Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået vanvittigt tilbud på mobil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg er lige blevet kontaktet af en 3 mobil konsulent, som har tilbudt mig erhvervs abb. til en fuldstændig vanvittig pris, 478 pr måned og så får jeg Iphone 5s og en Ipad air med. Tygger lige på den, men vil høre om nogen af jer har fået lignende tilbud, for syntes det er uhyggeligt billigt.

hvad tænker i?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du det er billigt? hvad får du med i abonnoment? det er garanteret over min 36 måneder og så er det altså over 17000 kroner du ligger, der er jo også en del.

3's erhvervs sælgere kan altid presses en del på prisen så der er ingen grund til at acceptere deres første bud.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare købe privatabonnementer i dit eget navn - de koster jo en brøkdel af det, lave omkostningen som udlæg og få refunderet beløbet efterfølgende. Du vil jo virkelig kunne spare mange penge!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er 36 mdr. Og ja det er 17000 men får Fri Tale Fri MMS/SMS 50GB date til tlf abb med ekstra kort. 20GB data til ipaden. Og udstyr for 10.000 så på den måde syntes jeg det er fornuftigt.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid farligt syntes jeg når man får sådan et opkald.

de 50GB er der så hver måned? eller er det kun over 36mdr? for hvis det er over 3 år, er det ikke meget :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hver måned, dvs jeg har 50GB til tlf og til ekstra kortet og 20GB til min ipad alene.

Så syntes det er et odt abb til lav pris.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere siddet i 3's Solutions afdeling igennem knap 5 år, så jeg kender firmaer rimelig godt indefra.

Som Jacob allerede er inde på, så er der meget længere bindingsperioder når man taler om erhvervsabonnementer. Du er altid bundet for et sted imellem 12 og 36 måneder, så ja det kan være den månedlige pris virker uhyggelig billig, men om det reelt er et godt tilbud er super svært at vurdere, med så sparsomme oplysninger som du giver her. Men du kan jo bedre om at få tilbudet sendt pr. mail, så du kan læse alle detaljerne omkring det.

Det er altid fornuftigt at bruge lidt ekstra tid, før man takke ja til den slags, uanset hvilket selskab der henvender sig. 

Der er gratis tale og sms på alle 3's abonnementer og de 50GB ser ud til at være om måneden, hvilket hænger fint sammen med, hvordan deres abonnementer elers er sat sammen. 

Umiddelbart ville jeg godt selv kunne have fundet på at slå til, men kun hvis jeg ikke synes jeg havde penge til, at betale hardware kontant her og nu.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mail hvor det hele er i, jeg skal bare krydse af og trykke accepter tilbud.

Men der står det hele sort på hvidt, ingen udbetaling eller noget, og heller ingen dobbelt regninger. 478 så har jeg fast pris de næste 36 mdr.

og kan jo se tendensen på mobil abb er at de stiger, så på denne måde har jeg fast pris de næste 36 mdr. Med masser af data og resten frit.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Højhus:

og kan jo se tendensen på mobil abb er at de stiger, så på denne måde har jeg fast pris de næste 36 mdr. Med masser af data og resten frit.

Jeg har haft abonnement hos 3 i flere år og det er ikke steget, så den tendens kan jeg nu ikke se. Men det lyder til, at du synes det er et rigtig godt tilbud - så hop du bare på det. Folk er kommet med deres forbehold og hvis jeg var dig, så ville jeg lave et privatabonnement.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)