Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Soulaima Gourani single?

Side 2 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jesper:
Tor Nørretranders er desværre helt fejl-castet som ekspert.
Han blev netop IKKE introduceret som ekspert, som som samfundsdebattør, så dit udsagn må udspringe af dine fordomme omkring manden.

Soulejma er trendy og et billede på et ubehageligt fænomen, især i iværksætterkredse, hvoraf LA-fløjen mener, at vi - med djævelens vold og magt - skal konkurrere med kinesere og koreanere på disses vilkår og betingelser. Vi skal arbejde mange flere timer til en lavere løn. Det er så indskrænket og stupidt, at enhver fornuftig dialog om hvordan Danmark kommer videre, er helt udelukket. Jo flere af den slags der flytter til udlandet, jo bedre

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:30

iVinkel:
Jesper:
Tor Nørretranders er desværre helt fejl-castet som ekspert.
Han blev netop IKKE introduceret som ekspert, som som samfundsdebattør, så dit udsagn må udspringe af dine fordomme omkring manden.
Yes

iVinkel:
hvoraf LA-fløjen mener, at vi - med djævelens vold og magt - skal konkurrere med kinesere og koreanere på disses vilkår og betingelser.
Yes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

iVinkel:
Soulejma er trendy og et billede på et ubehageligt fænomen, især i iværksætterkredse, hvoraf LA-fløjen mener, at vi - med djævelens vold og magt - skal konkurrere med kinesere og koreanere på disses vilkår og betingelser. Vi skal arbejde mange flere timer til en lavere løn. Det er så indskrænket og stupidt, at enhver fornuftig dialog om hvordan Danmark kommer videre, er helt udelukket. Jo flere af den slags der flytter til udlandet, jo bedre

Nu er jeg ret sikker på at Soulaima faktisk er Radikal ;-) 

De bedste hilsner

Martin

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:14

Martin Thorborg:
Wink

Det ville da være rart med "afbalancerede" holdninger/værdier"

"Nok er nok"

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Ok, så er det alligevel ikke så aktuelt om hun er single eller ej. Håber ikke jeg fik stillet for meget i udsigt :-)

Men du kan godt hilse og sige det var en fornøjelse at se nogen med forstand udtale sig om emnet. Typisk er det jo fagforeningsfolk, kommentatorer og politikere. 

Hvis hun ikke var blevet cuttet, så havde hun fortalt Tor at det offentligere har lavet historisk høje investeringer i infrastruktur i disse år, så det hang ikke rigtig sammen med hans påstand om det offentlige investerede for lidt.

Budgetteret pris for kick-start er i øvrigt 1 million pr. midlertidige job i 2 år. Går ud fra det var nogle flere af dem han ville have.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For en god ordens skyld vil jeg nævne, at Soulaima har Ekspertblog på Amino hvor ud kan læse om hendes holdninger - Klik her 

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Her står jeg så, som torreadoren, i sandhedens øjeblik og har en sjælden og gylden mulighed til virkelig at brillere med det maximale af vid og intellekt og berige dette forum med en skarp og bidende kommentar, men så er det som om jeg stener. Alle de indfald der dukker op, når ikke højere end 90% på skalaen og så kan det jo være lige meget.

1-0 til dig, Martin Embarrassed

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jesper:

eg har lige set Soulaima i Deadline.

Poster link når det findes på online, men lige nu kunne det være nogen kan svare på emnet :)

Wink Du kunne jo læse nogle af hendes blogge, for at blive klogere og få svar på dit spørgsmål

F.eks. denne

En udmærket blog der bl.a. kan gøre  iværksættere klogere, og måske ikke mindst "LA fløjen"

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 09:40

iVinkel:

Ok. Du har ret. Han var og er ikke ekspert i iværksætteri

iVinkel:

Hvem taler om kinesere og koreanere? Det ville da være dejligt at kunne konkurrere med tyskere, svenskere og polakker. Hvis nu vi hæver vores lønninger og holder noget mere ferie, så skal det nok gå alt sammen... eller måske ikke.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:42

Jesper:
Budgetteret pris for kick-start er i øvrigt 1 million pr. midlertidige job i 2 år
Wink

Det lyder umiddelbart af meget, en høj pris !

Har du dokumentation på dette ?

Og undskyld hvis jeg drejer din tråd af sporet.

Du spurgte jo oprindeligt om dette: 

" Er Soulaima Gourani single?"

Side 2 ud af 10 (94 indlæg)