Hej Boysen
Tak for de flotte ord.
Nu er SEO alt lige fra META tags over hvad der står på siden, og det vil sige, at når man tager det i mente, så er det man vælger at skrive ikke ligegyldigt.
Det vil sige at når man skal til at opbygge en hjemmeside, så skal man forholde sig til de ord man gerne vil rangeres på, og derfor også vigtigt at de kommer med. Og det gerne på bekostning af forståelse. For de søgerobotter der er, er ligeglad med forståelse, af en tekst.
Nu læste jeg at en adskillelse belønnes i SEO, desværre gør den ikke, for de fleste sider idag, er så ens netop på grund af at det er de samme ting som der søges på. Og at nogle netop overbruger deres søgeord, eller skriver dem, sådan at de ikke direkte er synlige.
Endvidere så er det link buildingen der er viktig..det vil så også sige at man kan betale sig til at have nogle gode linkninger til ens side. Nu er amino jo også et godt sted at starte. For amino ranger meget højt, og sikkert også derfor at mange inden for web design SEO samt lige....er på siden her, og tit også er aktive.
Jeg tilkendegiver at jeg ved intet om internet handel, som så sikkert også er den største kundegruppe til SEO, men det er så heller ikke mit udgangspunkt. Mit udgangspunkt er min virksomhed, og de kunder som samarbejdspartnere jeg har. Det er den måde vi forskelligt vokser på, og hvordan vi finder de leverandører og udvidelser på, der netop er mit drive.
Tager du mig som privat person, så handler jeg ikke på nettet. Netop, fordi at mange af de firma'er der kommer frem, tit mangler noget så basalt som en adresse eller et telefon nr. Og for mig er det mere end rigeligt til at så stopper legen. OG så kan de sidde nok så lækkert og være nr. 1 på google......nu er verden desværre andet end google. Det er også at have en hjemmeside, som alm. mennesker som jeg kan forstå. Det handler om at den tekst der skrives er adresseret til mennesker og ikke til en søgerobot. Kan jeg ikke forstå teksten, så er det ligegyldigt om man rangere 1 eller 5000, men ok er det en bestemt seagate hd, så kan det være ligegyldigt. Men ikke når jeg søger viden om produktet, og gerne vil ind på producentens hjemmeside......og så skal ned som nr 100 igennem ligegyldige hjemmesider.
Jeg skriver her som bruger, og ikke som en der ønsker at få ens shop op som nr 1. Men det jeg oplever når jeg bruger google fx....som jeg så hellere ikke gør, da den er spammet til med ligegyldige shops som jeg ikke vil handle i.
/Kenneth