Måske er der også mange der opgiver fordi de starter på drømmen om at blive rige i stedet for at starte fordi de har fået en idé, de selv synes er så god, at de slet ikke kan lade være?
Mit firma har kostet mig under 3000 kroner i opstart (udgifter til hjemmeside) - og det er det. Det er der ikke mange MLM-firmaer, der kan konkurrere med, så alt det mad lav risiko og alt det der, den køber jeg ikke. jeres risiko er lige så stor som alle andres. Vil i have et butikslokale er det lige så dyrt for jer som for alle andre. Når Forever forhandlere har stande på diverse markeder mv. koster det det samme for dem, som for alle andre.
Gad vide hvorfor så mange mennesker forbinder MLM med folk der pludselig skal sælge alt muligt til deres venner? for som du skriver det er et par enkelte personlige oplevelser jo ikke nok til at underbygge den teori. Jeg har mange venner, der er selvstændige, men de eneste, der har forsøgt at sælge mig noget, var dem der hoppede på MLM-vognen. Men det er naturligvis bare min vennekreds der var skæv. Hvis min veninde havde liiige det jeg skulle bruge, så kontaktede jeg hende selv - hun skal ikke kontakte mig. Så er vi ikke venner mere.
Som sagt har jeg intet imod MLM - men jeg forstår ikke at I gider bruge en masse tid og energi, på noget der ikke er Jeres, en idé I ikke selv har fået. Men sådan er vi jo så forskellige.