Jeg er født i 1980 og er i dag 38år
En beskrivelse af mit arbejdsliv:
Efter folkefolkeskolen starter jeg på en ca. 4 års erhvervsuddannelse som radio og tv mekaniker, og kommer herefter i mesterlære, hvor jeg igennem hele uddannelsesforløbne får faget ind under neglene. Min gamle læremester bærer en stor del af min fremtidige karriere, og det er jeg ham taknemmelig for den dag i dag. Efter uddannelsen indkaldes jeg til værnepligten (9 måneder), hvor jeg det meste af perioden arbejde på en elektronik værksted, hvor jeg reparere mange forskellige elektroniske dele for forsvaret. Dette er en utrolig spændende og lærerig tid, hvor man som person voksede med opgaven. Efter værnepligten bliver jeg spurgt om jeg kunne tænke mig, at blive i det danske forsvar som civil elektronik fagtekniker, og sådan blev det de næste 8 år. I 2008 etablere jeg firmaet Mprof-Consulting sammen med en partner, hvor jeg skal stå få de administrative opgaver i virksomheden, samt projektstyringen (virksomheden er en bibeskæftigelse på daværende tidspunkt). Samtidig i 2008-2010 tager jeg en Merkonom uddannelse i ledelse, og møder utrolig mange spændende mennesker, som den dag i dag en stor del af mit netværk på Linkedin. 2010 er jeg færdig uddannet som Merkonom, og det bliver samtidig året, hvor jeg vælger at opsige mit job i forsvaret, og prøve kræfter med online handel. Ved siden af min nye karriere valg fortsætter jeg de næste 3 år med uddannelsen AU i ledelse, samt mini MBAén i ledelse ved siden af mit fuldtidsarbejde som projektleder. I 2012 begynder mit hoved så igen, at tænke hvad skal der ske af nye og spændende udfordringer i fremtiden!?. Jeg beslutter mig for, at trække mig et par skridt tilbage i Mprof-Consulting (motorelectronics.com), og overgive mere af den daglige drift og beslutningerne til min kompagnon, som jeg har kendt igennem det meste af min tid i forsvaret og efterfølgende i samme firma. Mit arbejde med online handel er også utrolig tidskrævende, og kræve mere og mere af min tid. Jeg har på dette tidspunkt arbejdet med online handel i et par år, og vil nu videre i karrieren. Jeg tager på en ferie med min kæreste (Maria) igennem 9år, hvor vi taler tingene igennem. Vi beslutter i fællesskab, at det er tid til, at jeg bevæger mig videre i mit arbejdsliv/karriere, og derfor vælger jeg at sige mit job op, og faktisk på dette tidspunkt har jeg ikke noget nyt job på hånden – så for mange mennesker er dette en risikabel beslutning. Krisen havde ramt Danmark på dette tidspunkt, og jobbene var ikke så nemme at finde længere som tilbage i optursperioden 2004-2007. Hvad kunne jeg tilbyde en kommende arbejdsgiver?? Jeg var fuld af optimisme, og at jeg med min erhvervsuddannelse og på daværende tidspunkt 2 leder uddannelser (nu 3 lederuddannelser), samt indblik i det "almindelige erhvervsliv", men samtidig også i den online forretningsdel.
Det skulle heller ikke gå længe før jeg startede i mit nye job, som forretningsfører for Hjemsted import og handel A/S (jmkiil.dk) Hvor vi importere mange produkter indenfor hus og haveartikler. Den direkte import gør at vores kunder (private, erhverv, offentlige og landbruget), kan spare en hel del penge på vores produkter. I er meget velkomne til, at besøge på www.jmkiil.dk (online) – eller i vores fysiske erhvervsbygning i Agerskov på Byggebjerg 1, hvor I vil kunne se et udpluk af vores importerede produkter i showroomet.
Nogle af vores produkter områder er:
Hegn – havehegn – terrassehegn – skel hegn mod nabo, betonhegn, m.m.
Redskabsskure og hytter – pavillon
Børn og leg - legehuse, gyngestativer, rutsjebaner, legetårne, sandkasser
Haven – tørrestativ, bordbænkesæt, blomsterkasser, højbede m.m.
Mine egne og virksomhedens ambitioner er, at differenser os fra de andre virksomheder på nettet indenfor samme kategori områder – ved at vi også har et fysisk varelager og showroom, hvor vores kunder altid kan møde en fysisk kundeservice medarbejder. Vores mission er, at blande de bedste ting fra den almindelige handelsverden, og samtidig fordelene ved internet handlen. Vi er et A/S virksomhed med et indskudt kapital på 500.000kr, så vi også viser vores kunder, at vi virkelig mener vores forretning alvorlig. I min tidligere tid, har jeg oplevet kunder som skulle købe for større beløb, og så har de set at virksomheden enten var en personlig eget eller I/S virksomhed (mange er naturligvis rigtig gode), men dette har gjort kunderne usikker på købet, og derfor fravalgt virksomheden. Derfor vil vi gerne sende et nyt signal værdi til de kunder som køber deres varer på www.jmkiil.dk
Motto: Giv kunderne en 100% god kundeservice, og kunderne vender tilbage gang på gang (der er ikke særlig mange kunder der gider komme tilbage, hvis man ikke giver dem den gode oplevelse, som hver kunde har fortjent)
Lige præcis kundeservice på nettet – er et af mine og virksomhedens vigtigste fokus områder – vi vil have at kunderne som handle online, kan få den samme gode service som hvis de handlede fysisk hos os i Agerskov. Vores kundeservice hos jmkiil.dk er derfor altid utrolig vigtig for virksomhedens medarbejder og kommende medarbejder.
www.jmkiil.dk
www.bordbænkesæt.dk
www.legehus.dk