Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE
Hvor mange stjerner giver du?

Kender dine kunder sandheden om dig?

2,148 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
11 October 2012

Nu er ”sandheden” måske en lidt stor størrelse at gøre det i, men det laver ikke om på, at dine kunders virkelighedsbillede af dig, dine produkter og ydelser, er en EKSTREMT afgørende ting at beskæftige sig med. Læs meget mere om sandheden om dig i dette indlæg!

Dårlige forfattere der sælger mange bøger
Det er ikke nødvendigvis det bedste bil-brand, der er det mest succesfulde. Det er ikke altid den bedste coach, der hyldes som sådan-skal-du-leve-dit-liv-guruen nummer 1. Og det er heller ikke altid den bedste forfatter, der sælger flest bøger. Så kan vi jo bruge en masse tid på at filosofere over, om det er ret- eller uretfærdigt.

Har du succes?
Personligt er min erfaring, at denne retfærdighedsrejse er et voldsomt spild af tid, når det kommer ned til spørgsmålet; ”Har du succes i din forretning?”

Lort i lækker indpakning
Sandheden i forretningsøjemed er ofte målt på, hvem der synes du er god, frem for om du egentlig er god eller ej. Der kører nogle rigtig fine klichéer om, at som markederne er i dag, er balancen nu 80% marketing og 20% produkt – men hvem fa…. skal bestemme om det er sådan du kører din forretning? Jeg mener det er din beslutning, og at der ikke findes rigide regler for,  om du skal sælge lorte-produkter i fancy indpakning, eller super produkter i papir, der lugter af fisk!

Hold tungen lige i munden
Essensen må være, at du skal lære dig selv (ofte lærer vi dem dog af andre) de kompetencer det kræver, at skabe den kundeoplevelse (som dine kunder har med dine produkter/ydelser) som skaber den ”sandhed” omkring dig – der i sidste ende gør, at du sælger dig selv til succes.

Det handler rigtigt nok ikke om størrelsen
Jeg arbejder til dagligt med en række værktøjer, som sigter på at skabe den rette kundeoplevelse. Det er ikke så vigtigt om du har en butik på strøget, en lille webshop eller et stort tankskib af en shipping koncern – kundeoplevelsen baserer sig på samme principper, og bearbejder den ”sandhed”, som dine kunder skaber om dig!

Ingen overflødige linier
Men det er jo ikke sikkert at det interesserer dig, eller er relevant for din forretning – og jeg vil da hverken spilde din eller min tid. Så vil du høre mere om det, skriver jeg MEGET gerne om det, men gider du ikke høre om det, så er der jo ikke grund til bruge linier på det.

Så hvad siger du – vil du læse mere om det?

PS. Apropos kundeoplevelse – til dig der rent faktisk læser mine indlæg vil jeg gerne undskylde for, at jeg har været fraværende længe. Det skal jeg nok rette op på.

Hvor mange stjerner giver du? :
Vær den første til af få Christian blogindlæg Skriv dig op