Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Soulaima Gourani single?

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja ja man kan bare se, hvad denne dame formår, og det om hun er single eller ej.

Er Soulaima Gourani single?

Besynderlig drejning denne tråd har taget, men i må have en god aften med alle jeres fortrinlige argumenter.

Bedste hilsen Tage

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:57

Jesper:

Det er super, hvis Ib gør det.

1. Ib tjener flere penge. De kan gå til 1. skat, 2. forbrug=nogen får et job, 3. opsparing/investering=nogen kan låne penge til forbrug/iværksætteri.
  2. Jeg kan købe billigt malerarbejde hos Ib, der maler mine dimser. Mine dimser falder i produktionspris, så nu kan jeg sælge flere af dem. Måske endda til Ukraine. 
  3. Ukraineren er glad fordi han har et job. Han får flere penge hos Ib end han kan få andre steder, ellers havde han arbejdet der.

Ja det "økonomiske kredsløb" er kompliceret.

Men dette er vist ikke Danmarks fremtid ?Wink

Selvom økonomer er "gode til" at påpege "alt andet lige" forudsætninger.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:04

Tage Danielsen:
Besynderlig drejning denne tråd har taget, men i må have en god aften med alle jeres fortrinlige argumenter.

Nogle gange må man snyde lidt med indpakningen.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:10

Jesper:

Ja og du var trods alt trådstarter !

Og du blev også klogere og fandt ud af at Soulaima ikke er single Wink

Forholdsvis enkelt. det kan undersøges faktuelt.

Men samfundet er straks meget mere kompliceret. Herunder også de mange håbeløse firmaer rundt i Danmark, der ikke makker ret, og hører hvad politikerene siger.

Nu vil de hellere ikke forlænge håndværkerfradraget i Boligjobordningen Wink

Men har vi i det hele taget brug for "statsstøtte" Wink

Nej mon ikke vi har brug for nogle samfundsændringer?

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 19:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper:

Tage Danielsen:

indrømmet det er en god indpakning, men husk så at sende hende en blomst eller chokolade pakke for hendes fortrinlige indsats Wink

Hilsen Tage

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:24

Tage Danielsen:

indrømmet det er en god indpakning, men husk så at sende hende en blomst eller chokolade pakke for hendes fortrinlige indsats Wink

Lidt synd at mænd automatisk tror at at kvinder kan lide blomster og chokolade.

Hvis I får en god mandlig kollega i værdsætter, vil I nok næppe sende sådan noget ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 19:30

Gita Street:

Hvis I får en god mandlig kollega i værdsætter, vil I nok næppe sende sådan noget ;-)

Wink Så var det måske rødvin, og der kan vi håbe at Soulaima vil gøre som mig hvis der skulle ske det at jeg fik rødvin, så vil jeg nyde at se familien få sig et glas, da jeg ikke rører den slags.

Bedste hilsen

Tage

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:31

Gita Street:

Jeg tror de fleste kvinder ville se noget sjove ud i ansigtet, hvis de fik en flaske whisky! Cool

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:35

Hej,

Strategisk marketing dækker over en lang række discipliner og services,
når jeg kan se dit spørgsmål: Er Soulaima Gourani single?

Det er også en markedsføring

"Men cheføkonomen konkluderer, at almene boliger i hovedstaden generelt er et billigere alternativ end en ejerlejlighed, som over det seneste år i gennemsnit er steget godt 18 procent. Forskellen bliver selvfølgelig mindre, hvis ejerboligen finansieres med flekslån - og dermed medfører en risiko for stigende boligydelse. Tidshorisonten spiller også en rolle, da udgifter til lån og ejendomsværdiskat udhules over tid, mens huslejen løbende reguleres op i den almene bolig.

En privat udlejet lejlighed på 85 kvadratmeter i København koster omkring 10.625 kroner om måneden.

En almennyttig bolig på samme størrelse i København koster cirka 5.665 kroner - cirka 7.640 kroner, hvis den er nybygget. Og de mest attraktive har ventelister.

En ejerlejlighed på 85 kvadratmeter i Københavns By koster cirka 2,3 mio. kroner, og ydelsen er med et fastforrentet afdragsfrit 3,5 procents lån cirka 9.400 kroner om måneden inkl. renten på banklån, boligskatter, fællesudgifter og vedligeholdelse. Med et F1-lån kan ydelsen komme ned på knap 6.000 kroner om måneden - men med risiko for en stigende rente."

Hvad kan du bruge til?Idea

Rigtige spørgsmål skaber innovation: Hvad skal vi leve af i fremtiden? 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:41

Tage,
Ja, giv hellere rødvin - også selvom det er en kvinde. Hvis modtager ikke drikker, kan de jo give noget videre.

Martin,
Tusind tak :-) Du bekræfter kun den fordom jeg render ind i igen og igen - blot fordi jeg er af hunkøn. Skulle du stå med en god Lagavulin, Laphroaig eller andet - så er jeg nemmere at bestikke end hvis du sender blomster Cool

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)