Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liter mælk, en pose gulerødder og to pakker SEO, tak :)

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:
Kig på bloggen her på Amino, - der er knægte på 19-21 der rask væk fortæller om deres enorme erfaring og hvad forretningsfolk skal gøre for at få succes og hvad der virker. De gør det sgu uden at rødme!

Ja og kigger man herinde på debatten kan du endda skære et par år af den aldersgrænse.... Men det er jo en helt anden diskussion, som ikke er relevant for indeværende tråd.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07

Jimi Hove:

Hyg dig Mikkel med at forsvare dit gøglerfag som er baseret på spam og uvidenhed ;-)

Nu postulere jeg ikke at det er et gøgler fag. Men at det er en unødig udgift.

Nu har jeg meget respekt for rengørings faget, skal selv være god til det, da støv er en dræber inden for min branche, så jeg ved udemærket hvad det kræves.

Problemet, er at man har skabt et behov, som egentlig ikke er nødvendig, da man egentlig ikke bruger de søgemaskiner idag.....ok man gør, når der skal bruge viden. Men når man skal finde en leverandør eller en samarbejdspartner, så sker det gerne gennem det netværk man bygger op igennem sit virke, det være sig før man er selvstændig, men så sandelig også når man er blevet selvstændig.

/Kenneth

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:12

Meget lærerigt og nyt for mig ihvertfald :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:18

Kenneth jeg har godt nok svært ved at forstå din indblanding i denne debat. Du ved INTET om online handel, brugen af søgemaskinerne eller hvordan der handles for flere millioner på nettet dagligt.

Hvor er det synd hvis nye iværksættere rent faktisk æder dine mørke og uvidende fremtidssigter for internettet
Forhåbentlig kan de fleste gennemskue at der intet andet end personlig uvidenhed ligger bag dine ord. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:36

Boysen:
Hvor er det synd hvis nye iværksættere rent faktisk æder dine mørke og uvidende fremtidssigter for internettet. 
Forhåbentlig kan de fleste gennemskue at der intet andet end personlig uvidenhed ligger bag dine ord. 

Bare rolig - jeg tror ikke der er så mange der tager det så alvorligt. Det er jo tydeligt, at der er tale om en med et personligt problem med SEO, som ikke rigtig berører andre :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:41

At sige man ikke tager SEO seriøst er det samme som at sige, at man ikke har lyst til større omsætning og flere kunder i butikken.

Det kan være det er det, Kenneth mener.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58

Hej Boysen

Tak for de flotte ord.

Nu er SEO alt lige fra META tags over hvad der står på siden, og det vil sige, at når man tager det i mente, så er det man vælger at skrive ikke ligegyldigt.

Det vil sige at når man skal til at opbygge en hjemmeside, så skal man forholde sig til de ord man gerne vil rangeres på, og derfor også vigtigt at de kommer med. Og det gerne på bekostning af forståelse. For de søgerobotter der er, er ligeglad med forståelse, af en tekst.

Nu læste jeg at en adskillelse belønnes i SEO, desværre gør den ikke, for de fleste sider idag, er så ens netop på grund af at det er de samme ting som der søges på. Og at nogle netop overbruger deres søgeord, eller skriver dem, sådan at de ikke direkte er synlige.

Endvidere så er det link buildingen der er viktig..det vil så også sige at man kan betale sig til at have nogle gode linkninger til ens side. Nu er amino jo også et godt sted at starte. For amino ranger meget højt, og sikkert også derfor at mange inden for web design SEO samt lige....er på siden her, og tit også er aktive.

Jeg tilkendegiver at jeg ved intet om internet handel, som så sikkert også er den største kundegruppe til SEO, men det er så heller ikke mit udgangspunkt. Mit udgangspunkt er min virksomhed, og de kunder som samarbejdspartnere jeg har. Det er den måde vi forskelligt vokser på, og hvordan vi finder de leverandører og udvidelser på, der netop er mit drive.

Tager du mig som privat person, så handler jeg ikke på nettet. Netop, fordi at mange af de firma'er der kommer frem, tit mangler noget så basalt som en adresse eller et telefon nr. Og for mig er det mere end rigeligt til at så stopper legen. OG så kan de sidde nok så lækkert og være nr. 1 på google......nu er verden desværre andet end google. Det er også at have en hjemmeside, som alm. mennesker som jeg kan forstå. Det handler om at den tekst der skrives er adresseret til mennesker og ikke til en søgerobot. Kan jeg ikke forstå teksten, så er det ligegyldigt om man rangere 1 eller 5000, men ok er det en bestemt seagate hd, så kan det være ligegyldigt. Men ikke når jeg søger viden om produktet, og gerne vil ind på producentens hjemmeside......og så skal ned som nr 100 igennem ligegyldige hjemmesider.

Jeg skriver her som bruger, og ikke som en der  ønsker at få ens shop op som nr 1. Men det jeg oplever når jeg bruger google fx....som jeg så hellere ikke gør, da den er spammet til med ligegyldige shops som jeg ikke vil handle i.

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:11

Nå jeg vil lige understrege en pointe inden jeg går i seng, og ikke vender tilbage til den her tråd mere.

Det sjove ved det her, er at du aldrig ser virksomhedsejere som selv arbejder med SEO eller som har nogen ansat til det, brokke sig over spam.

Der er , stadig ( ja tro det eller lade være ) , nogle ord og sætninger jeg ikke ligger nr 1 på, men dem der ligger foran mig har nogle flotte sider, med stor brugervenlighed ( og masser af telefonumre) og som har gidet at gøre en indsats for at sprede deres virksomhedsnavn på nettet, som man nu gør hvis man laver markedsføring.

Før var det meget telesælgere ( som jeg seriøst ikke kan holde ud. SE DET SPAM), telefonbøger som hamrende dårlige for miljøet ( og hvor rubrikkerne også er optimerede med tekstforfattere, analyser , test osv ), reklamer ind af døren og TV Reklamer. Alt sammen spam.

Vi kan ikke alle være så heldige at kende nogen der kender alle produkter i verdenen, med den gode service og de fornuftige priser. Derfor bruger vi Google. Og hellere det end telefonsælgere, telefonbøger, reklamer ind af døren og TV reklamer.

Al magt til Google NU !

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 01:26

Fama:

Dyrebilen.dk:
Kig på bloggen her på Amino, - der er knægte på 19-21 der rask væk fortæller om deres enorme erfaring og hvad forretningsfolk skal gøre for at få succes og hvad der virker. De gør det sgu uden at rødme!

Ja og kigger man herinde på debatten kan du endda skære et par år af den aldersgrænse.... Men det er jo en helt anden diskussion, som ikke er relevant for indeværende tråd.

Jo, det er det nu nok i forhold til første indlæg, men udgangspunktet for vores erfaringer både omkring SEO og forretning er så forskelligt, så jeg vil overlade tolkningen til andre læsere, så.

Jeg er lidt ked at af Kenneth som person skal stå for skud, fordi han ikke tror på SEO som universalmidlet mod alskens dårligdomme. Jeg ved som faktum at jeg har en større omsætning som nr. 2 på Google end min konkurrent, simpelthen fordi min tekst er bedre. Forskellen fra at komme fra side 2 til side 1 var mærkbar og profitabel, men derfra og opefter var det ikke nær så rentabelt med SEO set i dét lys. Jeg har set tal på noget der skulle overbevise mig om det modsatte, men den slags data fabrikerer jeg jo selv i min gesjæft, så jeg er lidt immun. Så stoler jeg hellere på min egen sans for forretning, - det er jo gået fint indtil nu.

Det er muligt at flertallet på Amino er i webmiljøet, men det er direkte barnligt at tro på de tosser der deler verden op i off- og online. Så Kenneth har altså nogle pointer, - like or not.

Men SEO og MLM - det er sgu snart et fedt - det er tilsyneladende noget religiøst, hvor de ikke-troende er forvist til helvede ved dommedag.

Michael  

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)