Ja jeg ved godt, at dette sikkert støder nogen, men udviklingen det sidste års tid er gået i en wierd retning! Engang var en SEO ekspert en, som arbejdede med SEO og lidt andet... Idag er en SEO ekspert en person, som sælger alt lige fra potteplanter til skurvogne, og selvfølgelig SEO og linkbuilding. Alle tilbyder efterhånden SEO/Linkbuilding, og alle kalder sig eksperter eller blandt de bedste indenfor området... ØØØHHH? |
Hej
Jeg tror nu der kommer nogle andre parametre for søgeresultaterne, end dem vi kender idag. Jeg forstår godt begejstringen hos dem der tjener penge på Google, men lav et screendump og print siden ud. Det er ikke det mest ophidsende at se på, vel?
Større skærme på mobiltelefoner, Ipad mv. lugter for mig mere af en visualisering end tekst, og på et tidspunkt må man skære igennem de 5 mill. søgeresultater når bla. SEO eksperterne jo udtaler at de forreste sider er de eneste der dur.
Det giver den personlige søgning, baseret på min brug af nettet. Så spaltes de strenge der giver algoritmen, og neurale step lægges på. Det rummer Google ikke, supertankeren kan ikke vende.
Tekst er so yesterday! Hvor finder du en vinylplade i dag? En god pickup og en plade, og stemningen fra musiker til musikelsker kunne skæres i skiver. Nu digitaliser og sampler vi, autotune og du behøver ikke engang at kunne synge rent, ej heller at kunne spille dit instrument.
Så jo, - to pakker SEO - only at matter of time hvis det overhovedet eksisterer mere på torsdag
Michael