Jeg er helt enig med Michael og Kenneth - jeg tror også det der barnlige Internet pjat snart stopper igen. Det virker jo slet ikke ... Lige nu er min skærm f.eks. blevet helt fyldt med nøgne kvinder ... igen! Og det blot fordi jeg ville tjekke i Google images hvordan man bedst barberer sin kat og søgte på "shaving pussy". Google dur slet ikke |
Mikkel deMib Svendsen:Jeg er helt enig med Michael og Kenneth - jeg tror også det der barnlige Internet pjat snart stopper igen. Det virker jo slet ikke ...
Lige nu er min skærm f.eks. blevet helt fyldt med nøgne kvinder ... igen! Og det blot fordi jeg ville tjekke i Google images hvordan man bedst barberer sin kat og søgte på "shaving pussy". Google dur slet ikke
Nu er der ingen som benægter at man skal bruger de rigtige søgeord. Og desværre så kræver det jo noget meget træning.
Skriver man fx "kabinetter tryk" så kommer der svar frem om hvad der sker når man trykker på en off/on knap, Skriver man "tryk på kabinetter", så for man et tekstil trykkeri......"trykning af kabinetter" jep så får man offset trykkerier.
Ergo man kan ikke finde et firma, der trykker på kabinetter, google vægter det første ord mere end sætningen.
Ubruglig.
/Kenneth