Ah men jeg raser slet ikke, jeg går bare ind for rene linjer og det syntes jeg ikke umiddelbart der er her. Hvis du gør reklame for noget, hvor du tilmed også selv vil yde bistand i tilfælde af problemer med produktet, så må du da også kunne forsvare det og når jeg ikke helt forstår hvad det er du tilbyder prøver jeg bare at få nogle klare svar :)
Så jeg prøver igen, direkte:
1. Får du så noget økonomisk ud af at henvise mig til systemet? Enten i form af et enkelt kickback eller f.eks. som shared revenue af mit fremtidige salg via shoppen? 2. Kan man kun skrive sig op hvis man bruger dit affiliate id?
1. Ja, jeg og mit team får noget for al den aktivitet der skabes, -ellers er der jo ikke nogen forretning :-)
2. Nej, man kan sagtens skrive sig op uden om mit affiliatenummer, f.eks. via andres affiliatenummer hvis man vil oprette en webshop. Det skal dog foregå via en eller anden, -dermed får man også al den support man har brug for. Eller man kan blot tilmelde sig portalen og købe eller sælge produkter som har lyst. Det kommer i og for sig kun aktionærerne til gode. Heri ligger der jo også en ret god forretningsmulighed, -altså at blive medejer af portalen.
Jeg sad og tænkte på, om en af jer kan forklare hvad et shop system er?
Jeg er i gang med udarbejde min forretningsplan, og det er en E-shop som jeg vil have op og køre.
Men jeg har ikke særlig meget forstand på hvordan tingene foregår med e-shop, har lige læst E-pusher light færdig, og den har givet mig rigtig mange gode tips og information om hvordan det foregår på markedet.
nu kommer spørgsmålet, for så så jeg jeres indlæg, og et shopsystem lyder som noget jeg får brug for, så vil en af jer ikke være en guttermand og forklare hvad det er? ;)
Dato: 10-12-2006 08:53:25 Forfatter: Biz. Since 1992
Koster Trafik virkelige penge på jers webshops Vi betaler ikke noget hos Dandomain og vi har enda rigtig mange tunge fotos ca 250mega. af dem - som må trække en del... 50 mega ekstra plads til fotos koster 20kr pr mdr. Det som er lidt dyrt hos dandomain er nyhedsmail mondul, da man betaler pr antal kunder.
Er der forresten nogen som kender til et godt nyhedsmondul, som man kan sættes ind på dandomain shopen ??? vi har ca 5-6000 stk. i databasen
Korrekt at maillist systemet er dyrt hos DD, jeg køre selv med den "lille" løsning til opsamling af kunder der køber noget til maillist og har så integreret en anden løsning til alle kunder fra Mailinglist.dk Har knap 20.000 mail-adesser til nyhedsbrev og det ville koste spidsen af en jet-jager hos DD
Hans Meyer https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere
Jeg sad og tænkte på, om en af jer kan forklare hvad et shop system er?
Jeg er i gang med udarbejde min forretningsplan, og det er en E-shop som jeg vil have op og køre.
Men jeg har ikke særlig meget forstand på hvordan tingene foregår med e-shop, har lige læst E-pusher light færdig, og den har givet mig rigtig mange gode tips og information om hvordan det foregår på markedet.
nu kommer spørgsmålet, for så så jeg jeres indlæg, og et shopsystem lyder som noget jeg får brug for, så vil en af jer ikke være en guttermand og forklare hvad det er? ;)
Mvh.
Nicolai
Hej Nicolai, et shop system er det der styrer din e-shop, der findes mange af slagsen - hvis du bevæger dig tilbage til side 1 af denne debat tråd, kan du se at Martin har lavet en lille poll - der kan du se nogle eksempler på et par af de mest brugte shopsystemer i dk.
Så ja, hvis du vil have en e-shop, er du også nødt til at have noget software der styrer den - Om du så vil leje et færdigt system, bygge et selv, købe et eller rette et opensource system til som f.eks. OsCommerce er jo op til dig, dine evner og din pengepung :)
Dato: 29-01-2007 15:13:51 Forfatter: Frederik Laursen
2. Nej, man kan sagtens skrive sig op uden om mit affiliatenummer, f.eks. via andres affiliatenummer hvis man vil oprette en webshop. Det skal dog foregå via en eller anden, -dermed får man også al den support man har brug for. Eller man kan blot tilmelde sig portalen og købe eller sælge produkter som har lyst. Det kommer i og for sig kun aktionærerne til gode. Heri ligger der jo også en ret god forretningsmulighed, -altså at blive medejer af portalen.
Mvh. Frederik
Efter hvad jeg er blevet oplyst kan du sagtens købe en shop på DubLi uden at kende en ambassadør. Linket er http://www.dubli.com/
Det er dog korrekt at køber du en shop via en ambassadør, kan du trække på vedkommende ifm. support og spørgsmål.