Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shopsystem ville du vælge i dag

Side 6 ud af 14 (136 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-12-2006 17:10:31 Forfatter: Martin Thorborg

Jeg har hørt rygter fra temmelig pålidelig kilde, at Dandomain kommer med en ny version af deres shop ret snart.
Den skulle være super SEO optimeret og der er også andre spændende ting.

Så det er måske værd at vente en uges tid med at tage en beslutning, hvis man står midt i den fase...

Dbh Martin

Kilden må siges at være pålidelig. For der er allerede nyt i dag: http://dandomain.dk/support/webshop/shop5.5-prerelease.pdf 

Det er sat til at blive released d. 1. februar og den største force bliver elimineringen af de satans frames. Det har jeg ventet på i laaang tid og jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Det bliver nemmere at optimere.

Vi har benyttet DD i lang tid og vi har fået rigtig god service/support hos dem, så det er klart et plus - men jeg har som sagt været træt af frames, så jeg glæder mig til februar.

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:42
Dato: 19-12-2006 20:36:07
Forfatter: Morten Kjær Sørensen

Kilden må siges at være pålidelig. For der er allerede nyt i dag: http://dandomain.dk/support/webshop/shop5.5-prerelease.pdf

Det er sat til at blive released d. 1. februar og den største force bliver elimineringen af de satans frames. Det har jeg ventet på i laaang tid og jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Det bliver nemmere at optimere.

Vi har benyttet DD i lang tid og vi har fået rigtig god service/support hos dem, så det er klart et plus - men jeg har som sagt været træt af frames, så jeg glæder mig til februar.

Det lyder meget lovende. Tror at dandomain har tabt en del kunder på at de har benyttet frames, hvilket også var grunden til at jeg har holdt mig lidt fra det. Glæder mig meget til at se webshoppen i aktion ;-)

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 01:01
hvad syntes i om min shop her..      den er dog lukket pt..

syntes selv oscommerce giver mange gode muligheder for at lave sin egen opbygning af shoppen...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 01:03
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:50
jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med at bruges MAMMUT  løsninger, jeg har fået et tilbud der er rørende billigt og som på overfladen indeholder alt, mht til det administrative,lager styring, økonomisystemer osv., men hvordan er nethandelsdelen??..har den de finesser og gadgets som en moderne nethandelsside skal have???...nogen herinde som bruger deres løsning???

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:35
En lille kommentar til tråden her - om scancommerce''s løsning e-seller.

Jeg har kørt med løsningen de sidste 2½ år uden problemer. Vi har integration

til ERP (NAV), og shoppen styres indholdsmæssigt 100 % fra ERP. Med undtagelse

af enkelte områder af vores webshop. Til disse områder er der web adm..

Jeg ved Scancommece kommer med en snarlig opdatering af deres standard

e-seller og selve adm delen - samtidig skulle man rent design mæssigt lettere kommer

til at lave ændringer etc.. Vist nok med ''skin'' teknikken. En klar forbedring.

Jeg har kun positivt at sige om løsningen, det store pakke med ERP integration, og

kan godt anbefale den. Jeg er dog enig med andre indlæg i tråden her; 950 DKK

i timen er dyrt. Og alle webshops kræver som oftes en eller anden ændring fra standarden...

I forsvar for den 950 DKK tæller, at det er super dygtige folk der sidder der, og de er

effektive - så jeg har lært at leve med de 950 DKK. Istedet for at betale 600 DKK andre

steder - hvor der så måske bruges lidt længere tid. I sidste ende er min erfaring at vi er lige

langt.

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:06
Hej

Jeg vil helt sikkert vælge scannet. Det er utrolig enkelt og bruge og har de faciliteter, som jeg har haft brug for.

Mvh

kitlind.dk

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:06
Dato: 09-12-2006 00:19:47 Forfatter:Martin Thorborg Hvis du skulle have et shopsystem i dag, hvad ville du så vælge?

Nu står jeg ikke lige og skal bruge et shopsystem og jeg har ikke undersøgt markedet. Men hvis jeg skulle købe et system i dag, så ville hive fat i nakkehårene på Kristian (aka Cygnet) og tvinge ham til at lave en version af hans CygShop til mig. Hans "lille" urmagerbutik på www.jonsen.dk er jo meget fint optimeret.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:35
Dato: 17-01-2007 12:05:35 Forfatter: STATEMENT
Dato: 09-12-2006 00:19:47 Forfatter:Martin Thorborg Hvis du skulle have et shopsystem i dag, hvad ville du så vælge?

Nu står jeg ikke lige og skal bruge et shopsystem og jeg har ikke undersøgt markedet. Men hvis jeg skulle købe et system i dag, så ville hive fat i nakkehårene på Kristian (aka Cygnet) og tvinge ham til at lave en version af hans CygShop til mig. Hans ''lille'' urmagerbutik på www.jonsen.dk er jo meget fint optimeret.

Den er også flot, men hvad vil du gøre hvis Kristian får en tagsten i hovedet, eller en dag vil have 14.000 kr. i timen for at vedligeholde den?

Dbh Martin
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 10:47
Så ville jeg finde en af de ca. 50.000 mennesker i danmark der kan programmere i asp og få en af dem til at vedligeholde den. det ville måske koste en dag eller 2 ekstra for vedkommende at sætte sig ind i koden...men det går nok også.

Argumentet er ikke realistisk - der er lige så stor risiko ved at vælge et stort firma.....

Side 6 ud af 14 (136 indlæg)