Ville sørme gerne se dit regnestykke, for du kan da ikke sammenligne antal led og mene det giver et billede af den omkostning og fortjeneste der er i hvert led. Du kan jo høre nogle af de folk der f.eks har arbejdet med Matas, mener man tidligere nævnte 1200% bliver salgsprisen, altså et produktionspris på 100 giver denne salgspris. Regler...hmm har du været startet op siden du siger dette? De kunder jeg har handler direkte med producent, jeg sælger Intet! De folk jeg arbejder med i mit team har brugt tid på at høre om forretningen, opgaver og koncept. Jeg arbejder ikke sammen med nogle der bare har fået lidt information, og det mener jeg er generelt for branchen, altså at man selvfølgelig skal sætte sig ind i tingene. Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om baggrunden for denne udtalelse. |
Martin Slot:Du virker på mig ikke åben overfor "MLM" produkter, så det overrasker mig da overhovedet ikke at du ikke har haft lyst til at købe noget.
Jeg ville i øvrigt have givet dig 2 stjerner, men fingeren smuttede desværre på 1.
Din snak om dårlig kosmetik... Hvad kigger du på her? Hvornår er noget dårligt? Der er masser af dårlige produkter som sælges med kæmpe succes.
Hvis et produkt er godt, så behøves ikke den personlige relation siger du... Hvem skal fortælle dig at produktet eksistere? Hvem skal fortælle dig at det er godt...reklamebureauerne? Matas?
Det er vist de færreste kvinder der tænker over hvor godt deres kosmetik (godt er vel = sundt). Mænd gør det nok slet ikke, men bruger jo langt fra samme mængder som kvinder. Tror f.eks. Ikke der er mange der har styr på indhold, ph-værdi og hvad der reelt er usundt for huden... Så jeg ser da frem til at høre din definition på "godt".
Jeg var dog så åben at jeg prøvede det omend jeg følte mig presset fordi jeg kendte sælgeren godt. Jeg har både prøver produkter fra LR og Forever og har ikke haft lyst til at gentage succesen - synes prisen er for høj og kvaliteten for dårlig - men det er jo bare min oplevelse. Tupperware er ikke noget for mig - jeg betaler ikke 200 kroner for en plasticskål - men fair nok at andre gør det.
Indenfor kosmetik er godt ikke bare sundt - det er også effektivt - skal sundheden i højsædet ville det nok være bedst helt at lade være med at bruge kosmetik - og det gør jeg så 95% af tiden - så når jeg så bruger det, så skal det dælme gøre en forskel;)
Hvis en veninde anbefaler et produkt er det da super. hvis hun anbefaler det fordi hun vil tjene penge på at sælge det til mig, er hun ikke min veninde længere.
Den ene stjerne er såmænd helt ok - jeg skriver ikke min mening for at blive populær. Jeg har dog ikke behov for at give dig en stjerne bare fordi jeg er uenig med dig :)
Bliv gratis medlem