maj 2009 - Indlæg
"Pleaseren" begår følelsesmæssigt overgreb.
"Tromleren" vil straks have sin vilje.
"Kloge Åge" ved altid bedst.
Der er bare nogle kunder, der er mere øretæveindbydende end andre. Følg rådene og lær, hvordan du håndterer fire forskellige typer dumme kunder.
Store erhvervsvirksomheder er slået på sundhed af lille jysk hospital. Her spiller personalet bordtennis for selv at holde sig sunde.
Virksomheder kan nedbringe sygefraværet med op til to dage om året, hvis de tænker i sunde initiativer på jobbet.
Selv om det er en stor udfordring at lede ansatte, som ikke står lige ude på værkstedet eller sidder på nabokontoret, er de danske ledere blevet mere fortrolige med at lede på afstand.
Din vurdering af en anden persons arbejde er ikke nødvendigvis sandheden. Det som du har én holdning til, har en anden måske en anderledes holdning til.
At give feedback er en konstruktiv vurdering af en persons indsats. Du har ret til at sige din profesionelle mening.
Du vil komme ud for at skulle give feedback til mennesker, du ikke kan lide. Det er vigtigt at pakke de personlige holdninger væk.
Nogle gange er det ikke nok blot at tælle til ti for at tøjle det iltre temperament, men det er vigtigt, at du kan styre dit raseri.
At give feedback kan føles som at bevæge sig ud på farefyldt farvand. Kom helskindet igennem opgaven ved at styre uden om seks typiske farer.
Flere indlæg
« Forrige side -
Næste side »