Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høegh Holm:

2) Villads Vest Hansen er ikke Vice President i DubLi. Han har opnået rangen Vice President i DubLi Network - Han er en landmand i et jakkesæt der burde fyres.

3) Det passer at omsætningsrekorderne er slået, dog er det på omsætningen af de mange gavekort. Man kan debattere om dette er 'rent'

4) DubLi's handelsportal er stadig under udvikling. Den bliver ved med at blive udviklet - Vi er ikke på top 300 over Danmarks mest besøgte, fordi der ikke er nok som deler den, og at der ikke er blevet lavet reklame i Danmark overhovedet.

5) Interviewet med Michael - Se det. Han har ret i alt hvad han siger.

 Hele problemet i denne sag, er simpelthen at VILLADS har manipuleret med folk. Længere er den ikke. Han burde fyres.

Nr 1 vil jeg give dig ret i at Kontant har fejl i. Men resten er jo ikke fejl bare fordi du giver en kommentar til det her bagefter. Så den med de 90% bliver du nok nød til at trække tilbage. Jeg tror næmere det var de 10% Kontant tog fejl i.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Nr 1 vil jeg give dig ret i at Kontant har fejl i. Men resten er jo ikke fejl bare fordi du giver en kommentar til det her bagefter. Så den med de 90% bliver du nok nød til at trække tilbage. Jeg tror næmere det var de 10% Kontant tog fejl i.

Trækker gerne min påstand tilbage. I mine øjne har Kontant fuldstændig misforstået konceptet, og har valgt at fokusere på alle de ting som slet ikke er relevante for den grundlæggende forretnings model.

Jeg holder altid tæt kontakt med DubLi's support afdeling, da jeg ikke stoler på information som kommer 'oppefra'
Jeg gennemgik Villads' taktik, og smed lortet ud.
Lavede derefter mine egne tal, og fandt måden til at lave penge på det.
Alt i alt, er jeg sluppet ret godt afsted med det hele :) - Nu går profitten til reklame :) 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja det var min løgn, og det var ikke for at angribe dig. (det var bare ikke den løgn du beskyldte mig for...det var før denne.

og jeg magler stadig et udsagn fra dig af, hvad der er løgnen.

Michael:
Jeg kan også klippe og klistre så det hele ser rigtig ud.

prøv, vil gerne se det

Michael:
Det er da skræmmende at i hele tiden skal enten " angribe " folk i debatten, eller prøver på at fordreje Fakta.

Vi bliver angrebet og forsvarer os.

Angrebet af medier/folk, der fordrejer fakta så det står til deres fordel.

hvis du gider, så læs noget en del tilbage i tråden, og du vil finde fakta fra vores side, men påstande fra andre.

Gider du ikke selv lave research for at være sikker på det du kommer med også passer, spilder du min tid og må gerne sige til så.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Eftersom det ikke er endnu men er på vej, kommer talen med "det bliver stort om et øjeblik" på bordet.

 

Så kunne man jo også vende den om og sige " Det bliver småt om et øjeblik ". Når nu Dubli ikke kan få en spille licens i Danmark og alle de såkaldte Auktioner dør ud. Så forsvinder " Kunderne " lige så stille. Og så finder Dubli hurtigt et nyt marked.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Så kunne man jo også vende den om og sige " Det bliver småt om et øjeblik ". Når nu Dubli ikke kan få en spille licens i Danmark og alle de såkaldte Auktioner dør ud. Så forsvinder " Kunderne " lige så stille. Og så finder Dubli hurtigt et nyt marked.

så lad dem dø, det er ikke "maintopic" hos Dubli. DubLi er ikke hvad det har været. Nu er det en shopping portal, hvor du får penge tilbage når du handler i de butikker du ser i forvejen. (eks. Ecco, Gris og ko Microsoft store, og mange flere) og ved du hvad ?

det koster ikke en krone at være registreret kunde på portalen.

Dubli kan ikke finde mere marked eftersom det er globalt.

der er adgang fra over 200 lande.

 Men det er jo nok også bare en påstand..

(hvor bliver din forklaring af løgnen af, som du beskyldte mig for?)

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Da jeg ikke føler at jeg har specielt meget tid til at bruge herinde

(fordi jeg arbejder seriøst)

Så bliver det et kort svar herfra.

Jeg har arbejdet 16 timer hver dag siden jeg begyndte, jeg HAR tjent min Investering ind igen

og derved ikke mistet noget overhovedet. Tværtimod, Alt der kommer nu er indtjening, og det syntes jeg faktisk

er ret godt klaret taget i betragtning af at jeg kun har lavet dette i 1 md.

Man tjener ikke penge hvis man ikke åbner sin butik, og er ude på gaden og vise at man er her.

Det kræver meget arbejde, som i ethvert andet foretagende. Men på sigt arbejder man sig hen imod passiv indtægt.

Og passiv indtægt får man altså ikke i et syv til fire arbejde.

Det er fint at man ikke tror på det her. Det ændrer ikke på hvad jeg kan se, hvad mine mål er, eller hvad jeg ved jeg kan opnå.

Hvis der nu i sin tid var blevet sagt, uhh nej da, pas på det der ild, det ser sgu farligt ud! du brænder dig!

Havde der nu ikke været en der turde se hvad det kunne bruges til og undersøgt det, så var vi nok ikke nået så langt i dag.

JEG tror på det her.. Og der er ingen i hele verden der kan overbevise mig om andet, for jeg KAN SE at det virker.

Og nej, hvad jeg tjener rager ikke nogen. Du spørger heller ikke din bankmand om hvad han tjener.

Men han vil stadig gerne hjælpe dig, hvis du har interesse i det. Han tvinger dig ikke.

Men så kommer din økonomi måske aldrig videre end det du nu engang har.

Jeg vil se frem til den dag hvor det går op for folk, i hele verden hvor genialt Dubli er.

Og jeg ved at der er store ting i vente for os der ser denne vision, og tør tage springet :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke lige hvordan man bruger det her Amino, men satser på i alle kan se dette indlæg.

Jeg har "arbejdet" med Dubli i noget tid og har også tjent rigtig mange penge, på ikke ret meget arbejde. Men det er desværre ikke fordi dem jeg har fået med på ideen har tjent penge.

Det var noget med man skulle omsætte gavekort og der blev vist en fin præsentation om hvor mange penge man kunne tjene. Det gik fint, indtil Dubli blev ved med at lave siden om, til sidst stod jeg og havde fået måske ca 8 med som hver nu har tabt i omegnen af 10.000 hver.

Der blev lovet nogle ting som ikke holdte.

Jeg har selv rigtig mange aktier i virksomheden, og synes ideen omkring det hele er genial. Men Dubli ødelægger sit eget ry ved at love alle mulige ting som ikke holder, hver gang de giver en dato eller sådan noget for en nyhed der skal lanceres, kan man snildt lægge et par uger ekstra til.

De har ikke rigtig selv styr på deres datoer, osv.

Konceptet er uden tvivl genialt, men de skal fandme passe på at det ikke giver bagslag at love så mange ting.

Og til alle jer der sidder i de her debatter og skam roser Dubli altid, indse dog at de lover så meget de ikke kan holde, og lad være med at svine folk til.

Jeg har fulgt virksomheden i 6 år og der er fandme blevet lovet mange ting der ikke holdte stik.

Jeg var nødt til at skrive et indlæg eftersom det kan irritere mig at se Dubli folk gå fuldstændig amok på andre. Der er mange dumme kommentarer omkring at det er svindel osv, det er bare dumt at skrive jo.

Faktum er at Dubli er nødsaget til at vise nogle af de ting de lover, min indtjening for de såkaldte informercials (tv-kampagner) skulle have været der for ca 5 måneder siden mener jeg, har ikke set en krone endnu. de udsætter det hele tiden. Det er også fint nok, hvis det er sådan det bedste resultat kommer til sin ret. Men lad dog være med at love ting der ikke holder, i løbet af de 5 måneder har jeg nok hørt 5 gange at indtjeningen kom om 1 måned eller sådan noget. Men nu skal det så være til Januar, lad os se om det bliver udsat igen.

Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja og Januard februar osv. gik til gengæld Maj den gav 9cent eller 0,09 Euro på 298 kunder så der smuttede den fede bil ja de de siger et og gør noget andet.

 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

/Irony On

Lanceringen af tv reklamer i Danmark er liiiiige på trapperne. 

Det er i hvert fald, hvad jeg hørte fra en Dubli sælger tilbage i 2009 - de er liiiiiige på trapperne!

/Irony Off

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det køre som det plejer, siden 2003 i næste uge så sker der noget men ak når så dagen oprinder så næste uge så osv. Nu i snart 10 år . Så mit råd hold jer fra marketings pakker til de har tænkt sig at give noget tilbage til os der har investeret .
Side 7 ud af 7 (70 indlæg)