Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 13 ud af 14 (136 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem med de fleste webshops er for mit vedkommende at deres backend er alt for svag. Dvs ordre styring, lagerstyring, leverandør bestilling, opsplitning af ordre til flere forsendelser osv, simpelthen mangler. Eller er yderst svagt.

Derudover vil vi også skulle have lavet nogle ændringer uanset hvilken shop vi får, så dette skal heller ikke være alt for svært.

Vi har haft nogle hviderusser til at udvikle vores løsning, men nu er vi kommet dertil, hvor vi kan se at det vil tage dem, 1-1.5 år før de har lavet alle de små features som vi ønsker. Så Vi er MEGET på jagt efter et andet stort system.

Gerne med de fleste af de features disse har: http://shopping-cart-review.toptenreviews.com/

Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:15
Dato: 22-03-2007 14:19:23 Forfatter: Kim Sand

Det største problem med de fleste webshops er for mit vedkommende at deres backend er alt for svag. Dvs ordre styring, lagerstyring, leverandør bestilling, opsplitning af ordre til flere forsendelser osv, simpelthen mangler. Eller er yderst svagt.

Sikke en tråd

Må tilstå at jeg ikke har en dyt forstand på det.

Ikke desto mindre drømmer jeg om en shop ala scannet, men hvor alle ovenstående muligheder er tilstede, og hvor alt økonomi er fuldstændig automatiseret, herunder at man bare skal trykke på 3 taster + print, så er det hele klar til revision...

Det findes nok ikke for hvide mennesker ?

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:29
Jo det findes....

Jeg anvender selv Dublis shopsystem til mine forretninger.

Kan varmt anbefales. Prisen er under 400 kroner om måneden, og der er automatisk fakturering og det hele.

Ydermere kan man selv vælge, om man helt gratis vil uploade sine varer på Dubli portalen eller ej.

Den er international og bruges af rigtigt mange mennesker allerede. Der er succesgebyr på mellem 1,5 og 4,25 procent ved et salg. Det er mindre en hos konkurrenterne.
Desuden kan man også automatisk uploade sine varer til mange forskellige prissammenligningssites, hvis man ønsker det.
Shoppen kan også håndtere op til seks forskellige sprog på nuværende tidspunkt.

Besøg Dubli og læs om deres shopsystem: Dubli

Besøg et eksempel på en shop, der er ved at blive lavet på Dublis shopsystem: Living Stylish

Hvis du eller andre har konkrete spørgsmål vil jeg meget gerne være behjælpelig med at besvare disse. Bare send en besked til mig direkte.
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:00
Henrik, kan du ikke præcisere de punkter hvor Dubli kan mere end Scannet og lignende shops.

Hvis man kigger på funktionslisten er der færre funktioner end i f.eks. Scannet, og automatisk bogføring og opsplitning af ordrer kan jeg absolut ikke finde, og det var jo det der blev spurgt om.

Dit indlæg virker mere som en reklame, end en reel hjælp, hvilket mig bekendt er idéen med dette forum.

Hvis Dubli reelt kan alle de ting, så skriv gerne lidt om det, for som sagt fremgår det ikke af Dublis funktionsliste. Og så må jeg jo tage mine ord i mig igen :-)

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 06:38
>Havde nogle super analyseværktøjer til tracking

Kan Google Analytics ikke hjælpe der?

>Skulle jeg vælge om så ville jeg helt sikkert kigge på en shop, som bl.a. er :

>SEO venlig

>Integrerbar med et overkommeligt økonomisystem

>Havde nogle super analyseværktøjer til tracking

>Mulighed for at lave et flot design inkl. en super billede funktion evt. med zoom

>Flot og funktionel indkøbskurv, så kunder kan se sine varer

>og selvfølgelig til at betale :)

>-Men jeg har bare ikke fundet det endnu (o:)>

Det lyder som om mange af dine krav, måske lige på nær dét med let integration til økonomisystem, kan opfyldes af Shopify.

Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:57
Dato: 30-03-2007 17:28:59 Forfatter: Henrik Arvedsen
Jo det findes....

Jeg anvender selv Dublis shopsystem til mine forretninger...................

Tak for dit svar, men jeg tror ikke rigtig at det liiiige er dét alligevel...

Jeg skrev:

"Ikke desto mindre drømmer jeg om en shop ala scannet, men hvor alle ovenstående muligheder er tilstede, og hvor alt økonomi er fuldstændig automatiseret, herunder at man bare skal trykke på 3 taster + print, så er det hele klar til revision..."

Med dét mener jeg at "som kunde hos f.eks. www.cbb.dk selv skal printe sin faktura" men dét er kun én ting....

Det jeg søger er; et system der er integreret med et økonomisystem, således at der bliver bogført automatisk, genereret ordresedler, følgesedler, fakturaer automatisk, og endelig at "når året er omme" skal man trykke på 3 knapper, og vupti er årsregnskabet klar til revisor.

Mine daglige arbejdsopgaver skal således kun være;

1. Pakke varer

2. Lægge varer på lager i systemet

3. Følge med på bankkontoen :-)

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:26
Dato: 22-03-2007 14:19:23
Forfatter: Kim Sand

Derudover vil vi også skulle have lavet nogle ændringer uanset hvilken shop vi får, så dette skal heller ikke være alt for svært.

Vi har haft nogle hviderusser til at udvikle vores løsning, men nu er vi kommet dertil, hvor vi kan se at det vil tage dem, 1-1.5 år før de har lavet alle de små features som vi ønsker. Så Vi er MEGET på jagt efter et andet stort system.

Hej Kim

Jeg mener, at jeg tidligere har læst et indlæg fra dig, hvor du roser OSCommerce. Hvad har gjort, at du nu har ændret mening - hvad savner du?

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:29
Nogle der kender wosbee.com
Er gratis

Har ikke en klap forstand paa shopsystemer  saa maaske nogle af jer noerder kunne komme med et bud paa om det var en god loesning ?

Ved at det er SEO og har gratis betalings modul og de tilbyder ogsaa at hoste shoppen gratis.

Benjamin

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:03
Dato: 22-03-2007 08:55:54 Forfatter: Marcel Fuursted Den nye shop er MEGET mere søgemaskinevenlig, og brugervenlig for de besøgende. Den er fantastisk skruet sammen efter min mening

DanDomain-webshoppens største hit er administrationsdelen. Den er virkelig godt lavet, er logisk bygget op og kan endda bruges af folk som f.eks generelt har problemer med bare at skrive en email i Outlook. Administrationsdelen er alle pengene værd, om man så kan sige.

Det har været et meget stort problem med deres ikkeframe-løsning, som altså nu er her [hvorfor dælen mon de har valgt tabeller, og ikke div''s, når nu de var igang??]- det er 1 3/4 år siden én af deres supportere fortalte de var gået igang (der blev vist også ansat nogle programmører til formålet) - men 1½ år lang tid, og i mellemtiden har vi fundet andre løsninger (hjemmestrikket) - men den gamle shop beholdes så som udstillingsvindue.

DD er et absolut seriøst firma der aldrig lover mere end de kan holde og jeg har kun godt at sige om deres support og alt andet. Alt det med frames osv er jo teknisk, og interesserer alligevel de færrste hobby-webshop drivere - dem jeg kender, der driver en DD webshop er tilfredse pånær én ting : Prisen!! Alt skal jo tilvælges som moduler, og med en ordentlig shop får du pludselig brug for mere serverplads, du vil vel gerne kunne modtage penge osv - en lille enmandsshop beløber sig nemt op i 25.000-35.000 om året. Ikke mange penge hvis man driver en forretning - men mange penge hvis man lever af at sælge linedanser-liner eller andre marginalprodukter. Og det er jo typisk sidstnævnte kategori, der virkelig kan drage nytte af deres gode administrationsdel. De burde have en slags skrabet minishop.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:26
Dato: 12-04-2007 01:57:15
Forfatter: domismik
Dato: 30-03-2007 17:28:59 Forfatter: Henrik Arvedsen
Jo det findes....

Jeg anvender selv Dublis shopsystem til mine forretninger...................

Tak for dit svar, men jeg tror ikke rigtig at det liiiige er dét alligevel...

Jeg skrev:

''Ikke desto mindre drømmer jeg om en shop ala scannet, men hvor alle ovenstående muligheder er tilstede, og hvor alt økonomi er fuldstændig automatiseret, herunder at man bare skal trykke på 3 taster + print, så er det hele klar til revision...''

Med dét mener jeg at ''som kunde hos f.eks. www.cbb.dk selv skal printe sin faktura'' men dét er kun én ting....

Det jeg søger er; et system der er integreret med et økonomisystem, således at der bliver bogført automatisk, genereret ordresedler, følgesedler, fakturaer automatisk, og endelig at ''når året er omme'' skal man trykke på 3 knapper, og vupti er årsregnskabet klar til revisor.

Mine daglige arbejdsopgaver skal således kun være;

1. Pakke varer

2. Lægge varer på lager i systemet

3. Følge med på bankkontoen :-)

Det kan vi da sagtens lave, jeg ved ikke lige hvad det vil komme til at koste. Det eneste jeg kan sige med sikkerhed er at det bliver en hel del dyre end at leje en standardløsning.
Men du(/i, hvis der skulle være andre derude der har brug for en kundespecifik shop) skal da være velkomne til at kontakte mig på psj@taketwo.dk for at få et tilbud.

Mvh Peder

P.s. Så må i ellers undskylde dette totalt irrelevante indlæg, som ikke havde andet formål end skamløs reklame

Side 13 ud af 14 (136 indlæg)