Vi har udbygget Zencart systemet med væsenlig bedre søgeoptimering, bedre sikkerhed, flere funktioner, nemmere naigering i admin og lavet det 100% parat til det danske marked.
Vi har 2 versioner af shoppen til 2 forskellige priser. Der vil komme shop, videohjælp og demoer op senest i juni (skal integreres 100% i vores nuværende system)
Kunne nogen fristes til at forsøge at skrive en kort artikel på Amino Wiki om Shopsystemer ud fra denne lange debat?
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er korrekt at DanDomain har frigivet shop ver. 5,5 og ja den kører UDEN frames / rammer.
At du mener den stadig kører med frames, tror jeg at det er fordi du i admin delen, i selve opsætningen af sitet / skin, ser de forskellige elementer som om de er i rammer og at DanDomain stadig kalder det for frameset og de enkelte elementer for frames. Men der er tale om tabeller (som jeg har forstået det).
Det er stadig muligt at kører shoppen MED frames, hvis det er det man ønsker.
Har selv kørt som beta-tester inden realeasen og overgangen har været problemløs og fordelen er en bedre listning på bl.a. Google.
De første 50 listnings var der inden for 2 dage ! ;-)
Hans Meyer https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere
Nu vi er igang med at se på ehandelsløsninger. Er der så nogle af jer der kan se hvad disse webshop systemer er for nogle. De må være rimeligt standard siden der er flere forskellige firmaer der bruger dem.
Kan ikke lige umiddelbart se hvem det er, men efter at have besøgt butikkerne, kan jeg se at den første er bygget på aspx, dvs højest sansynligt en pro udbyder.
De 2 næste er i php og dermed noget open source. Uden at skulle gøre mig klog på det, (det kan Marcel nok forklare bedre en mig), men så er min opfattelse at de pro programører ikke meget for at røre ved php
Hans Meyer https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.