 25 min. "infomercial" et talkshow der ved hjælp af en revisor analyserer en amerikansk families økonomi gennem et års nethandel og hvad de kunne have sparet ved at bruge Dubli. (dette for at skaffe kunder til portalen) som tak for det får jeg 150 kunder i min butik (pr. andel)

glem det andet, tanketorskeri herfra..beklager.

Martin Slot:
Altså et er hvad du mener pligt er...mht. dele erfaringer så kan jeg kun sige jo erfaringer er gode at dele, men jeg foretrækker de gode af slagsen og at bruger de andre på forbedringer. Som jeg læser det er det lige sådan en "lidt sur og gnaven" besked, jeg mener..tænker du positivt når du skriver dette? Hvad syntes du selv du får ud af at ytre dig sådan (er nysgerrig)...giver det dig et boost eller..Hvad vil du lære andre med den erfaring? Erfaringer fra felten mener jeg hører til den personlige dialog forstået på den måde at man taler om det eller hører om det og ikke læser om det. Man kan ikke læse din gejst og din attitude, man kan ikke vurdere din holdning til dette ordentligt...er det noget der pisser dig af eller er det noget der motivere dig.

erfaringer er gode at dele...tjek!

foretrække de positive...no tjek, jeg mener alt skal på bordet, alt skal kunne bruges til et eller andet.

sur og gnaven besked..tjek. (ikke personligt) er bare træt af snak som ikke fører videre, og folk der kommer med sure opstød og folk der ikke kan tage konstruktiv kritik.

tænker positivt...tjek, det skal jeg, på godt og ondt (er bare sværere når man er lidt nederen, men det kan læres)

giver boost..no tjek, der skal andet til, men føler en form for ansvar/forpligtigelse/retfærdiggørelse..

erfaringer fra felten tæller i min verden til undervisningsmateriale i klasseværelset. erfaring bliver der aldrig lavet om på, som der gøres i kloge bøger.

læse gejst og attitjyde...tjek, for jeg prøver at være objektivt. er selvfølgelig pro-dublikaner (på godt og ondt) og prøver at se fra forskellige vinkler for selv at få mest ud af det for at have flere grundlag at træffe beslutninger på, vedr. svar og forretning.

hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)