Har selv fået 51 ordrer på portalen på lidt over en måned. Dimitri har ret - alle kan lave en kundeprofil eller shop uden et affiliate link. Man begrænser vel ikke sig selv unødigt... Dubli vælger dermed ej heller kunder eller leverandører fra. Support til portalens brugere ydes af Dubli selv - og ikke af folk med affiliate links. |
Dato: 25-01-2007 21:45:39 Forfatter: LarsBuurAlene det faktum at de forsøger at sælge biletter til en lancering af et sådan system er frækt.Nu har jeg fulgt debatten omkring blandt andet Dubli her i denne tråd. Jeg må lige indskyde, at der foregår en hel del misforståelser - både for og imod.Inden jeg kommenterer noget, skal det lige indskydes, at jeg selv er uafhængig repræsentant for Dubli. Dermed har jeg intet ledelsesansvar, men markedsfører udelukkende portalen for at tjene penge selv - på egen hånd.Lars Buur siger, at det er frækt, at "de" sælger billetter til lanceringen af et shopsystem.Denne udtalelse kommer, efter at Walther Richter "reklamerer" for et event.Hverken Dubli eller Walther Richer havde faktisk noget med dette event at gøre. Det havde ene og alene undertegnede.Jeg arrangerede et event for interesserede, hvor der var foredrag af en NM ekspert fra USA. Yderligere havde jeg inviteret Dublis ledelse, for at de kunne præsentere deres shopsystem for deltagerne.Jeg opkrævede deltagergebyr fordi alle deltagere er selvstændige og uafhængige, der driver deres egen forretning. Folk betaler selv for det, de forbruger. I forbindelse med afholdelse af sådan et event/foredrag er der omkostninger. De skal dækkes.En anden linker til en debat om selvsamme Dubli, hvor der er en del negativ omtale. Bemærk venligst, at de udtalende parter er anonyme under nick names. Det finder jeg useriøst. Hvis folk har anklagepunkter med hold i, hvorfor så ikke stå frem?
Jeg finder det også besynderligt, at man refererer til en debat, hvor sidste udtalelse er ca. et år gammel. Kunne det tænkes, at der er sket en del udvikling i et firma på et år?
En stor del af anklagepunkterne i den omtalte tråd er ikke dokumenterede. Andre er mangelfuldt undersøgt og kan afværges ved få søgninger de rigtige steder.
For mig virker det som om, at nogle bare generelt er modstandere af mlm/nm - og fred være med det. Vi kan ikke alle lave det samme. Heldigvis for det.
En del folk, der arbejder med Network Marketing, har ikke forstået essensen af god markedsføringsskik. Det giver branchen et dårligt ry.
Men til alle jer modstandere af NM/MLM - god markedsføringsskik gælder ligeledes for jer, når I skal kritisere selvsamme.