Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på hovedet

2.045 Visninger
Hvor mange stjerner giver du? :
27 July 2017

Brug hovedet, når du markedsfører.

Her kommer et hurtigt, lille råd, som jeg selv har brugt med stor succes.

Hvis du planlægger en kampagne, som er tidsmæssigt afgrænset, kan du booste opmærksomheden om den på en elegant og indirekte måde – ganske enkelt ved at bruge din profilheader (coverbillede på fora og sociale medier) som reklameplads. Når dit coverbillede er på plads, begynder du at dele ud af værdifuld, delbar viden. Måske sætter du samtidig gang i en udvidelse af dit netværk med anmodninger om forbindelser.

Husk blot som altid at være saglig og relevant hele vejen igennem – du må ikke virke ”spammy”, så taber du troværdighed og værdifuldt netværk.

Over de seneste uger har jeg på denne måde fået massiv opmærksomhed på LinkedIn omkring min aktuelle kampagne, hvor jeg søger en projektpartner. Ud over adskillige relevante konkrete henvendelser, har jeg også fået nogle afledte salg og nogle nye potentielle samarbejdspartnere til andre projekter.

Så husk det nu: Brug hovedet, når du markedsfører.

Hvor mange stjerner giver du? :
Vær den første til af få Hans blogindlæg Skriv dig op