Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyeste Ekspertblog - indlæg  

Data: kilden til viden & vækst, eller roden til alt ondt?

27. January 2010 | 2.031 VISNINGER | 3 KOMMENTARER
Det fantastiske der altid har fascineret mig ved ”world wide web” er den massive mængde af data som vi hver dag efterlader os. Vi kan ikke besøge en hjemmeside eller læse en nyhed på nettet, uden at e... Læs hele indlægget

Er konverteringsoptimering kun for SEO’ere?

04. January 2010 | 2.346 VISNINGER | 14 KOMMENTARER
Jeg er meget glad over at kunne læse at konverteringsoptimering bliver et varmt emne i 2010 , men jeg er nok også ret subjektiv i mit syn på emnet. Det der undrer mig, er at ”Conversion Rate Optimizat... Læs hele indlægget

Online Kampagner – Er "less" altid "more" ?

24. October 2009 | 2.414 VISNINGER | 3 KOMMENTARER
"Less is more", og "keep it simple" er rigtigt gode retningslinjer når det handler om at skabe mest værdi på en online kampagne, men er det nu også så vigtigt at det alene kan trække konverteringen hj... Læs hele indlægget

Online Kampagner – tænk dig om – tips til en bedre bundlinje

13. October 2009 | 3.064 VISNINGER | 4 KOMMENTARER
Læs hvordan en af AMINOs annoncører ikke har gennemtænkt deres online kampagne, og se om du også begår de samme fejl. Det er ikke svært at sætte sig ned og tænke sig om når man skal til at køre en onl... Læs hele indlægget

Fang, Forstå & Fasthold For Fuld Fortjeneste

04. October 2009 | 1.824 VISNINGER | 1 KOMMENTARER
Sig det 10 gange hurtigt efter hinanden. Det er svært, men det er det at drive en forretning også. Hvis du ikke kigger på din forretning efter denne model, så er det bare at komme igang. Det handler o... Læs hele indlægget

Først Trafik - Dernæst Konverteringsoptimering

01. October 2009 | 2.302 VISNINGER | 5 KOMMENTARER
Hvad kom først - hønen eller ægget? Det er et meget kendt og debatteret dilemma, men hvad kommer så først - konverteringsoptimering , eller SEO/PPC markedsføring. Det er faktisk ikke så stort et dilem... Læs hele indlægget

100% konvertering er utopi

30. September 2009 | 1.459 VISNINGER | 0 KOMMENTARER
Glem det, du opnår det aldrig. Du kan ikke konvertere 100% af dine besøgende. Læs videre og få at vide hvorfor det aldrig kommer til at ske. Måden du måler din konvertering på Den største fejlbehæftni... Læs hele indlægget

Der er 4 slags personer på nettet – hvilken slags er du?

25. September 2009 | 2.558 VISNINGER | 0 KOMMENTARER
Når man kigger psykologisk på adfærd på nettet, kan du sikkert nikke genkendende til at du opfører dig lidt anderledes end du gør når du er i NETTO, det er der en meget god grund til. Læs videre og pr... Læs hele indlægget

1 lille fejl, 1 ændring = 275% forbedring af konverteringen – læs og lær

25. September 2009 | 1.863 VISNINGER | 2 KOMMENTARER
Det kan betale sig at bruge tid på at forstå dine besøgende. Find ud af om du også begår samme fejl som kostede en klient dyrt på bundlinjen. En lille fejl – en rettelse – og en forbedring af konverte... Læs hele indlægget

Din baby er grim - men kan vokse sig til en stor, smuk og effektiv e-forretning

08. September 2009 | 1.625 VISNINGER | 0 KOMMENTARER
Din shop er din baby, men du skal lære at din baby basalt set er grim og rynket. Det betyder ikke du ikke elsker den, og det betyder heller ikke den ikke kan vokse sig stor og smuk. Det handler om hol... Læs hele indlægget

E-Købmand: Er du elendig til at sælge? Undgå disse 3 ting

02. September 2009 | 1.756 VISNINGER | 0 KOMMENTARER
Er du den tyggegummignaskende, mobiltelefontalende ekspedient, eller er du den servicemindede super sælger der observerer kunderne? – læs om de 3 vigtigste ting du skal undgå her Du kan altid blive be... Læs hele indlægget

E-Købmand: Er din shop en blind mand i et dart spil?

01. September 2009 | 1.613 VISNINGER | 1 KOMMENTARER
Er du en af dem der har arbejdet hårdt på SEO og Adwords kampagner men som ikke har fokus på kampagnestruktur og i hvilken kontekst dine besøgende kommer ind på dit site på – ja, så mister du omsætnin... Læs hele indlægget

E-købmand: Er din e-shop en LASTBIL i et Formel 1 løb?

26. August 2009 | 4.179 VISNINGER | 0 KOMMENTARER
En lastbil er strategisk det rigtige transportredskab når det handler om at få gods transporteret kost-effektivt fra A til B mest fleksibelt, men er herre dårlig i et Formel 1 Løb. Det er et strategis... Læs hele indlægget

Hvis det ikke er fakta, er det fiktion folkens!

21. August 2009 | 1.422 VISNINGER | 2 KOMMENTARER
Her tænker jeg ikke på en større dansk discountkæde, men derimod kolde hårde fakta. Baserer du din forretning på fiktion eller fakta? Det gør en stor forskel. Du bliver nødt til at tage hovedet ud af ... Læs hele indlægget

3 Grunde til du ikke sælger så meget som du kunne

19. August 2009 | 2.016 VISNINGER | 3 KOMMENTARER
Har du nogensinde stoppet op, og tænkt over hvorfor du ikke sælger mere end du gør? Du skal ikke sætte dig tilfreds med det salg du har, du skal hele tiden stræbe for at gøre det bedre. Her er 3 gode ... Læs hele indlægget

Hov, jeg fandt 700.000 Kr. – hvad kan du finde?

18. August 2009 | 3.592 VISNINGER | 13 KOMMENTARER
Har du fuldstændig styr på konverteringen på din e-shop. I weekenden indledte jeg en konverteringsanalyse for en kunde, og i går kunne jeg så levere første del af en rapport der viste at de havde et p... Læs hele indlægget

E-købmandens evolutionsstige

05. August 2009 | 14.624 VISNINGER | 5 KOMMENTARER
Er du abe, neandertaler eller menneske? Evolution betyder udvikling, og det er sandt for e-købmanden som det er så mange andre steder i forretningslivet samt hverdagslivet, at så længe man ikke udvikl... Læs hele indlægget