Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 12 ud af 14 (136 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har udbygget Zencart systemet med væsenlig bedre søgeoptimering, bedre sikkerhed, flere funktioner, nemmere naigering i admin og lavet det 100% parat til det danske marked.

Vi har 2 versioner af shoppen til 2 forskellige priser. Der vil komme shop, videohjælp og demoer op senest i juni (skal integreres 100% i vores nuværende system)

Så det er en mulighed.

Med Venlig Hilsen Kim
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:52
spændende tråd, der gik hvis lidt for meget dublo i den, men eller god.

Jeg ville rigtig gerne vide hvordan afstemningen endte er der et sted men kan se det eller er det kun Martin der har resultatet ?

Rasmus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 00:07
Rasmus - klik på view results ;) Knappen findes på første side i  Thorborgs indlæg, lige under de forskellige valgmuligheder
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:44
Kunne nogen fristes til at forsøge at skrive en kort artikel på Amino Wiki om Shopsystemer  ud fra denne lange debat?

Hilsen Anders 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 06:43
Læste Dandomain ville release sin version 5.5.
Er der nogen der ved om det er sket?

Jeg synes ikke rigtigt jeg kan aflæse det fra deres hjemmeside og har lige fået en demoshop fra dem, men der er da stadig frames!?

Og hvis skiftet er gennemført, lever den så op til de forventninger som nogle har ytret herinde?

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 08:33
Det er korrekt at DanDomain har frigivet shop ver. 5,5 og ja den kører UDEN frames / rammer.

At du mener den stadig kører med frames, tror jeg at det er fordi du i admin delen, i selve opsætningen af sitet / skin, ser de forskellige elementer som om de er i rammer og at DanDomain stadig kalder det for frameset og de enkelte elementer for frames. Men der er tale om tabeller (som jeg har forstået det).

Det er stadig muligt at kører shoppen MED frames, hvis det er det man ønsker.

Har selv kørt som beta-tester inden realeasen og overgangen har været problemløs og fordelen er en bedre listning på bl.a. Google.

De første 50 listnings var der inden for 2 dage !  ;-)

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 08:56
Den nye shop er MEGET mere søgemaskinevenlig, og brugervenlig for de besøgende. Den er fantastisk skruet sammen efter min mening

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:28

Nu vi er igang med at se på ehandelsløsninger. Er der så nogle af jer der kan se hvad disse webshop systemer er for nogle. De må være rimeligt standard siden der er flere forskellige firmaer der bruger dem.

Kan i se hvad der er for nogle shopsystemer. Der er lidt et standard look over dem.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 13:50
Kan ikke lige umiddelbart se hvem det er, men efter at have besøgt butikkerne, kan jeg se at den første er bygget på aspx, dvs højest sansynligt en pro udbyder.

De 2 næste er i php og dermed noget open source.
Uden at skulle gøre mig klog på det, (det kan Marcel nok forklare bedre en mig), men så er min opfattelse at de pro programører ikke meget for at røre ved php

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:53
Vi skal lige have lagt lidt om shopsystemer på Amino Wiki, så alle kan få et overblik hurtigt.

Jeg har gjort det let ved at oprette en skabelon, som jeg håber at du og du og du vil gå ind at skrive et par ord på.

Hvis du leverer service i forbindelse med shopløsninger, så skriv dig på nederst på Wiki-siden! :)

Klik hér: Amino Wiki om E-butik

Tak på forhånd fra alle aminoer.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 12 ud af 14 (136 indlæg)