|
Ok takker.
Og der er ingen problemer mht SEO af scannet''s løsning?
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg har hørt rygter fra temmelig pålidelig kilde, at Dandomain kommer med en ny version af deres shop ret snart. Den skulle være super SEO optimeret og der er også andre spændende ting. Så det er måske værd at vente en uges tid med at tage en beslutning, hvis man står midt i den fase... Dbh Martin |
Super tak for info ;) Jeg tror lige jeg venter så, da jeg umiddelbart er langt mere til DanDomain end Scannet. Mvh Michael |
Har kigget en del på CS-Cart, som falder ret godt i min samg / projekt. Har nogen erfaringer med SEO til denne shop? |
Jeg synes ikke rigtig der er nogen der skriver om E-seller fra Scancommerce. I min søgning efter standard løsninger er det min absolut favorit. Men når det er sagt, har jeg besluttet at få lavet min helt egen løsning, koster lidt mere i starten, men afkastet, er jeg sikker på, er bedre i længden. Vh Søren |
|
Og hvad mener champen så selv? ![]() Steinmejer |
Jeg krydsede også af under andet.. Jeg plejer at købe mine webløsninger færdige i et sprog jeg kan kode i, og så videreudvikler jeg dem selv efter behov. For mig at se er det den bedste løsning, fordi man er igang med det samme og så har jeg fuld adgang til alt. Der blev efterlyst nogle adresser. Jeg bruger http://www.aspin.com/ hvor der er links til alverdens leverandører af shopløsninger og alle mulige andre forretningmodeller. Jeg har selv valgt pdshoppro og har lavet en hel del ændringer. |