Jeg hedder Daniel og jeg er 37 år. Jeg har en fortid som ejer og webredaktør på en af nordens største gamer sider og har derudover arbejdet som butikschef, kundeservicemedarbejder, Solutions agent (behandling af skriftlige klager, samt sager der er ført igennem advokater og ankenævn imod firmaer) og så har jeg arbejdet professionelt med facebook og andre sociale medier som værktøj. Derudover har jeg uddannelser inden for ledelse, coaching og NLP. Rent privat der går jeg op i spil, chilier, min dejlige kæreste og vores tre store hunde
Jeg kan trin for trin vise dig:
- Hvordan du/i øger firmaets fortjeneste via en bedre kundeservice.
- Hvordan du som mindre firma sikre dig, at du yder den bedst mulige service overfor større B2B kunder.
- Hvordan du/i håndterer dårlig omtale og klager, samt give jer konkrete værktøjer til, at undgå den slags i fremtiden.
- Hvordan i bruger de sociale medier som en del af jeres kundeservice og hvordan i kommunikerer på disse medier.
- Hvordan i kan sikre virksomheden fremtid ved, at sætte fokus på firmaets værdier og den interne kultur.
Derudover tilbyder jeg No-nonsense Coaching og laver foredrag og workshops for danske firmaer og foreninger, vedrørende fremtidens kundeservice.
Jeg har ved siden af mit eget firma, et samarbejde med min bror Michael Kold, som har 13 års erfaring indenfor uddannelse af ledere i de største danske virksomheder (se
www.michaelkold.dk)