Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 14 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også stor respekt for dandomains webshop.. det er imo den bedste standardshop lige med undtagelse af den vi selv har udviklet tra lala  Grunden til dette er netop som du skriver prisen.. hos Bitpaq betaler du 199,- og ikke en krone mere for samtlige moduler.. vi ville såmænd gerne differentiere vores moduler, men det er faktisk for omkostningsfuldt tidsmæssigt i forhold til bare at give kunderne det hele til samme pris. Dankort betaling koster 150 kr. yderligere pr. md. jajaja.. det er måske en reklame jeg sniger ind her, men jeg synes ærlig talt det er en seriøs information at du kan få en ordentlig webshop for 4188/år inkl. kreditkortbetaling.
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:39
Hej Bitpaq
Har du nogle referencer til jeres standard løsning?

venligst

Heine K

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:49
ja det kan du tro.. jeg har skrevet en pm til dig..
(hvis der er andre der vil se kundereferencer, så send en pm eller en mail)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:52
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Hej alle sammen

Jeg vil vælge DanDomain pga.:

• Nemt at lave skræddersyet design til og nemt at implementere
  • Brugervenlig admin
  • God intergration til økonomisystemer
  • Mange tilvalgsmoduler (f.eks. Produktkonfigurator( f.eks. sammensæt din egen PC eller liogn.), nyhedsbrev, tracker, filsalg, mange betalingsmetoder, B2B m.m.)
  • Hurtig og løsningsorienteret supportgruppe
  • Kæmpe netværk af erfarne e-købmænd
  • Mange designere og udviklere kender systemet (så man er ikke afhængig af nogle få udviklere eller lign.)
  • Kan håndtere stort vare sortiment.
  • Gratis demo i 30 dage

Ja, DanDomain kan faktisk det meste. Så lige den sidste ting, så er det jo så moderne med det der google-søge-halløjsa, og ja indtast f.eks. musikinstrumenter og vups, der kom sku lige en DanDomain shop(musikinstrumenter.net) op som nummer 1.Smile

Håber der er nogen der kunne bruge det til noget, skulle der være nogen der har spørgsmål til løsningen, så er I selvfølgelig velkommen til at spørge.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:50

Jeg ville uden tvivl vælge Zencart.com, det er udvidet oscommerce. Du får alle funktioner og det er utrolig nemt, at redigere i. Samtidig kan det fåes med færdige skabeloner hvor professionelle designere har designet shoppen så den fremstår flot og overskueligt.

Se evt. http://www.web-creation.dk/webshop_zencart.htm

Med venlig hilsen

www.web-creation.dk

Side 14 ud af 14 (136 indlæg)