Amino.dk Blogs Ekspertblogs Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Ekspertblogger på Amino om professionel kommunikation.
Sorter efter:  

Skriv til søgemaskinen

Bedømmelse :
25. AUG 2009   |  3.919 VISNINGER
Før jeg tager hul på dette emne, har jeg en indrømmelse: Jeg er ikke søgemaskineekspert. Der findes helt sikkert hardcore SEO-gutter, der kan præcisere det, jeg skriver her i en næsten uendelig detaljeringsgrad... Læs mere

Kanvas med Kierkegaard

Bedømmelse :
29. FEB 2012   |  3.818 VISNINGER   |  1 KOMMENTARER
Kanvassalg er en temmelig hård disciplin, fordi den kræver af dig som sælger, at du kan fastholde motivationen, selvom du modtager en stribe af afslag. Dette blogindlæg kan måske hjælpe dig til dette.... Læs mere

Tag venskab alvorligt

Bedømmelse :
1. JAN 2011   |  3.743 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Connections, folowers, venner, forbindelser... kært barn har mange navne, men dette indlæg handler om vores forhold til vores forbindelser i sociale netværk.Lad os bare bruge Facebooknavnet, "venner", og lad os... Læs mere

Fucking overskrifter

Bedømmelse :
20. AUG 2009   |  3.738 VISNINGER   |  5 KOMMENTARER
En tekst starter ganske ofte med en overskrift. Overskriftens formål er at vække læserens opmærksomhed og lede ham ind i teksten. Det findes der en lang række af teknikker til, og som med al anden virksomhedskommunikation... Læs mere

Salgsbrev med bedre konvertering

12. MAR 2010   |  3.693 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Jo mere præcist du kan identificere og beskrive modtageren af dit salgsbrev, des bedre konvertering. Her er et konkret eksempel, som enhver, der har drevet virksomhed i et stykke tid, vil kunne kopiere: Forleden tog jeg en tur ned... Læs mere

Hjemmesiden - vis dine gæster vej

Bedømmelse :
9. AUG 2009   |  3.631 VISNINGER   |  2 KOMMENTARER
Mit hjem er indrettet sådan, at man fra indgangen kan gå til venstre ind i stuen eller til højre ind i resten af huset. Når jeg tager imod mine gæster, viser jeg dem venligt ind i stuen eller lader dem følge... Læs mere

Sig det med (gode) kasser.

Bedømmelse :
25. NOV 2010   |  3.556 VISNINGER
Hvis dit hovedbudskab i en tekst ikke kan organiseres i kasser, sætter du din modtager på en alvorlig prøve, som han risikerer at dumpe. - og så har din kommunikation i bedste fald været forgæves og i... Læs mere

Markedsføring på hovedet

Bedømmelse :
27. JUL 2017   |  3.395 VISNINGER   |  5 KOMMENTARER
Brug hovedet, når du markedsfører. Her kommer et hurtigt, lille råd, som jeg selv har brugt med stor succes. Hvis du planlægger en kampagne, som er tidsmæssigt afgrænset, kan du booste opmærksomheden... Læs mere

Tag lederskab over opgaven

Bedømmelse :
5. AUG 2011   |  3.356 VISNINGER   |  10 KOMMENTARER
Man skal selvfølgelig være ærlig, når man påtager sig en opgave. Men den samme situation kan ofte beskrives på flere måder, som alle kan være sande. Jeg har for et stykke tid siden leveret... Læs mere