Det største problem med de fleste webshops er for mit vedkommende at deres backend er alt for svag. Dvs ordre styring, lagerstyring, leverandør bestilling, opsplitning af ordre til flere forsendelser osv, simpelthen mangler. Eller er yderst svagt. Derudover vil vi også skulle have lavet nogle ændringer uanset hvilken shop vi får, så dette skal heller ikke være alt for svært. Vi har haft nogle hviderusser til at udvikle vores løsning, men nu er vi kommet dertil, hvor vi kan se at det vil tage dem, 1-1.5 år før de har lavet alle de små features som vi ønsker. Så Vi er MEGET på jagt efter et andet stort system. Gerne med de fleste af de features disse har: http://shopping-cart-review.toptenreviews.com/ |
Dato: 22-03-2007 14:19:23 Forfatter: Kim SandDet største problem med de fleste webshops er for mit vedkommende at deres backend er alt for svag. Dvs ordre styring, lagerstyring, leverandør bestilling, opsplitning af ordre til flere forsendelser osv, simpelthen mangler. Eller er yderst svagt.Sikke en tråd
Må tilstå at jeg ikke har en dyt forstand på det.
Ikke desto mindre drømmer jeg om en shop ala scannet, men hvor alle ovenstående muligheder er tilstede, og hvor alt økonomi er fuldstændig automatiseret, herunder at man bare skal trykke på 3 taster + print, så er det hele klar til revision...
Det findes nok ikke for hvide mennesker ?