Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Soulaima Gourani single?

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Martin,

Tusind tak :-) Du bekræfter kun den fordom jeg render ind i igen og igen - blot fordi jeg er af hunkøn. Skulle du stå med en god Lagavulin, Laphroaig eller andet - så er jeg nemmere at bestikke end hvis du sender blomster Cool

Cadeau til dig! Yes

Men mon du dog er repræsentant for flertallet? Huh?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:24

Martin E. Jensen:

Jeg vil ikke gøre det kompliceret. 

Jeg løser et problem indenfor et område, hvor flertallet er mænd.

Så nej, hvis du vil fastholde at jeg er kvinde, fremfor at jeg er et menneske, der har løst en kompliceret problemstilling, er jeg absolut ikke repræsentant for flertallet i denne situation. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:41

Martin E. Jensen:

Jeg er egentligt mere nysgerrig efter hvordan du ville reagere, hvis du hjalp en person fagligt, og så fik "belønning" i form af blomster. 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:07

Gita Street:

Jeg er egentligt mere nysgerrig efter hvordan du ville reagere, hvis du hjalp en person fagligt, og så fik "belønning" i form af blomster. 

Det ville helt sikkert bringe smilet frem... og så ville jeg give dem til min bedre halvdel - hun er vild med blomster, og det er jeg ikke.

Big Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:10

Martin E. Jensen:
Men mon du dog er repræsentant for flertallet? 

Undskyld, skulle lige dreje den i mit hovede.

Når jeg er "repræsentant", der løser et problem som "fagmand", så forventer jeg at folk ikke tænker i om jeg er mand eller kvinde.

De får løst et problem. Men derefter må jeg jo så æde at blive behandlet som minoritet og når jeg fortæller om det så er jeg ikke repræsentant for flertallet :-)

Mit problem er at "belønningen" nogengange bliver devalueret ALENE pga mit køn. Intet andet. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:14

Martin E. Jensen:
Det ville helt sikkert bringe smilet frem... og så ville jeg give dem til min bedre halvdel - hun er vild med blomster, og det er jeg ikke.

Det er da altsammen flot, men lad os se dig kun få løn i form af blomster som du kan sende videre til hende.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Det er da altsammen flot, men lad os se dig kun få løn i form af blomster som du kan sende videre til hende.

Yes

Nok dårlig for samfundsøkonomien (et lukket kredsløb)

Kan ikke giv flere stjerner i dag Wink

Men nu fandt jeg ud af hvad du værdsætter Gita, da du hjalp mig med et "lille billed" i diverse søgeresultater.Yes

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:49

Krisztian :
Rigtige spørgsmål skaber innovation: Hvad skal vi leve af i fremtiden? 

Soulaima sætter jo fingeren direkte på nogle ømme punkter.

Hvorfor i alverden skulle man starte virksomhed i Danmark?

Og derudover at Danmark har behov for en kulturændring.

Soulaima taler om anerkendelse af at påtage sig risici. Tor Nørretranders taler om at det offentlige skal poste penge i nogle luftige projekter og negligerer den risiko iværksættere tager. Det kommer nærmest af sig selv fra underskoven, skal man forstå.

Nu er det en del år siden, men jeg kan ikke lade være med at sætte tingene lidt i perspektiv qua de tos baggrund.

Soulaimas kontroversielle blotindlæg på Amino handler om personligt ansvar.

Tor Nørretranders har selv været iværksætter for 10 millioner offentlige kroner, der gik konkurs for 14 millioner. Han blev, som direktør, dømt til at betale 1,5 million til boet i Mindship. Nu er det ikke for at tæve på Tor Nørretranders, men i forhold til min Friedmann-video, så er det - for mig - fuldstændig åbenlyst at man ville disponere sine egne tjente 10 millioner anderledens end 10 millioner man har fået fra det offentlige.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:19

Gita Street:
Martin,
Tusind tak :-) Du bekræfter kun den fordom jeg render ind i igen og igen - blot fordi jeg er af hunkøn. Skulle du stå med en god Lagavulin, Laphroaig eller andet - så er jeg nemmere at bestikke end hvis du sender blomster Cool
That's my kind of woman. Stikkelsbærben og hår i næsen? Jeg ville slet ikke lægge mærke til det Beer

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:29

Jesper:
Soulaima sætter jo fingeren direkte på nogle ømme punkter.
Hun rammer stort set alle mine i hvert fald. Jeg hyler og skriger hver gang hun er påSkype-Giggle
Jesper:
Hvorfor i alverden skulle man starte virksomhed i Danmark?
Ja, hvad er i det hele taget godt ved Danmark? Lad os slække de sidste tøjler over for globaliseringen, invitere til åbent hus for alverdens folkeslag, gå over til at tale engelsk og gå i solarium tre timer hver dag.
Jesper:
Og derudover at Danmark har behov for en kulturændring.
Resterne efter det sidste større, fremmede kulturfremstød i Danmark, skal man nu i gang med at sprænge, da de er til fare for badegæsterne.

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)