Amino Ekspertblog

Ekspertblogger på Amino om succes og personligt gennembrud

  • 30. december 2014 | 0 kommentarer
    Hvis du har et produkt, en ekspertise eller en ydelse, som dine kunder mener de kan få alle mulige andre steder, så er konkurrencen benhård. Du føler måske du tilbyder noget helt særligt, men kunderne opfatter dig...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 25. november 2014 | 2 kommentarer
    At tage en partner ind i sin eksisterende virksomhed, eller at starte en virksomheden fra bunden i samarbejde med en partner(ere), skal ses i det rette lys. Det er et investeringsværktøj – ikke en eller anden romantisk idé om...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 25. september 2014 | 0 kommentarer
    Moden, overmoden eller fuldstændig rå og ubrugelig? Vil du gøre din virksomhed klar til salg, høste frugterne af din investering og nyde synet af din indsats – så læs med her, og tjek selv din virksomhed med...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 11. september 2014 | 13 kommentarer
    Det er jo ikke fordi, at dine kunder mangler tilbud på et eller andet! Det er jo ikke fordi, dine kunder mangler ting, de kan fyre penge af på! Det dine kunder mangler er…… hvis det altså interesserer dig? The point of...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 10. oktober 2012 | 9 kommentarer
    Nu er ”sandheden” måske en lidt stor størrelse at gøre det i, men det laver ikke om på, at dine kunders virkelighedsbillede af dig, dine produkter og ydelser, er en EKSTREMT afgørende ting at beskæftige...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 8. maj 2012 | 0 kommentarer
    Det ligger i ordet; populær betyder at stræbe efter folkegunst, men ønsker du at skabe solid forretning, er det at være populær alt for sårbart. Jeg mener at det alt for ofte dræber god forretning frem for at...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 10. april 2012 | 50 kommentarer
    Hvis du lever af at sælge din tid, har du givet dig selv en håbløs ”udfordring”. Tid er en begrænset størrelse, og hvis det er den. du sælger, vil du gå på røven, hvis din tid pludselig...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , ,
  • 19. februar 2012 | 2 kommentarer
    Der er titusindvis af bud på, hvad nøglen til succes er. Vi slynger klichéer omkring os som: ”If you can dream it, you can do it”, og alligevel virker det som om, at succes ikke bare kommer spadserende ind ad hoveddøren...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 15. januar 2012 | 13 kommentarer
    Du skal forgælde dig, indtil banken har fuld kontrol over dig. Dit TV skal bryde sammen, så du køber et nyt. Du skal købe et års fitness-medlemskab og helst aldrig slide på maskinerne. Som privat-consumer er det relativt...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 15. november 2011 | 12 kommentarer
    Det er ikke altid at det mest salgbare lige er det vi har mest brug for. Det gør sig specielt gældende når det handler om hvordan vi ser på udvikling og vækst lige nu. Køen med selvudnævnte business-profeter...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
  • 25. oktober 2011 | 6 kommentarer
    Det skal være elitært, effektivt, lønsomt og business as usual, pakket ind i snakken om innovation, nytænkning og storhed. Men, men, men – hvorfor opstår det store i det store… stort set aldrig. Få en...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
    Kategorier: , ,
  • 6. oktober 2011 | 10 kommentarer
    Det starter i virkeligheden, når vi er helt små børn. Vores forældre kalder det trodsalderen. Når det er ved at være sengetid, begynder vores hjerner at skabe overspringshandlinger, og et finurligt og senere MEGA dyrt...
    Læs mere...
    Bedømmelse:
1 2 Næste >

Om denne blog


Få besked når Christian skriver


Business Unusual, sådan vinder Succes over Fiasko!

– er en af de mest opsigtsvækkende og nye fagbøger inden for infotainment-genren! Bogen er et direkte oprør mod søvndyssende vanetænkning og slidte forretningsklicheer om individets reelle potentialer og business as usual-tankegangen.

Køb den her

Christian på de sociale medier

   


Christian på Twitter

Hvis du vil have besked når Christian og ligesindede bloggere har lavet et nyt indlæg, så klik her:


Seneste kommentarer