Jeg har lige set Soulaima i Deadline. Poster link når det findes på online, men lige nu kunne det være nogen kan svare på emnet :) |
Hvorfor spørger du hende ikke direkte? :-) Det er ikke, fordi hun gemmer sig væk..
Jeg har lige set Soulaima i Deadline. Poster link når det findes på online, men lige nu kunne det være nogen kan svare på emnet :) |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Hvorfor spørger du hende ikke direkte? :-) Det er ikke, fordi hun gemmer sig væk.. |
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak skal i have. Nu, hvor hun (under alle omstændigheder) er optaget, skal I andre ikke føle jer snydt :-). Derfor får i nedenstående link: Se Soulaima i Deadline om iværksætteri. Tor Nørretranders er desværre helt fejl-castet som ekspert. |
Fordi han er ikke er single eller... ? |
Sparetips på Sparefeber.dk
Svar: Er Soulaima Gourani single?
F.eks. denne |
|
Yes, det er det vel egentligt, men hun er da ganske lækker, så hvorfor ikke? :-). Anyway, jeg mener at have læst, at hun har både mand og børn. ;-). |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
:D Han er nok også helt rundtosset af alt det gode Soulaima siger, så det er derfor der kommer der kun sludder ud af hans mund. Men hun får godt nok fyret en masse skarpe af i rap. Meget positiv overraskelse sådan en lørdag aften. |