Jeg har hørt godt fra flere af mine kollegaer (SEO''ere) om Monster Commerce, men det er nok mest til internationale/engelske butikker. Jeg er i gang med nogle ting på MS''s commerce platform, som jeg tror ender godt.
Har hørt rigtig godt om www.refocus.dk''s løsninger, så det var bestemt en mulighed. Men skulle jeg selv åbne en net-handel, tror jeg at jeg selv vil få udviklet en shop - da jeg godt kan lide unikke løsninger, så man får det som man vil have det.
Hvad med at komme med et link drenge på en færdig flot brugbar shop :-) det der snak om hvad man "tror på" kan man ikke bruge til noget... ´hvilken DK shop er den bedste syndes i som er i brug ???
Jeg synes ærligt talt det er skræmmende at så mange vælger DanDomain, når man tænker på de har et par shop der er ved at blive (eller er blevet) smidt ud af Google
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
http://www.goldenplanet.dk/ hmmm det var ikke det mest tosset jeg har set... Gad vide om hvordan deres import og export mondul virker, hvis det virker til mit system så var det lige før jeg kunne tænke mig at flytte min Dandoman shop....