på Amino

Jeg leder efter nyt (også fysisk) arbejdsnetværk - Hvad er jeres erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 250
Fra København
Tilmeldt 19. feb 09
Indlæg ialt: 62
Helle Dyrby Høy
Fra Danish Mind
Skrevet Skrev: 23-09-2009 kl. 22:46

 

Hej igen - jeg vil supergerne høre om jeres erfaringer - gode/dårlige - med arbejdsnetværk - hvor man også mødes fysisk. Leder pt. efter noget i Odense - synes det er lidt svært at gennemskue udbyttet kontra prisen...  går pt. til "prøve-møder" i f.eks. Global Network & Danske Netværk. 

dbh 

Helle

Amino-karma 235
Tilmeldt 14. sep 09
Indlæg ialt: 55
NgWen
Skrevet Skrev: 23-09-2009 kl. 23:34

Hej Helle,

Med det mener du: at mødes regelmæssigt, og ikke dele kontor med andre, vel?

Jeg har ingen erfaring på områderne men husker debatter fra heltinderegi, at det første er godt i forbindelse med sparringen, det sidste har jeg så selv oplevet, at den daværende forkvinde Sussi var en del af sådant et kollektiv, hvor hun havde kontorplads midt i et stort rum. Det afhænger jo lidt af temperament, men hun nød den summen af liv og aktivitet omkring sig - det er både på godt og ondt. Fælles udgifter er også en fordel, od over sparringen havdde Sussi vist også samarbejde med en af kontorkollegerne.

Åh ja, har også selv prøvet at sidde i open space kontorfælleskab - ikke noget for mig, det er forstyrrende når man er den eneste der læser og skriver.

håber det gav dig noget.

mvh

NgWen

Amino-karma 250
Fra København
Tilmeldt 19. feb 09
Indlæg ialt: 62
Helle Dyrby Høy
Fra Danish Mind
Skrevet Skrev: 24-09-2009 kl. 10:29

Hej NgWen - tak for dit svar.

Hmm ja så fik jeg nok formuleret det lidt uldent.

Jeg har et supergodt kontor, hvortil jeg kan lukke døren. Dejligt, for jeg kan heller ikke arbejde med for meget snak og for mange forstyrrelser. Men mit kontor er en del af et hyggeligt kontorfællesskab, hvor vi er 8-10 forskellige små firmaer - så fællesskabet er der og det er rigtig godt.

Det jeg leder efter er et nyt netværk - som erstatning for MH - var til et "prøvemøde" i Dansk Netværk i går aftes - det virkede ret godt, så jeg overvejer kraftigt at gå med. Der er fysiske møder en gang om måneden - og som supplement virtuelle lister ala MHs - så man også kan komme i kontakt med mange andre i netværket - ud over ens egen gruppe som er på 15-20 personer.

dbh

Helle

Amino-karma 235
Tilmeldt 14. sep 09
Indlæg ialt: 55
NgWen
Skrevet Skrev: 24-09-2009 kl. 21:00

Helle Dyrby Høy:

Det jeg leder efter er et nyt netværk - som erstatning for MH - var til et "prøvemøde" i Dansk Netværk i går aftes - det virkede ret godt, så jeg overvejer kraftigt at gå med. Der er fysiske møder en gang om måneden - og som supplement virtuelle lister ala MHs - så man også kan komme i kontakt med mange andre i netværket - ud over ens egen gruppe som er på 15-20 personer.

Hej Helle,

På mig lyder det som du har lyst og motivation til det - hop ud i det, du vel altid trække dig. Du søger nye veje og inspirationskilder - det er såvidt vides det bedste bud.

God vind!!!

mvhh

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 677
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. sep 08
Indlæg ialt: 170
Sophie Hovdekorp
Skrevet Skrev: 31-10-2009 kl. 19:29

Jeg er lige gået med i Dansk Netværk (Hillerød) og kan rigtig godt lide stemningen her.
Jeg ville ikke kunne leve med netværk som BNI eller lign. hvor man mødes tidligt om morgenen. Det ville ikke fungere for mig med aflevering af min datter.

Det er for nyt til at jeg kan sige noget om, hvad jeg får ud af det ud over at møde mange nye og spændende mennesker, som helt sikkert mange af dem er i min målgruppe.

Herudover tænker jeg meget på at melde mig in i Womeninbusiness, men har endnu ikke taget mig sammen.

kh.
Sophie

 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 235
Tilmeldt 14. sep 09
Indlæg ialt: 55
NgWen
Skrevet Skrev: 31-10-2009 kl. 20:41

Sophie Hovdekorp:
Herudover tænker jeg meget på at melde mig in i Womeninbusiness, men har endnu ikke taget mig sammen.

 

Hej Sophie,

er det ikke MH der fortsætter i WIB, som du dér refererer til?

mvh

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed