Om Google finder et relevant resultat er op til brugeren at dømme. Det er et fedt for mig og alle andre, om søgeresultaterne er manipulerede. Det der tæller er, at jeg finder det jeg leder efter. Hvis jeg ikke finder det hos nummer et, så leder jeg hos nummer to. Finder jeg det ikke hos nummer to, leder jeg efter det hos nummer tre - og sådan fortsætter det. Jeg synes lidt du, Fashion-Seller, får det til at lyde som om, at lykken er gjort, så snart man ligger nummer et. Eller ligger i toppen. Det er slet og ret forkert - det hele handler om indhold. |
BZR:Om Google finder et relevant resultat er op til brugeren at dømme. Det er et fedt for mig og alle andre, om søgeresultaterne er manipulerede. Det der tæller er, at jeg finder det jeg leder efter. Hvis jeg ikke finder det hos nummer et, så leder jeg hos nummer to. Finder jeg det ikke hos nummer to, leder jeg efter det hos nummer tre - og sådan fortsætter det.
Og helt ærligt, hvor mange resultater kigger du igennem før du stopper? Side 1 og evt 2?
BZR:Jeg synes lidt du, Fashion-Seller, får det til at lyde som om, at lykken er gjort, så snart man ligger nummer et. Eller ligger i toppen. Det er slet og ret forkert - det hele handler om indhold.
Jeg kommenterede på Kenneths indlæg, og kan da godt give ham ret... SEO er jo manipulation af resultaterne... Men jeg mener bestemt ik, at jeg har nævnt noget om, at det er lykken at ligge nummer 1 eller i toppen. Jo hvis du sammenligner med side 50 eller 100, så er det rent forretningsmæssigt... For hvem læser side 50?