Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liter mælk, en pose gulerødder og to pakker SEO, tak :)

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja jeg ved godt, at dette sikkert støder nogen, men udviklingen det sidste års tid er gået i en wierd retning!

Engang var en SEO ekspert en, som arbejdede med SEO og lidt andet... Idag er en SEO ekspert en person, som sælger alt lige fra potteplanter til skurvogne, og selvfølgelig SEO og linkbuilding. Alle tilbyder efterhånden SEO/Linkbuilding, og alle kalder sig eksperter eller blandt de bedste indenfor området... ØØØHHH?

Når man så tjekker det hele nærmere, så er SEO/Linkbuilding i de fleste tilfælde, at firmaet får ens webshop/website optaget i et linkkatalog og kapum over. Jamen?
SEO/Linkbuilding = Linkkatalog? Så er alle de personer, som selv magter at få deres sider optaget åbenbart eksperter? Jeg fatter nada og cowboyhat af det hele, men der findes vel ne klog person, som kan forklare det hele.

Så er mit spørgsmål bare, hvornår ser vi SEO og linkbuilding på tilbud i Føtex? Og hva koster 2 pakker evt?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg tror nu der kommer nogle andre parametre for søgeresultaterne, end dem vi kender idag. Jeg forstår godt begejstringen hos dem der tjener penge på Google, men lav et screendump og print siden ud. Det er ikke det mest ophidsende at se på, vel?

Større skærme på mobiltelefoner, Ipad mv. lugter for mig mere af en visualisering end tekst, og på et tidspunkt må man skære igennem de 5 mill. søgeresultater når bla. SEO eksperterne jo udtaler at de forreste sider er de eneste der dur.

Det giver den personlige søgning, baseret på min brug af nettet. Så spaltes de strenge der giver algoritmen, og neurale step lægges på. Det rummer Google ikke, supertankeren kan ikke vende.

Tekst er so yesterday! Hvor finder du en vinylplade i dag? En god pickup og en plade, og stemningen fra musiker til musikelsker kunne skæres i skiver. Nu digitaliser og sampler vi, autotune og du behøver ikke engang at kunne synge rent, ej heller at kunne spille dit instrument.

Så jo,  - to pakker SEO - only at matter of time hvis det overhovedet eksisterer mere på torsdag Wink

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:14

Kan kun give dig ret fashion. Er vel kun 2 uger siden, jeg så en på nettet der havde slået sig ned som pro seo ` er. Hans bedste reference , som han var meget stolt af, var en placering i en branche som jeg også optimerer imod. Han var mindst 6 pladser under mig, og det kun på et søgeord. På alle andre søgeord og longtail søgninger i den branche er han slet ikke til stede.

Kan også se andre slå sig ned som pro , uden at have en eneste reference. De har bare omskrevet lidt tekst fra nogle blogge, og så har de ligepludselig et helt mediebureau.

På den anden side er der også masser der kalder sig kokke, som serverer lortemad. Men ja jeg ville heller ikke gøre det.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:38

Det kyder som om de gamle sure mænde har kastet sig over sherryen hetil aften :-)... Så jeg vil heller vende den rundt, og spørge om hvad i mener der kræves før man kan sælge "seo ydelser"?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 02:09

Casper, IOOS Internet:
hvad i mener der kræves før man kan sælge "seo ydelser"?

Erfaring ?

;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper, IOOS Internet:

Det kyder som om de gamle sure mænde har kastet sig over sherryen hetil aften :-)... Så jeg vil heller vende den rundt, og spørge om hvad i mener der kræves før man kan sælge "seo ydelser"?

Som skrevet, så ville nogle af de forkerte nok føle sig truffet... Så du lukker bare øjnene og sælger nogle flere Aviser ;D

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:55

Mit bud: Markedet for SEO er så enormt, og der er så alvorlig underkapacitet, at der - naturligt nok - er dukket en masse lykkeriddere op. Mange af disse forsvinder hurtigt igen - nogle få bliver rigtigt gode.

En del tror, at det er ligetil at levere SEO ydelser, og når de så får deres første problematiske opgave (sites med mange sprog, dynamiske løsninger, duplicate content etc. etc.), går virkeligheden op for dem. Nogle er ærlige og melder pas - mange bevæger sig rundt i opgaven som en hund i et spil kegler.

Jeg tror, det er helt naturligt, når et marked er så underforsynet (og i historisk perspektiv så nyt), som det er tilfældet.

Om SEO også er et "fag" om et år, om to år eller fem år? Ja - helt sikkert. Men det flytter sig - og det handler allerede i dag meget mere om 360 graders indsigt og udsyn.Det handler om kommerciel forståelse. strategisk planlægning, sproglig forståelse, konverteringsoptimering og meget mere.

Den der med en god sidetitel og 10 linkkataloger - det var der, vi var i begyndelsen af dette årtusinde. Det er slet ikke nok mere - det er bare ikke alle, der har opdaget det endnu.

Om betegnelsen ekspert? Ja - den er jo noget udvandet på skrift. Men heldigvis er virkeligheden klog, og ude i virkeligheden (hvor resultater måles på bundlinjen), er det stadig til at overskue/gennemskue, hvem der lever op til titlen. Nok desværre ikke så nemt for den indkøber, der ikke gør sit hjemmearbejde. Og hjemmearbejdet skal jo altid gøres ordentligt, hvis man vil have leveret noget ordentligt, ikke?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:25

Jimi Hove:
Kan også se andre slå sig ned som pro , uden at have en eneste reference. De har bare omskrevet lidt tekst fra nogle blogge, og så har de ligepludselig et helt mediebureau.

Ja men det er desværre en tendens som er ganske udbredt også i sammenhæng med mange af de tråde hvor der er nogen der starter med, jeg vil være iværksætter, men ved ikke hvad jeg skal sælge, har nogen et bud?

Hvorefter fokus så kommer på voks, kondomer og lommelygter hehe..

Unge er så forhippede på at tjene penge, at jeg frygter meget for fremtidens forretningsfolk og potentialet, da jeg vil vove at påstå at 80/20 reglen vil dominere hvor 80% fejler og 20% måske får succes. Der er således ikke mere en ære i at lave de jobs der er til rådighed for den aldersgruppe under 15 år, for det er jo ikke en ære i sig selv at få en ekstra reklamerute for at optimere sin indtjening, og så ansætte mindre søskende eller kammarater hehe

Og det er ikke for at skulle moralisere eller tale ned til de unge eller i relation til deres alder. Men jeg frygter klart det samfund hvor at der ikke er "ungdom" nok i ungdommen.

Men snart ser vi vel Junior SEO - Junior SiteEccoOrganiser.

Men nogle har kronede dage.. Her en kort SEO fortælling fra virkelighedens verden:

Mødtes forleden med en eks., jeg stadig har kontakt med fordi hun er intelligent og et godt menneske, og hun ville have nogle råd omkring sin virksomhed og mulighederne. Nu er det et meget meget specielt felt hun er ekspert indenfor, og hun ranker derfor allerede nu uden at have gjort noget specielt ganske godt på Google. Men der var nogle SEO hajer der havde fået fingre i hende, og tilbudt startpakken til kun 15.000 + moms og de havde på mødet gennemgået tingene professionelt og korrekt (næsten). Jeg anbefalede hende selvfølgelig at springe langt væk, da hun ikke ville få noget ud af at ranke højere, da hun ligger højt.

Og når der er den slags penge i tingene, så skifter annoncehajerne vel til SEO og efterlader irriterende spor, som de professionelle så skal forsøge at samle op i fremtiden. Så den nye businessmodel for nogen, må vel være at jolde SEO seminarer hvor firmaer tilbydes at lære at gennemskue hvad det går ud på, så de kan se at de ikke skal falde for hvadsomhelst. Man kunne så på dette seminar udlevere materiale fra de SEO eksperter der ikke bare flår folk, men leverer varen UDEN at binde dem senere med trusler om nedlukning af shadowsider osv osv osv...

Er der grundlag for disse seminarer?

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17

SEO mener jeg må være man nyskabende og meget branchen orienteret og skriver gode relateret tekster om sit produkt at være nummer 1000 der skriver det samme , er absolut et stort minus

At flere fra forskellige sider linker til dig ikke nødvendigvis linkkataloger de tvivler jeg meget på.

Mange SEO folk tror bare det er nogle enkelte artikler der skal skrives med nogle ord i  , med det kræver mere det er en dialog imellem webejer og SEO mand eller kvinde og gerne en store viden om det den anden sælger , derved tror jeg der også vil komme lidt branche orienteret SEO , med jeg tror meget mere mod SEO vil blive mere mod vejledning , hvordan gøres det bedre hos dig

SEO folk bruges mest vejledning processen og i besværlige processer

At videre bringe budskabet videre hvordan SEO gøres , er det vigtigste synes jeg , da det ville stoppe alle de ny og hopper ud som ikke har den nødvendige viden!

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:29

Jeg føler mig nu heller ikke truffet, men i stedet for det blev et brokke / rygklapper indlæg så kunne det jo være vi også kunne få noget konstruktivt ud af det :-). Nu er der vist kun en enkelt fuldblods SEO fyr som deltager i tråden, men hvad var det der gjorde at du, i sin tid, at nu ville du levere og sælge dine ydelser til andre? Var din fremgangsmåde ikke som de fleste mindre SEO virksomheder, at du startede ud og voksede med opgaverne?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 11 (102 indlæg)