Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 11 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også anbefale http://www.dubli.com - også uden affiliate link ;-)

Har selv fået 51 ordrer på portalen på lidt over en måned.

Dimitri har ret - alle kan lave en kundeprofil eller shop uden et affiliate link. Man begrænser vel ikke sig selv unødigt... Dubli vælger dermed ej heller kunder eller leverandører fra.
Support til portalens brugere ydes af Dubli selv - og ikke af folk med affiliate links.

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 20:34
Dato: 25-01-2007 21:45:39 Forfatter: LarsBuur
Alene det faktum at de forsøger at sælge biletter til en lancering af et sådan system er frækt.

Nu har jeg fulgt debatten omkring blandt andet Dubli her i denne tråd. Jeg må lige indskyde, at der foregår en hel del misforståelser - både for og imod.

Inden jeg kommenterer noget, skal det lige indskydes, at jeg selv er uafhængig repræsentant for Dubli. Dermed har jeg intet ledelsesansvar, men markedsfører udelukkende portalen for at tjene penge selv - på egen hånd.

Lars Buur siger, at det er frækt, at "de" sælger billetter til lanceringen af et shopsystem.

Denne udtalelse kommer, efter at Walther Richter "reklamerer" for et event.

Hverken Dubli eller Walther Richer havde faktisk noget med dette event at gøre. Det havde ene og alene undertegnede.

Jeg arrangerede et event for interesserede, hvor der var foredrag af en NM ekspert fra USA. Yderligere havde jeg inviteret Dublis ledelse, for at de kunne præsentere deres shopsystem for deltagerne.

Jeg opkrævede deltagergebyr fordi alle deltagere er selvstændige og uafhængige, der driver deres egen forretning. Folk betaler selv for det, de forbruger. I forbindelse med afholdelse af sådan et event/foredrag er der omkostninger. De skal dækkes.

En anden linker til en debat om selvsamme Dubli, hvor der er en del negativ omtale. Bemærk venligst, at de udtalende parter er anonyme under nick names. Det finder jeg useriøst. Hvis folk har anklagepunkter med hold i, hvorfor så ikke stå frem?
Jeg finder det også besynderligt, at man refererer til en debat, hvor sidste udtalelse er ca. et år gammel. Kunne det tænkes, at der er sket en del udvikling i et firma på et år?
En stor del af anklagepunkterne i den omtalte tråd er ikke dokumenterede. Andre er mangelfuldt undersøgt og kan afværges ved få søgninger de rigtige steder.

For mig virker det som om, at nogle bare generelt er modstandere af mlm/nm - og fred være med det. Vi kan ikke alle lave det samme. Heldigvis for det.

En del folk, der arbejder med Network Marketing, har ikke forstået essensen af god markedsføringsskik. Det giver branchen et dårligt ry.
Men til alle jer modstandere af NM/MLM - god markedsføringsskik gælder ligeledes for jer, når I skal kritisere selvsamme.

Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:30
Hvilket har du valgt ???

mvh

Kenan   

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:34
hej

Som abonnent på denne tråd er jeg mest interesseret i at høre om andre erfaringer, muligheder og kommentarer end Dubli.

Jeg har ikke undersøgt Dubli tilstrækkeligt nok til at kunne danne en mening endnu, men med den fokus, der er kommet på Dubli ville det efterhånden være på sin plads hvis Dubli kunne have en selvstændig tråd her på Amino, hvor folk og fæ kunne diskutere for eller imod.

Eller skulle der oprettes en tråd, der hedder "Hvilket shopsystem ville du vælge i dag, udover Dubli?"

hygge

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:59
Hej Martin

www.onlinesalg.dk rules. Det er Gratis, nemt og ingen oprettelsesgebyrer.

Har selv brugt det til at lige lufte om der var folk der virkelig ville købe de produkter jeg ville sælge!!

Men jeg Vil som en del andre her ogspå gerne have programmeret det hele UNIKT.

Det gør onlinehandlen til en KUNST når noget man selv har fundet på! / udviklet begynder at tjene penge "næsten" helt af sig selv!!

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 19:14
Hej Heine!

Jeg forstår godt du efterlyser lidt mere saglighed i debatten, som holder sig til emnet af tråden. Det ville gøre læsningen mere relevant for dem, der kigger i tråden.

Men hvis der blev fremsagt ukorrekte eller mangelfulde oplysninger om dig/dit firma/noget du har kendskab til, ville du så ikke også korrigere til det rigtige? :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:02
Hej Henrik

Ved du om folkene bag Dubli markedsfører det som "verdens bedste shopsystem"? I så fald, kan du sige noget om hvilke øvrige systemer man har sammenlignet med, hvilke parametre der er målt på eller andet der kan underbygge påstanden? Hvis ikke det er Dubli folkene der markedsfører det således, hvor dælen kommer det så fra.

Det kan jo ikke andet en påvirke min forretning negativt når jeg er ude og promovere et (andet) shopsystem og så blive mødt med et "Ja, fint nok men du ved jo også godt selv at det ikke er verdens bedste shopssytem. Havde du tænkt dig vi skulle nøjes med det næstbedste?" Så kan man jo have nok så mange talenter...

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:34
jeg kender ikke dubli ud over det jeg har læst i denne tråd, men det er ikke mit indtryk at dubli er et shopsystem i traditionel forstand. Det minder mere om en kombination af ebay, qxl og dba kombineret med lidt fisketorv. Dubli er et indkøbscenter med en masse små butikker, men ikke en rigtig webshop efter min mening.
Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 20:35
Hej Jesper.

Beklager mit sene svar til dig. Her kommer det efter bedste evne. Spørg endelig igen, hvis der stadig er uklarheder.

Der er to grupper af mennesker, som markedsfører Dubli. Folkene bag Dubli og de mennesker, der arbejder uafhængigt med Dubli. Derfor kan du godt høre forskellige fremlæggelser i markedsføringen. Jeg skal ikke kunne sige, hvem der kalder Dubli for "verdens bedste shopsystem".
Jeg ved, at det officielle Dubli har sammenlignet meget med eBay i hvert fald.
Hvis påstanden omkring at være verdens bedste shopsystem skal underbygges, så er der nok lagt vægt på blandt andet følgende faktorer:
- Brugervenlighed
- Gebyrpolitik og priser
- Markedsføring på én global portal på lokalt sprog
- Mulighed for upload af varer på prissammenligningssites a la Pricerunner, Kelkoo m.fl.
- Egen shop (udenom portalen Dubli)

Hvis du vil vide mere, så skriv gerne til mig igen - eventuelt direkte, således at vi ikke belaster forumet med en beskrivelse, som godt kunne gå hen og ligne en reklamesøjle.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:35
Jeg har en Scannet shop, som jeg har været meget glad for, men jeg ser, ligesom nogle af jer andre, at der mangler udviklingsmuligheder i den. Den er bare super som opstart, for den er så nem at finde rundt i, at jeg tror at jeg kunne sætte min mor til det. Det er helt fint, men jeg oplever at det nu er et problem for mig og min forretning at det er "en kasse" som skal passe til alle. Når man gerne vil drive en prof. forretning kan man ikke komme uden om f.eks. økonomistyring og her oplever jeg et problem med Scannets shop. Jeg kan fint trække data over i f.eks. excel, som csv filer, men det er alt for bøvlet at processe dem (eller er det bare mig, som ikke ved nok om det?).  Jeg ønsker mig et "standard" system med en god integration til økonomistyring, så jeg kan få et præcist billede af lagerbeholdning, db, håndtering af returvarer osv, og her halter det lidt med Scannet, hvor der er meget dobbeltarbejde. Og så mangler jeg også et bedre overblik over mine kunder, og de kunder, som vælger at forlade butikken uden køb. Jeg kan, som det er idag, kun se en masse referals, men ikke hvor kunden, som købte, kom fra - og jeg kan heller ikke se efterladte kurve eller hvor potentielle kunder valgte at gå ud af butikken.

Scannet har dog mange fordele. Det er nemt, -meget nemt at gå til og jeg forstår godt at så mange vælger denne shop. De er blevet bedre til SEO, hvilket jeg er ret overbevist om at vi Aminoer har en del af skylden for, da det er blevet vendt mange gange herinde :) Og de har en rigtig god support, som man kan få fat på, næsten hele døgnet, og som svarer på mails i rette tid.

Så alt i alt er det et godt udgangspunkt for en nystartet webbutik, man skal blot være klar over at man får "one box fits all", men at det ikke nødvendigvis er det, som man ønsker sig over tid.. Og så er det bare så pokkers irriterende at man skal igang med at lave redirects på alt (hvis man vælger at skifte).

Skulle jeg vælge om så ville jeg helt sikkert kigge på en shop, som bl.a. er :

SEO venlig

Integrerbar med et overkommeligt økonomisystem

Havde nogle super analyseværktøjer til tracking

Mulighed for at lave et flot design inkl. en super billede funktion evt. med zoom

Flot og funktionel indkøbskurv, så kunder kan se sine varer

og selvfølgelig til at betale :)

-Men jeg har bare ikke fundet det endnu (o:)>

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 11 ud af 14 (136 indlæg)