Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Christian Høegh Holm:
Med hensyn til Kontant, og deres program, så må jeg altså stadig slå fast, at 90% af de facts der kom omkring DubLi, er falske

Den påstand bliver du jo så nok nød til at bakke op med fakta. For det kunne din chef jo ikke da han fik chancen. Han bestilte jo ikke andet end at give Kontant ret i at der var lavet alt for mange fejl. Så du mener altså at dine chef også tager fejl når han indrømmer fejlene ?.

Jeg finder lige et link til programmet, og går det igennem
(Bemærk at det er noget af en opgave du har sat mig ud på, men jeg gør det gerne)

Uden tvivl kunne Michael godt have gjort det bedre, men i sidste ende er det Villads der står med en lang næse, fordi hans udregninger var forkerte
Tilgengæld tjente han tusindvis af kroner imens andre mistedet dem :)

Lige et quote fra en anden tråd, vedrørende samme emne:

Christian:

Hej Lundsby.

Kontant har vist 8% af hele den tid de har opholdt os. De braser ind i Michaels tale, og er total ligeglade med at vi faktisk er over 200 mennesker der kunne havde været kørt hjem klokken 22.00. langt de fleste har langt at køre, og skal tidlig op. Kontant var ligeglad.Allerede der mister jeg total respekten.

Hvad med de sidste 92% af deres optræden ? hvorfor har de totalt udelukket det ? svar: for der var ingen hold i det. derfor.

og så klipper de ganske interessant. Se den igen og igen og læg mærke til, at de klipper straks Michael H. henter luft.

det er for tyndt..

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nu har jeg efterhånden fulgt MLM debatten i noget tid, og lige præcis den kommentar er i hvert fald en klassiker. Det hele bliver så vildt så vildt. Ikke lige nu, men om et stykke tid. Bare vent..

Jeg har ventet længe, og er endnu ikke stødt på nogen der er vendt retur med et: Hvad sagde jeg! In your face!

Men hvem ved, måske bliver du (og DubLi) den første. Jeg venter i hvert fald, og ser hvad der sker Big Smile

Fordi det ikke bliver skrevet på debatten, så er det ikke ensbetydende med det ikke er sket. Bare se flere af de stores omsætninger, det ER sket. Der er nok ikke så mange der gider vende tilbage med "in your face" beskeden...Man får sjældent noget ud af det. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du helt specifikt vil have dokumentation på :) - Sig specifikt hvad der skal til. :D

Folk er aggressive, og det fordi at debatformen er dårlig til den her slags diskutioner, simpelthen for det er meget komplext.

Jeg kan da afsløre at jeg er godt i gang med at finde folk i USA til at bygge et hold af folk derovre.

"Fup auktion" kan vi bevæge os langt væk fra. 
Kunde og shopping.delen er klart det bedste fokuspunkt. Og det sjoveste :) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Fordi det ikke bliver skrevet på debatten, så er det ikke ensbetydende med det ikke er sket. Bare se flere af de stores omsætninger, det ER sket. Der er nok ikke så mange der gider vende tilbage med "in your face" beskeden...Man får sjældent noget ud af det.

Du har helt ret i at det ikke er ensbetydende med at det ikke er sket, og der bliver sandsynligvis solgt en hel del via den salgsform. Det benægter jeg ikke. Men der er især et par enkelt (tidligere) debattører herinde, der har ført sig frem på en "forventet efterbevilling". Jeg er ret sikker på at de havde smidt "in your face" kortet, hvis de havde haft mulighed for det. De har ikke alle virket som om de har haft specielt meget til overs for om man får noget ud af det eller ej.

Men som nævnt er det selvfølgelig også primært et andet firma der har haft travlt med at hverve på hvor sindssygt det hele bliver. Kommentaren runger bare lidt hult. Det ville være langt federe at høre hvor vildt det er lige nu. Men gerne uden overdrivelser og lemfældig omgang med sandheden :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:
Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du helt specifikt vil have dokumentation på :) - Sig specifikt hvad der skal til. :D

Jeg søger som sådan ingen dokumentation. Jeg ville bare blive mere imponeret over "vent og se" kommentaren, hvis den blev fulgt op med en "hvad sagde jeg" kommentar, når vi nu alligevel har siddet og ventet :o) Og da det er let at slynge påstande ud, og det tror jeg godt vi kan blive enige om sker, skal en evt. "hvad sagde jeg" kommentar, helst kunne dokumenteres.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

jeg har et lille smil på læben over dit indlæg. 995.- + moms er i min verden over tusind kr. og derudover giver du rådgivning i brug (incl. side) for 1495.- der er den.

det med de 20 min er pure pjat men se selv hvor nem det er at hidse folk op ? Jeg tror da på at du er reel nok i din forretning, men læg mærke til hvor klar du var for at forsvare dig med næb og klør ?

og det er mere det, at jeg endnu ikke har set/fået et rigtig bevis på, at DubLi er pjat. og efter 167 indlæg, burde der da være nogen der gider lukke munden på mig...

til gængæld kan jeg nævne at det faktisk lykkedes (er jeg overbevist om) at "omvende" en modstander. 

Hvis du føler dig såret så undskylder jeg selfølgelig, men se upersonligt på det, mange mennesker prøver at ødelægge min kommende levevej. Det er ikke retfærdigt, men "that life".

Michael:
Hvorfor lyver du for et koncept som du i forvejen ved der ikke er flere kunder at hente til nu sandheden er kommet frem i lyset ?.

Her stopper debatten med dig, Du kalder mig en løgner! det er jo netop sandheden der skal frem, så tak for kaffe. (hvori består løgnen egentlig i ?)

desuden er du også med på vognen om at tage fejl af begreber. 

jeg har pt.38 kunder og forventer ca. 100 inden jul.

Samarbejdspartnere har jeg ikke brug for flere.

fatter ikke helt pointen med dine legeklodser....eneste jeg kan tilføje er, at vores Formand har en position i Lego familiens kapitalfond. du ved dem i Billund ? og tjek forresten priser på lego på www.dubli.com

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1) DubLi koster 1050 kr. om året, ikke 20.000

2) Villads Vest Hansen er ikke Vice President i DubLi. Han har opnået rangen Vice President i DubLi Network - Han er en landmand i et jakkesæt der burde fyres.

3) Det passer at omsætningsrekorderne er slået, dog er det på omsætningen af de mange gavekort. Man kan debattere om dette er 'rent'

4) DubLi's handelsportal er stadig under udvikling. Den bliver ved med at blive udviklet - Vi er ikke på top 300 over Danmarks mest besøgte, fordi der ikke er nok som deler den, og at der ikke er blevet lavet reklame i Danmark overhovedet.

5) Interviewet med Michael - Se det. Han har ret i alt hvad han siger.

 Hele problemet i denne sag, er simpelthen at VILLADS har manipuleret med folk. Længere er den ikke. Han burde fyres.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Christian Høegh Holm:
Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du helt specifikt vil have dokumentation på :) - Sig specifikt hvad der skal til. :D

Jeg søger som sådan ingen dokumentation. Jeg ville bare blive mere imponeret over "vent og se" kommentaren, hvis den blev fulgt op med en "hvad sagde jeg" kommentar, når vi nu alligevel har siddet og ventet :o) Og da det er let at slynge påstande ud, og det tror jeg godt vi kan blive enige om sker, skal en evt. "hvad sagde jeg" kommentar, helst kunne dokumenteres.

Jeg tilføjer lige nogle billeder fra nogle forskellige Backoffices, inklusiv mit eget:)

De to bokse som er sorte, er fra mit eget, og de to andre er et overblik fra min uplines synspunkt (Jeg administrer dog det meste for hende)

Vi lavede, på trods af Kontant's indslag, rigtig mange penge. Samlet set tjente vi 60.000 kr, 4 mand på 3 uger.

De sorte bokse er lidt specielle. De 123 kunder har jeg f.eks. fået ved at køre en mindre reklamekampagne. Det var en test. Senere skal der laves noget seriøst. (Og det er lige om hjørnet)

De folk med et udråbstegn ( ! ) på deres logo, er 4 mennesker som har forsøgt at registrere sig ud fra en anden kampagne, som kun varede en dag.

Planerne er lagt til at køre 3 måneders intensiv kampagne på samme side. Forhåbentlig skulle det give mellem 2-5.000 registreringer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
det med de 20 min er pure pjat

 

Der var din løgn så. Jeg kan også klippe og klistre så det hele ser rigtig ud. Det er da skræmmende at i hele tiden skal enten " angribe " folk i debatten, eller prøver på at fordreje Fakta.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igang og velkmmen tid en tråd uden ende (jeg er selv en del skyld i det)

igang:
Jeg søger som sådan ingen dokumentation. Jeg ville bare blive mere imponeret over "vent og se" kommentaren, hvis den blev fulgt op med en "hvad sagde jeg" kommentar, når vi nu alligevel har siddet og ventet :o) Og da det er let at slynge påstande ud, og det tror jeg godt vi kan blive enige om sker, skal en evt. "hvad sagde jeg" kommentar, helst kunne dokumenteres.

Om du bliver imponeret tror jeg ikke men jeg vil gerne prøve at give dig lidt indput.

Vi skal tilbage i tiden.

Da jeg startede, var Dubli Portalen fint sat op men nok lidt tidskrævende at sætte sig ind i, hvor de forskellige funktioner/menuer var henne. Det er blevet lavet total om. Nu er den (synes jeg) blevet meget federe at kigge på, første indtryk var god. og Nu har Dubli med deres version 2.0 lavet een knap (hedder kontrolcenter) som dirigerer dig til dit "cockpit" hvis man kan sige det. herfra er der adgang til samtlige funktioner, som før lå spredt ud over hele siden.

det kalder jeg en forbedring.

Så har dubli en masse visioner.

Blandt dem var en "dublistore" altså en egen butik, hvor der kan købes software til primært abb.spil og programmer (bl.a. windowsprg.) (selvfølgelig med prisgaranti)

Nu er der en "demo" version af den. (jeg synes personligt de godt måtte vente, det går lidt for stærkt for dem)

og sådan er der mange andre tiltag på vej.

egen Email med stor mailkapacitet.

en "iLocker" (100gb plads i cyberspace)

en social side hvorfra du kan følge dine oplæg/indslag fra flere sociale medier, som eks. FB, Twitter osv. (på een side)

en "newsfeed" hvor du selv vælger hvilke nyhedskanaler du vil se.(ved ikke hvilke kanaler man kan vælge eller om der bliver frit valg)

Eftersom det ikke er endnu men er på vej, kommer talen med "det bliver stort om et øjeblik" på bordet.

om det er dok. for dig ved jeg ikke.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)