|
Det er MLM og de har skam også forsøgt at lokke mig med.
Dbh Martin
Walther er kun interesseret i en ting og det er at få folk til starte sin egen butik, for så tjener han penge. Det er MLM og de har skam også forsøgt at lokke mig med. Men den slags skrammel rør jeg ikke ved! Dbh Martin |
Det skræmmer mig lidt at de ikke er nået videre med projektet. Der er stadig næsten ingen varer til salg på portalen, selvom den startede i 2003 og de lover på deres salgsmøder at "NU KOMMER DER ET SHOP SYSTEM, DER FOR ALVOR VIL REVOLUTIONERE E-HANDLEN I DANMARK" Ja, jeg holder altså snitterne fra den portal selvom jeg gratis ville kunne komme igang med det, da jeg har ambassadørstatus og frit kan gå i krig med det... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Alene det faktum at de forsøger at sælge biletter til en lancering af et sådan system er frækt. Derudover kan man under finde en testimonial fra en Dansker kaldet: "M_icha_el Gol_dbec_h". Hvis man søger på det navn (uden _) kan man finde en masse lignende testimonicals oversat på div. sprog hvor der netop står mlm. I den på dubli.com er mlm blot udskiftet med network marketing. Det siger vel alt. |
Problemet med host opsatte systemer (som Surftowns) er at med mindre det er en af de primære elementer i deres forretning, så bliver de ikke holdt opdateret og det skal man selv bøvle med. Surftowns værktøjer som f.eks. deres phpBB forum, er ret mange versioner bagefter så med mindre man selv opdatere det hele inden man går live, så bliver man spammet i bund af bots o.l. Nu har jeg dog ikke kigget på deres shop del, men jeg tror nok jeg vil holde mig til f.eks. dandomain eller scannet som jeg har hørt meget godt om (jeg har selv brugt dandomain og det er ret nemt at gå til). |
Vi har tidligere også brugt en standard shop til 299,- pr. mdr. + div. moduler. Dette har fungeret tilfredsstillende ud fra et økonomisk synspunkt i en opstartsfase, men vi blev aldrig tilfredse med design og alle de begrænsninger som hører til disse former for standardløsninger uden adgang til kildekode. I dag har vi valgt en "standardløsning" hvor vi køber vores web-shop med adgang til kildekoden. Vi har derfor stort set ingen begrænsninger når vi taler om design og funktioner i vores nye Web-Shop. Set over en tidshorisont på 2 år vil vi ikke komme til at betale mere for vores nye shop løsning end hvad vi tidligere betalte for en standardshop. Løsningen kan ses på www.dalegro.dk Vi har haft denne shop siden sep. 2006 og mærker en betydelig stigning i både antal besøg og ordre. For yderligere information er du velkommen til at sende en mail til pvi(a)dalegro.dk Flere oplysninger om programmet: http://www.esales-international.com Kontaktperson: Frank Knapp Ved kontakt til esales-international vil du opnå goodwill hos både forhandler og undertegnede ved at nævne mit navn eller dalegro.dk som reference. Med venlig hilsen Preben Virkus |
virkus > Det er en meget fornuftig løsning... start altid med en standardløsning... Jeg tilbyder selv folk en rigtig god WEBSHOP standardløsning men mulighed for at købe kildekoden, dokumentation på et senere tidspunkt.. ELLER man kan betale sig for specialudvikling, hvislket måske kan svare dig for langt de fleste virksomheder, hvis man skal sammnenligne det med at have ansat udviklere.. |
Hvilket Shop-system? Der er ingen tvivl! Systemet hedder DubLi: Prøv lige at tjekke verdens bedste shopsystem: DubLi er en GLOBAL handelsportal, som slår alt hvad du hidtil har set, -fordi det indeholder det hele i en portal. Portalen er allerede i gang og shopsystemet lanceres i slutningen af februar, -så det er den perfekte mulighed at gå ud og fortælle alle du kender om muligheden nu! Udover Network Marketing muligheden indeholder systemt bl.a. følgende fordele:
I virkeligheden skal du ikke ud og sælge noget men blot oplyse folk om hvor de får noget billigere end de får det andre steder og hvor deres produkter bliver eksponeret til flest mulige potentielle kunder. Det gælder både køb og salg af varer samt oprettelse af eget shopsystem. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte undertegnede på +45 51 26 21 26 eller gå direkte til sagen på www.dublinetwork.com/2737 Frederik |
Og så lige til alle de negative omkring MLM. Man kan blot fravælge MLM-delen og være almindelig bruger af portalen, enten køb, salg, auktion eller opretning af sin egen webshop. Det er stadig den bedste investering. Opretter eller overfør man sin webshop til DubLi får man øjeblikkelig adgang til mere end 200 millioner potentille kunder! Vi var en flok til præsentation af det nye shopsystem i DubLi-regi i søndags. Det er absolut revolutionerende. Systemet finder ikke sin lige noget sted og indeholder alt det, de andre har tilsammen samt meget mere. Er man åben og positiv, så er mit råd at undersøge portalen og måske endnu bedre kontakte undertegnede. Har man en slat penge tilovers, ville jeg ikke tøve et sekund med at købe aktier i DubLi, og det kan stadig nås! Prøv lige at tjekke verdens bedste shopsystem: Mvh. Frederik |
|