Emet er SEO - mine forældre er bare brugt som eksempler ;)
Han... Jeg ved godt Fama er en kvinde.... Men det er vist ikke første gang en mand har opkaldt noget efter en kvinde :)
Det har jeg aldrig nogensinde skrevet.... Hav dog noget respekt for mine forældre :) Jeg har skrevet at de ikke har evnerne til at sætte sig ind i et emne som f.eks. SEO. Hvis det bare var fordi de er dovne eller hvad ved jeg, så havde du naturligvis ret. Men mine forældre er skam ikke dovne og de vil gerne sætte sig ind i sagerne... Hvis alle mennesker havde de samme evner...hvordan ville du så kunne drive din virksomhed som du gør? :) |
Til Fama:
Jeg synes, at diskussionen ligner en diskussion for diskussionens skyld. Lad mig runde den af med dig ved at sige, at jeg bestemt tiltror dine forældre at have præcist de evner, de skal have. Jeg forholder mig blot til, at de iflg. dig ikke kan sætte sig så meget ind i det tekniske, samt at de sandsynligvis ikke er SEO købere, fordi de ikke ved noget/nok om, at det eksisterer.
SEO er ikke for alle virksomheder - men det er for de fleste. Jeg forstår godt, at nogle bøvser lidt over, at SEO presses ned over hovedet på forretningsindehavere, der måske slet ikke har brug for det. Jeg kan bare ikke gøre for, at det sker - eller gøre noget ved det. Vores virksomhed har ikke udført opsøgende salg af nogen art siden 2000, så det er ikke os, der pusher SEO som det eneste saliggørende.
Og jeg er stadig overbevist om, at almindelig sund fornuft er et nødvendigt værktøj for alle. Bruger man den, er det ikke sikkert, at man entrerer med en SEO leverandør på 19 år med 10 års erfaring. Og det kræver ikke hverken teknisk indsigt eller markedsforståelse at bede om referencer og så kontrollere dem.
Vi skal videre alle sammen. Jeg tror ikke, en brancheforening er nogen løsning - de har ikke gjort noget i andre brancher ved svindlere og platugler. Der er en portion mennesker i verden, der hopper på hvad som helst - og det er årsagen til, at der kan sælges slankeplastre, at Henrik Brun kunne svindle så mange mennesker osv. Det er en smuk tanke at kunne opdrage og uddanne dem alle - men det er vist kun en tanke.
Nå - det var min holdning. Jeg har lidt travlt, så jeg tør ikke love mere deltagelse i denne debat. Jeg er heller ikke sikker på, der er så meget mere i den. Tak for kampen :-)