Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
er der ikke en eller anden (vicevært Martin) der kan stoppe alle

de ''reklamer'' for dubli...ren pyramide...

Michael

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 12:19
Hej Mikkel

TAk for dit svar

Jeg tror jeg er nåede frem til at der skal laves en shop specielt til mig, jer igang med at kigge lidt på diverse effekter på nogle amerikanske shops, meget inspirerende

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:23
Hvis man overvejer dubli skal man nok lige kigge på google først, f.eks. findes der en del indlæg som dette:

http://www.realitymakers.com/forums/about833.html

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:32
Jeg vil MEGET alvorligt anbefale Martin, at der indføres en ny regel her på Amino, som det også kendes fra de fleste andre debatter og communities jeg kender til, at det er forbudt at poste links med affiliate IDs. Det giver simpelt hen for meget støj, og sår berettiget tvivl om, hvorfor et indlæg skrives. Vi skal først og fremmest debattere med hinanden - ikke sælge til hinanden. Salg til andre Aminoer bør holdes til "jeg har et tilbud ..." kategorien. Og KUN der!

Så, Martin - hvad med at få den regel indført hurtigst muligt, og så herefter slette alle indlæg der laves med affiliate IDs?
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:36
God research, tak Mikkel.

Enig med Mikkel deMib.

Michael

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 12:59
Hedder debatten ikke: "Hvilket shopsystem vil du vælge i dag"? Jeg forsøger blot at gøre opmærksom på et af de bedste shopsystemer der endnu er udviklet. Og det er da klart at jeg reklamere for det, dels fordi jeg synes det er det bedste og dels fordi jeg er en af de få, der sidder med nøglen til hvordan man kommer igang med systemet, -derfor affiliatenummer.

I øvrigt har næsten alle, der ytrer sig herinde, links, bannerreklamer og affiliatenumre til deres egne forretninger. Det kan jeg ikke se noget galt i. Først og fremmest er min oplysning om DubLi ment som en hjælp til hvordan man sparer masser af penge.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:05
Så, Martin - hvad med at få den regel indført hurtigst muligt, og så herefter slette alle indlæg der laves med affiliate IDs?

Det nu noget bøvlet at afgøre om et parameter er et afiliateid eller om det er noget andet. Hvis det så ligger som et i kildekoden så bliver det noget af et pillearbejde.

Så jeg forslår at man bare letter brugeren og alle hans indlæg.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:14
Dato: 29-01-2007 12:58:40
Forfatter: Frederik
Hedder debatten ikke: ''Hvilket shopsystem vil du vælge i dag''? Jeg forsøger blot at gøre opmærksom på et af de bedste shopsystemer der endnu er udviklet. Og det er da klart at jeg reklamere for det, dels fordi jeg synes det er det bedste og dels fordi jeg er en af de få, der sidder med nøglen til hvordan man kommer igang med systemet, -derfor affiliatenummer.

I øvrigt har næsten alle, der ytrer sig herinde, links, bannerreklamer og affiliatenumre til deres egne forretninger. Det kan jeg ikke se noget galt i. Først og fremmest er min oplysning om DubLi ment som en hjælp til hvordan man sparer masser af penge.

Mvh. Frederik

Dvs. at du mener at du, som person, kan stå 100% bag DubLi til trods for de mange indlæg der er at finde om programmet på nettet? Og du får altså intet ud af at andre signer up under dit affiliate ID, udover chancen for at hjælpe dem? Hvordan kan det være at du sidder med nøglen til at komme igang? Ja du må undskylde mine spørgsmål, men jeg kan ikke helt forstå hvad du mener - kan man kun komme igang ved at bruge dit affiliate id?

Det er da rigtigt at folk linker til deres website, linkedin profil o.l. Men der er jo ikke tale om skjulte affiliate aftaler, det er muligt at man kan finde dem inde under MLM forum, men ellers syntes jeg ikke det er udbredt. Grunden til at jeg har min linkedin id i min signatur er at så kan folk se hvad jeg laver og har lavet, hvis det da havde interesse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:26
> Det nu noget bøvlet at afgøre om et parameter er et afiliateid

Nej, det er slet ikke noget problem. Det praktiseres som sagt i masser af andre debatter uden de store problemer. Jeg kan på 10 sekunder se om et ID er et affiliate ID i 99% af tilfældene og jeg ved at der er mindst 100 andre Amino''er der også kan det. Så bare rolig, hvis reglen bliver indført, bliver det ikke noget problem at identificere disse links :)

> forsøger blot at gøre opmærksom på et af de bedste shopsystemer

Der er mange her som vil opfatte dit indlæg som mindre troværdigt, fordi du benytter dit affiliate ID. Hvis dit primære formål er at hjælpe andre Aminoer her, vil jeg derfor meget anbefale dig ikke at bruge dit affiliate ID. Så vil du helt undgå den miskreditering du oplever nu.
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 37
Fra  LifePlan Kajak & Friluftsliv Skrevet kl. 13:36

Dato: 29-01-2007 12:58:40
Forfatter: Helmer

"Hedder debatten ikke: ''Hvilket shopsystem vil du vælge i dag''? Jeg forsøger blot at gøre opmærksom på et af de bedste shopsystemer der endnu er udviklet. Og det er da klart at jeg reklamere for det, dels fordi jeg synes det er det bedste og dels fordi jeg er en af de få, der sidder med nøglen til hvordan man kommer igang med systemet, -derfor affiliatenummer."

Det er da klart, at enhver sund forretning handler om at hjælpe/afhjælpe potentielle mulige brugere og kunders behov. I dette tilfælde taler vi om shopsystemer og her har jeg fornøjelsen af at kunne præsentere et fremragende system, DubLi, til dem der er åbne og har lyst til at høre om det. Affiliatenummer er rimeligt vigtigt i denne sammenhæng, -ellers kan eventuelt interesserede ikke oprette en shop og få den fornødne vejledning som kræves for optimal udnyttelse af systemet.

Jeg forstår egentlig ikke denne rasend. Det kan da godt være der har været opstartsvanskeligheder, -men nu kører det. Så se på det med friske øjne.

Mvh. Frederik

Side 9 ud af 14 (136 indlæg)