Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter til Gamer side - Fair pris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skrev et indlæg for et godt stykke tid siden: 

http://www.amino.dk/forums/t/221442.aspx

Om at vi havde svært ved at tiltrække Skribenter til vores Gamer Hjemmeside - http://Gabblegaming.com 

Vi har dog indset at for at få de gode Skribenter, må vi også investere lidt. 

Hvad mener i er rimeligt at kræve af artikler/arbejde fra en Skribent for 500 kroner?  

Hvis der skulle sidde nogle derude, som kunne have lyst til at ansøge, kan i ansøge her: http://gabblegaming.com/jobs

Med Venlig Hilsen

Matias Aabye

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias

Jeg synes det er svært at svare på dit spørgsmål vedr. hvad du kan "kræve" for 500 kr.

Der kan være mange grunde til at du har svært ved at tiltrække skribenter til din hjemmeside. Har du f.eks. spredt budskabet nok? Du kan jo f.eks. ikke regne med at få 5 skribenter bare fordi jobopslaget når ud til 10 gamere. Så har du nået ud til mange?

Dernæst kan der selvfølgelig også være urimelige krav. Men jeg tænker, at hvis det er folk der har interesse i det her, så må der også være nogle der er villige til at afsætte nogle timer på deres interesse, og så oven i købet få 500 kr. for det.

Jeg tror altså det handler mest om at nå ud til de rette folk, og ikke så meget om hvad du kræver af arbejde for 500 kr.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Tak for dit svar, tror faktisk at du rammer meget godt. 

Tror at vi skal prøve at fokusere, mere på at ramme vores målgruppe. :) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det vil sikkert hjælpe på nyhedsflowet og de ansøgninger i får, hvis i giver lidt for arbejdet, men jeg tror ikke det er der jeres største udfordring ligger,¨. Der er sindsygt mange konkurenter på det marked og jeg har ved første øjekast svært ved at se, hvor Gabble Gamer skille sig ud fra mængden.

Jeg har selv 3 års erfaring som chefredaktør og sener eejer af N-club, dengang den var Nordens største Nintendo sider med omkring 550.000 besøgende om året. Derudover har jeg været skribent og anmelder for IGN Danmark og jeg kender stadig en del der arbejder for eurogamer, gamerslounge og et par mindre sider. Sagt på en anden måde, så har jeg knap 8 års erfaringer fra lige præcis den branche og har derfor en rimelig god ide om, hvad der skal til for, at drive denne type sider.

Din side skal have en stærk profil udadtil, hvis du skal gøre dig nogle forhåbninger om, at hive brugere og ikke mindst skribenter ind. Hvad kan i byde på, som ikke allerede finde på IGN Danmark, Eurogamer.dk, Gamereactor.dk gaming.dk eller gamerslounge.dk

Hvad er formålet med siden? Hvad er det i går efter? Er i den søde informerende side, den med mange anmeldelser, den der slår alle andre på nyhedsfronten? Den med de dybe seriøse artikler man ikke finder andre steder? Den der bedst dækker eSporten i Danmark? 

Det i den forbindelse fint du vil betale dem lidt penge, men min erfaring siger mig, at du får mere ud af, at kaste et spil eller to i nakken på folk i ny og næ. Dels så de kan anmelde spillene og dels som tak for hjælpen. Det betyder mere for den gængse gamer skribent herhjemme end et par kroner ekstra på lommen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)