Argumentet er ikke realistisk - der er lige så stor risiko ved at vælge et stort firma.....
Jeg vil give dig ret i at der altid er en risiko for at en leverandør går ned med flaget. Men på den anden side vil jeg sige at jeg har set flere eksempler på at folk er blevet trætte af at vente på deres énmands leverandør, og derfor skifter til større leverandører eller et mere udbredt Open Source system, netop for ikke at havne i samme situation igen. Dette er i øvrigt gældende for på Shop systemer og generelle CMS/hjemmeside løsninger.
Generelt kan man sige at det ikke altid handler om leverandørens størrelse. Se bare hvor mange der brændte fingrene da Microsoft annoncerede at deres gamle CMS ikke længere ville blive opdateret, men at de i stedet kom med en Sharepoint Portal. Der er uden tvivl mange der har valgt Microsoft CMS udelukkende fordi "så ved man de også er der i morgen". I stedet for at vælge det største firma, så er det en god idé at vælge et firma der virker stabilt, og som har det produkt man ønsker at anvende som et kerneområde.
Og noget helt andet.. nu nævner du ASP, og der vil jeg nok også anbefale at gå efter en nyere system baseret på ASP.NET da du nok i fremtiden vil få sværere ved at finde udviklere der arbejder i "Gammeldags" ASP.
Jeg bruger mamut og du er velkommen til at kontakte mig per telefon 27588047 for at få yderligere information.
Systemet er velfungerende og godt integreret, men e-handelsdelen er ikke god, hvis du vil basere dit salg på netsalg og finde kunder ved SEO og Adwords.
Dato: 27-12-2006 12:50:03 Forfatter: jan nordisk handelshus
jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med at bruges MAMMUT løsninger, jeg har fået et tilbud der er rørende billigt og som på overfladen indeholder alt, mht til det administrative,lager styring, økonomisystemer osv., men hvordan er nethandelsdelen??..har den de finesser og gadgets som en moderne nethandelsside skal have???...nogen herinde som bruger deres løsning???
Selskabet lancerer på søndag i Greve det mest avancerede shop system, der findes på markedet. Det vil revolutionere e-handelen fremover. Billetter kan købes her: