Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DubLi 2.0 - Det største Globale Shoppingmall. I nye klæder.

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin. Tak for dit store engagement i denne tråd. Ville ønske jeg havde samme energi til at skrive ligeså meget som dig :-) Men efter 2½ times træning er jeg pænt mørbanket.

Det jeg ville frem til i det jeg skrev, var bare at, det ville være rart med en succeshistorie indenfor dubli. Nu mener jeg en helt almindelig "sælger"

Og det med hvilken bil han kørte i var bare et eksempel på at han kunne vise hans succes. De MLM sælgere jeg har snakket med tjener ingen penge på det de sælger. De startede med store ambitioner og drømme om at tjene mange penge men det sluttede som en hobby. Det gælder folk fra Herbalife såvel som dubli.

Bh. Rubi

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til??

Nu skriver trådstarter jo "Nogen der har lyst til at blive rige med mig?", så et bevis for at man kan blive rig med Dubli kunne vel være på sin plads.

Hvor er beviset for, at kvinderne vil kaste sig frådende over dig i elevatoren hvis du sprøjter dig med AXE deo!? ;-)

Hvor er beviset for, at du får flere venner, hvis du drikker Coca Cola?

Hvor er beviset for, at Red Bull giver dig viiiiinger!? (man falder jo tværtimod med 1.000 km/t mod jorden!) Big Smile

Jeg siger ikke, at det er OK at lyve - og slet ikke når vi taler om investering af folks penge - men i al anden form for reklame har det i årtier været OK at smøre lidt tykt på - og tale til folks drømme, hvorfor er det pludselig så slemt, når snakken falder på MLM?

Og hvordan Silvan skal man markedsføre et forretningskoncept, hvis man ikke må tale om indtjeningspotentiale og muligheder?


allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:
Hvad vil man bruge "et bevis" på en der tjener penge til?? Er det fordi man helst ikke vil se nogen, så man kan sige man har ret i sine formodninger?

Helt kort og kontant: JA!

Det kræver faktisk ret meget af hjernen at ændre sine forudindtagelser og fordomme - og de fleste føler faktisk decideret angst, hvis tingene pludselig viser sig ikke at passe i de kasser man ellers selv troede man havde styr på - derfor er det nemmere at stemple det hele som scam - så man ikke bliver forstyrret i sine grundholdninger. Wink

Og så vil folk gerne forblændes. Hvis de ser en direktør i en fed Mercedes, så tænker de straks, at han må være rig og dygtig.

At han så er forgældet til langt op over begge ører, og bruger firmabilen privat uden at oplyse det til SKAT - det går folk ikke så meget op i.

MED MINDRE det er en MLM'er. SÅ skal der satme lægges lønsedler, årsregnskaber og skatteregnskaber på bordet, før man kan tage ham seriøst. Cool

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:

Hej martin. Tak for dit store engagement i denne tråd. Ville ønske jeg havde samme energi til at skrive ligeså meget som dig :-) Men efter 2½ times træning er jeg pænt mørbanket.

Det jeg ville frem til i det jeg skrev, var bare at, det ville være rart med en succeshistorie indenfor dubli. Nu mener jeg en helt almindelig "sælger"

Og det med hvilken bil han kørte i var bare et eksempel på at han kunne vise hans succes. De MLM sælgere jeg har snakket med tjener ingen penge på det de sælger. De startede med store ambitioner og drømme om at tjene mange penge men det sluttede som en hobby. Det gælder folk fra Herbalife såvel som dubli.

Bh. Rubi

Hej Rubi

Hehe, ja jeg kan ikke prale af 2½ times træning...

Der er helt sikkert rigtig mange der ikke tjener penge på deres forretninger alle steder i MLM, og fokusere de på at være MLM "sælgere", så er succesraten i mine øjne ret lav. Og du har helt ret, der er mange der er havnet med det som en hobby, eller ganske enkelt aldrig har brugt den nødvendige tid på at bygge op.

MLM kræver et commitment fra folk ligesom andre selvstændige forretninger, og desværre er der mange der opgiver meget kort tid efter start. Tidligere var der alt for meget vrøvl om at det var let (fra MLM folks side), hvem har ikke hørt om at blive rig.. quick. Hvis man ikke er villig til at ofre tid, f.eks. 10 timer om ugen og sætte en langtsigtet målsætning på, så bliver det alt alt for let at opgive, for det bliver alt for hurtigt til hobby, som tages frem når man lige føler man skal bruge noget tid (1. beslut sig for at gøre det, 2. skriv ned hvad du vil bruge af tid, 3. mål og drømme - det er ofte disse der bruges til at motivere en når det går skidt, udover ens team, 4. delmål - små sejre er vigtige, sådan er det de fleste steder, 5. handlingsplan). 

Jeg kender flere som har sat et langtsigtet mål, men hvor 2 og 5 ikke var på plads, hvis man ikke laver noget i ugevis, hvordan kan man så forvente fremgang...Jeg har mødt flere som troede de kunne det hele selv og præcist vidste hvordan de skulle gøre for succes. Hvis man ikke er lærevillig, aflæringsvillig og villig til at "træde ud af sin komfortzone" så bliver det en hård kamp som ofte tabes. Alle har stort set overvejet at kvitte, 98% har nok gjort det, men de sidste 2% har valgt at kigge på det de gør og ændre noget...måske lytte mere.

Der er alt for mange der ikke har deres "forretningsplan" på plads, og ikke behandler forretningen seriøst. Der har tidligere været alt for meget home party over det, og varelagrer der skulle proppes ned i halsen på familie og venner..sælg sælg sælg til alle dine nærmeste, det var langt ude. Når man kører med det fokus, så er det nok forståeligt at mange vælger at opgive.

Mht bilen så kan jeg selvfølgelig sagtens følge dig, men det er ikke altid bilen der bliver på "drømmetavlen". Personligt er jeg kommet meget i tvivl, har godt nok en Aston Martin på tavlen. En af dem jeg arbejder med og bruger som mentor kører i en Volvo...i mine øjne en kedelig bil (selvom den så meget cool ud i TopGear da de kørte ræs i sneen oppe nord på). Men fokuserede jeg på bilen, ville jeg nok ikke blive motiveret.

Dbh. Martin

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

først vil jeg gerne rose dig for konstruktivitet og værdihed i dine indlæg.

dernæst:

Martin Slot:
hælder vand ud af ørene og taler dumt om de andre. 

gider du uddybe ?

til 1.: vidste det ikke for jeg ikke set andre MLM firmer nogen steder, andet end det papir jeg har fået udleveret ved møder.

til 2.: Ja, (har været med siden april i år) men kan mærke en utålmodighed generelt blandt kollegaer, men er selv af den overbevisning om at det nok skal komme, bare senere end lovet, og så er der vel et ? om tålmod.

Martin Slot:
3. Fint du føler at jeres kunde del har mere at tilbyde end de andre. Igen...tvivler på at du har sat dig grundigt ind i alt det øvrige, for kigger man f.eks. på toppen af MLM, så mener jeg at flere af dem har haft voldsomme stigninger i omsætningen, og det betyder i mine øjne det handler ikke om mængden der tilbydes, men om hvad der tilbydes.

må give dig ret...uvidenhed er en vare, som jeg har meget af, men lige her er det mængden der er afgørende fordi søgemaskinen jo skal tilbyde alt, og ikke kun en specifik varegruppe. Forståes sådan: omsætningen af varer bestemmer min løn, ja det gør det også ved andre firmaer, men der er der kun noget bestemt at købe, hos Dubli skulle det gerne være alt det man lige ønsker, derfor er det lidt ligegyldigt hvad folk vil købe, eksempelvis, hvis jeg mangler en ny osteklokke, så køber jeg tuppervare for jeg ved det er pengene værd, nå men når jeg nu mangler en skjorte, ja så er det friendtex jeg henvender mig til og derfor er disse firmaers varer begrænset til et specifikt omfang. DubLi skulle gerne ende med, at tilbyde både osteklokke og skjorte og mere. ( derfor er varetilbuddet ligegyldig)

til 4.: Nu er det ikke så længe siden at dubli tilbød decideret aktier, og de er ikke 4 år gamle, men lad os giv dem ligeså lang tid og se hvad de ender i.

Martin Slot:
5. Selvfølgelig ser man ikke reklamer på TV for en MLM saft, vildt overrasket over din kommentar. Har du ikke forstået "de øvrige " MLM firmaers forretning? Folks tillid til TV reklamer ligger på et meget lille sted, det handler jo om personlig anbefaling.

det er netop denne anbefaling som "folk" ikke har lyst til at medvirke i, og straks det nævnes er det sådan noget ulovligt noget, det er det jeg er træt af.

derfor synes jeg, at det er genialt med tv tid for en virksomhed i vækst og eftersom det er os partnere, der har betalt den tid, ja så har firmaet jo ingen omkostninger her (som alle andre MLM firmaer).

ang. 6.: så var det mere en generel efterspørgsel, som nogen nok på et tidspunkt kunne svare på. at du synes det er skørt, er for egen regning, g hvorfor må jeg ikke dele den erfaring som jeg har fået i felten her ?

hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

først vil jeg gerne rose dig for konstruktivitet og værdighed i dine indlæg.

dernæst:

Martin Slot:
hælder vand ud af ørene og taler dumt om de andre. 

gider du uddybe ?

til 1.: vidste det ikke for jeg ikke set andre MLM firmer nogen steder, andet end det papir jeg har fået udleveret ved møder.

til 2.: Ja, (har været med siden april i år) men kan mærke en utålmodighed generelt blandt kollegaer, men er selv af den overbevisning om at det nok skal komme, bare senere end lovet, og så er der vel et ? om tålmod.

Martin Slot:
3. Fint du føler at jeres kunde del har mere at tilbyde end de andre. Igen...tvivler på at du har sat dig grundigt ind i alt det øvrige, for kigger man f.eks. på toppen af MLM, så mener jeg at flere af dem har haft voldsomme stigninger i omsætningen, og det betyder i mine øjne det handler ikke om mængden der tilbydes, men om hvad der tilbydes.

må give dig ret...uvidenhed er en vare, som jeg har meget af, men lige her er det mængden der er afgørende fordi søgemaskinen jo skal tilbyde alt, og ikke kun en specifik varegruppe. Forståes sådan: omsætningen af varer bestemmer min løn, ja det gør det også ved andre firmaer, men der er der kun noget bestemt at købe, hos Dubli skulle det gerne være alt det man lige ønsker, derfor er det lidt ligegyldigt hvad folk vil købe, eksempelvis, hvis jeg mangler en ny osteklokke, så køber jeg tuppervare for jeg ved det er pengene værd, nå men når jeg nu mangler en skjorte, ja så er det friendtex jeg henvender mig til og derfor er disse firmaers varer begrænset til et specifikt omfang. DubLi skulle gerne ende med, at tilbyde både osteklokke og skjorte og mere. ( derfor er varetilbuddet ligegyldig)

til 4.: Nu er det ikke så længe siden at dubli tilbød decideret aktier, og de er ikke 4 år gamle, men lad os giv dem ligeså lang tid og se hvad de ender i.

Martin Slot:
5. Selvfølgelig ser man ikke reklamer på TV for en MLM saft, vildt overrasket over din kommentar. Har du ikke forstået "de øvrige " MLM firmaers forretning? Folks tillid til TV reklamer ligger på et meget lille sted, det handler jo om personlig anbefaling.

det er netop denne anbefaling som "folk" ikke har lyst til at medvirke i, og straks det nævnes er det sådan noget ulovligt noget, det er det jeg er træt af.

derfor synes jeg, at det er genialt med tv tid for en virksomhed i vækst og eftersom det er os partnere, der har betalt den tid, ja så har firmaet jo ingen omkostninger her (som alle andre MLM firmaer).

ang. 6.: så var det mere en generel efterspørgsel, som nogen nok på et tidspunkt kunne svare på. at du synes det er skørt, er for egen regning, og hvorfor må jeg ikke dele den erfaring som jeg har fået i felten her ?

hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fulgt lidt med i alle de tråde ang. MLM der har været so far...

Ret sjovt, strukturen er ret ens:

En person introducere et fantastisk MLM potentiale,
der kommer nogen andre og giver det en sviner,
personen forsvare sig, der kommer andre ind og forsvare
denne, der kommer noget mere kritik.
beskyttelse af MLM indlægsholder, derefter kritik af manglende
"beviser"...

Jeg synes det er ret ensformigt.

Hvad med om der kom en kort KONKRET beskrivelse af hvad lige præcis det her handler om?
jeg ved godt man kan læse det på hjemmesiden men hvis det ikke kan forklares så er det vel det?

Jeg har endnu ikke hørt om nogen der tjener penge på det der MLM, det ender altid med
at folk skriver "Kun opfinderen tjener penge" og "Man skal jo committe sig før der kan komme penge ud af det"

Yes... right... og rigtigt igen, man skal yde noget, men det er efterhånden kvalmene med alle de forskellige argumenter...
jeg vil MEGET gerne se nogle konkrete eksempler, eks. Hvor meget arbejde har du lagt i det? og hvor meget har du tjent på det?

Sådan noget helt konkret. For jeg kan ikke tolke på at man skal yde en masse før man tjener mange penge... det er så relativistisk som noget...
Hvad er definitionen af "Yde en masse" i sådan en sammenhæng?

Jeg undskylder for min lille "rant" men det er i min optik noget fis at diskutere alt det i gør uden nogen konkrete tal eller beviser på noget som helst?

OK Dubli fejlede for 8 år siden? Big deal, det har vi alle gjort? eller tager jeg fejl... det kræver noget at komme op igen,
Men jeg vil så også sige at der skal tal på bordet før man kan tillade sig at snakke om et fantastisk produkt... honestly, hvem vil sige sit job op, og risikere en masse penge(formoder jeg) på noget hvor man ikke får andet end gulvviolin og en Stein Bagger salgstale(Nu siger jeg bare hvad jeg har hørt andre har oplevet til MLM møder) og der stadig ingen konkrete eksempler på salgstal, resultater og arbejdsindsatser...

Hvis der kommer et par tal på bordet, og måske konkrete eksempler fra 3-5 mennesker vil jeg gerne undersøge det nærmere,
men indtil da synes jeg det virker lidt ...skummelt, det forstås vel?

Mvh
- Patrich

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rubi,

Rubi:

Endnu en dubli tråd...

1. For 8 år siden sagde folk også at dubli ville blive det næste helt store. Det nye Ebay.. Er det sket? Nej.

2. Den eneste der har tjent penge på dubli er nok ham der har opfundet det. (ved godt han er dansker)

3. Kunne godt tænke mig og hører om der er nogle "dubli sælgere" som kan gøre det til sin levevej. Og hvis svaret så er ja. Så må i gerne bakke det op med hvilken bil i køre i feks. :-)

Ellers så må alt det her dubli snak altså se og tage en slapper :-)

PS. syntes den nye hjemmeside er godt lavet.

Ja endnu en DubLi tråd og hvorfor ? fordi vi skal af med de gamle tråde, når nogen googler Dubli fordi der er sket så mange ændringer af firmaet, så det er ikke hvad det har været.

for 8 år siden er igen lang tid siden og som sagt der sker ændringer og som jeg ser det er det efter at shopping mall´en kom, at der fort alvor sker ændringer.

til pkt. 2, så er Michael ikke den eneste der har tjent penge, det er der også andre der har og hvorfor?? fordi de har ideen og været med i længere tid. Hvis jeg opfandt noget, ville jeg da også være den rigeste på den opfindelse (vel at mærke med de rigtige beslutninger og tiltag) og så er tidsfaktoren jo ret afgørende hos alle firmaer uanset MLM eller normal.

Jeg har en seriøs ide om, at jeg vil kunne leve af dubli, for ellers har jeg andre interesser der kan (på hobbybasis) give flere penge. men tanken om en passiv indtægt tiltaler mig, og derfor gør jeg hvad der står i min magt til at få det til at virke. jeg kan endnu ikke "bevise" noget og det ved jeg da egentlig heller ikke om det er min opgave, for det handler om at tro på, det virker, og jo, isamme øjeblik at det virker, så vil det være et værktøj i begyndelsen fordi der senere vil (forhåbentlig) stå så meget på saldo at folk tror det er fusk, og så virker den ikke mere, derfor er det ikke noget man behøver at komme ind på. Men ønskebilen er da klistret med tape ved siden af min opslagstavle for at give mig noget af det "drive" der skal til for at arbejde.

hvis du synes at dublisnakken skal tage en slapper, så har jeg da det forslag til dig der hedder: slet fluebenet nederst (om at abonnere på svar) så bestemmer du jo selv hvornår du gider høre/læse om det, for ; at tage en slapper i sin forretning er ikke muligt lige nu hvis man vil noget med denne forretning (medmindre man har købt en andel i tv, men det virker nok først meget senere hvis det skal være en levevej)

hilsen Kedde.

ps. synes også det nye design er godt.

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:

Hej martin. Tak for dit store engagement i denne tråd. Ville ønske jeg havde samme energi til at skrive ligeså meget som dig :-) Men efter 2½ times træning er jeg pænt mørbanket.

Det jeg ville frem til i det jeg skrev, var bare at, det ville være rart med en succeshistorie indenfor dubli. Nu mener jeg en helt almindelig "sælger"

Og det med hvilken bil han kørte i var bare et eksempel på at han kunne vise hans succes. De MLM sælgere jeg har snakket med tjener ingen penge på det de sælger. De startede med store ambitioner og drømme om at tjene mange penge men det sluttede som en hobby. Det gælder folk fra Herbalife såvel som dubli.

Bh. Rubi

Hej Rubi.

Jeg har i denne uge startet nogle folk op, og der kommer lidt flere til i de næste par uger.
Jeg vil meget gerne holde lidt øje med deres indtjeninger og derudaf, og se om der eventuelt skulle være nogle, gode som dårlige, der er værd at skrive om. - Tillad dog lige et par måneder (Patience is a virtue)
Jeg forstår udemærket din bekymring om indtjening

Faktum er, at hver gang du har registreret en kunde til at bruge shoppingportalen, så tjener du penge.
Mange bække små, gør en stor å.
Starter de en ny sælger, tjener du fra deres kunder baseret på din og deres rang.

Det er nyt at vi er begyndt at ligge fokus på kundedelen i Danmark, fordi vi ALLE har gået og ventet det nye design 

Hvis der er nogen tvivl om hvor vidt DubLi betaler penge eller ej, så har jeg haft godt en kvart mil inde og ude at systemet, med noget der ligner 60.000 kr. i profit. Det er dog fra Xpress gavekortene, profitten et gået til at starte sælgere op :).

Grunden til at de fleste fejler med MLM, er simpelthen fordi de overvurderer deres evner, og ikke er tålmodige nok.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrichpedersen:
Hvad med om der kom en kort KONKRET beskrivelse af hvad lige præcis det her handler om?

Hej Patrich og velkommen til den kedelige afdeling.

Konkret handler DubLi (nu) om, at internethandlende kan spare penge ved at bruge siden. det gælder både sælger og køber. sælger sparer ved reklame på nettet, og kunden får %er tilbage af deres køb. Dette er gratis for kunden.

Jeg kan tjene penge ved at vise siden, og når der er foretaget et køb, skal sælger betale en %sats af salgsbeløbet til dubli, som derefter betaler min løn, og betaler en %sats til kunden.

At du syne at MLM strukturen er meget ens, kan klart bevises ved, princippet er det samme, uanset firma.

Patrichpedersen:
"Man skal jo committe sig før der kan komme penge ud af det"

ja, klart hvordan vil du tjene noget ved at flette fingre med sofaen ?

Patrichpedersen:
jeg vil MEGET gerne se nogle konkrete eksempler, eks. Hvor meget arbejde har du lagt i det? og hvor meget har du tjent på det?

Sådan noget helt konkret. For jeg kan ikke tolke på at man skal yde en masse før man tjener mange penge... det er så relativistisk som noget...
Hvad er definitionen af "Yde en masse" i sådan en sammenhæng?

jeg kan gerne give dig eksempler på hvor meget arbejde jeg har lagt i det, men det kræver at du kigger forbi og ser min kalender. (MANGE aftener siden april måned)

Jeg kan derimod ikke give dig noget konkret ang. indtjening fordi...der er ikke noget nævneværdigt endnu..men jeg er et hårdtarbejdende og tålmodig menneske, og det, i kombination med at kunderne først nu er ved at komme min "gruppe", gør at jeg tror på, (commitment) at det nok kommer, ..ved bare ikke hvornår, men jeg ved hvordan det kan virke, og det er så "køreplanen".

Patrichpedersen:
Jeg undskylder for min lille "rant" men det er i min optik noget fis at diskutere alt det i gør uden nogen konkrete tal eller beviser på noget som helst?

undskyldning modtaget. diskussionen er et nødvendigt onde, fordi der er nogen der "angriber" min butiks"rude" og jeg vil da klart forsvare min forretning. dertil skal så lægges at jeg ikke har beviser endnu på, at min indsats har givet afkast. (der findes dem der kan bevise noget, men det er i en helt anden sammenhæng, som ikke holder stik med hensyn til passiv indkomst, for dér skal der arbejdes..(hele tiden).)

Patrichpedersen:
OK Dubli fejlede for 8 år siden? Big deal, det har vi alle gjort? eller tager jeg fejl... det kræver noget at komme op igen,
Men jeg vil så også sige at der skal tal på bordet før man kan tillade sig at snakke om et fantastisk produkt... honestly, hvem vil sige sit job op, og risikere en masse penge(formoder jeg)

Flot indstilling.(hatten af!) du tager ikke fejl, men rigtig mange kan ikke se som du kan og fordi disse folk fejlede, må vi andre (som bare bliver ved (selvom det kan hænge langt ud af halsen)) kæmpe mod "uvidenhed". Ang tal og diverse, så er det svært lige nu. men du må gerne skype mig :kedde33 så vil jeg gerne tage mig tid til at uddybe det for dig hvis jeg kan. (ingen salgstaler, men svar på tiltale !)

...hm...risikere en masse penge er ...svært at definere, for det må være op til een selv at vurdere dette.

mit kokrete bud er: ja jeg synes at min investering svarer til forventningen, om det så holder, er for nogen en satsning, for andre er det ligegyldigt (de prøver det bare), og igen er det for nogen et tab, (dem der stopper i utide).

ingen skal sige sit job op, fordi nogen kommer og forgylder fremtiden. En af de fordele ved MLM firmaer er jo netop at, man bestemmer selv hvor meget/lidt man vil arbejde med det. men generelt er det "løn efter fortjeneste".

Patrichpedersen:
men indtil da synes jeg det virker lidt ...skummelt, det forstås vel?

jo det forståes. men det bunder vel i, at hvis man ikke VED noget om noget, så er det sikrest at lade det være..eller?

skummelt er jo ligesom en betegnelse for en smule lys; man kan ikke se det hele klart nok, men når man sætter sig ind i tingene bliver det "indlysende", haha.

men tøv ikke med at kontakte mig, og NEJ det er ikke fordi jeg vil holde salgstale, men for at "tænde" lyset, så du kan komme ud af skumringen..

venlig hilsen Kedde

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Side 2 ud af 7 (70 indlæg)