Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 18 ud af 23 (223 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Først tak til Allan for det pæne positive svar.

Som jeg skrev i mit første indlæg ønskede jeg bestemt ikke at piske stemningen omkring Noni op igen, men tak for kaffe, det fik jeg vist gjordt alligevel.

Jeg er godt klar over at dette er et debatforum, men mon ikke alle argumenter, både for og imod er brugt op nu.

Er her ikke andre der er Noni-konsulenter/bruger som har læst disse indlæg, og som vil fortælle lidt om deres erfaringer med Noni, gode som dårlige.

Især er jeg interesseret i at høre om Noni brugt til dyr.

For at gentage mig selv : man kan ganske rigtigt manipulere/indbilde mennesker meget, men den går ikke med dyr.

Jeg selv har efter 1 år som Noni konsulent kun haft en kunde, en arbejdskollega, som ikke syntes at hun havde nogen effekt, hun fik straks alle sine penge retur, jeg får en ny kasse fra firmaet, intet er spildt alle er glade, og vi lige så gode venner som før.

Noni Noni.

Venlig hilsen Berit.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:19
Dato: 21-04-2007 13:07:14 Forfatter: Berit
Jeg er godt klar over at dette er et debatforum, men mon ikke alle argumenter, både for og imod er brugt op nu.

Hehe! - du kan argumentere sagligt, objektivt og med hånden på hjertet herfra og til dommedag: det sidste ord er højst sandsynligt ikke faldet i netop denne tråd endnu ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:35
Dato: 20-04-2007 00:41:38 Forfatter: Forever Prentow
Jeg skal afstå mig helt fra at komme med medicinske påstande eller andre påstande i det hele taget. Men her er en lille tanke som jeg kun kan se en god portion ironi i. I flere tusinder af år, har mennesket brugt naturens eget skattekammer som medicin, helbredelse osv. Så opfandt man medicin og penicillin i kunstig form, kemisk fremstilling osv. som hurtigt blev til den rigtige medicin. Og så kalder man pludselig naturlig medicin for det alternative. Undskyld - hvad kom først? Naturen eller kemien?

Det var da godt noget af den værste gang usaglige sludder og vrøvl, jeg længe har læst...!?

Naturmedicin aner man i princippet ikke, hvad det indeholder eller ikke indeholder. Det har en masse utilsigtede virkninger - også kaldet bivirkninger samt interaktioner med alle mulige lægemidler, kosttilskud og fødevarer.

Registrerede lægemidler ved man præcis hvad det indeholder og hvordan det virker - ellers kan det ganske enkelt ikke blive godkendt af lægemiddel-myndighederne.

Men fordi at det er naturligt, er altså ikke ensbetydende med, at det er bedre - det er en tvangstanke, som visse naturmedicin-freaks har.

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:53

[[/QUOTE]

Naturmedicin aner man i princippet ikke, hvad det indeholder eller ikke indeholder. Det har en masse utilsigtede virkninger - også kaldet bivirkninger samt interaktioner med alle mulige lægemidler, kosttilskud og fødevarer.

Registrerede lægemidler ved man præcis hvad det indeholder og hvordan det virker - ellers kan det ganske enkelt ikke blive godkendt af lægemiddel-myndighederne.

Men fordi at det er naturligt, er altså ikke ensbetydende med, at det er bedre - det er en tvangstanke, som visse naturmedicin-freaks har.

[/QUOTE]

UHA hvor er det go'' underholdning det her!!!

Du mener altså, at fordi at medicin, penicillin, vitaminpiller osv. er fremstillet kunstigt og af syntetiske stoffer, så er de "bedre" for mennesket end det naturen i forvejen har leveret?
Bivirkninger... ja tak, har du læst indlægssedlen i en pakke panodil?
Jeg betvivler ikke virkningen af det moderne medicin, men når jeg tænker på hvad vi de sidste 100 år (sjovt nok i takt med at medicinen blev til en industri) har fået af "nye" sygedomme samt en verden der er overbefolket... så kan jeg godt stille mig tvivlende overfor om hvor gode disse syntetiske stoffer er for os... og det gælder jo ikke kun det vi indtager men generelt i alt hvad vi producerer i industrien.
Jeg er absolut heller ikke nogen sundheds-naturmedicin-freak. Jeg elsker skam også fastfood, chokolade, rødvin osv. Og jeg bruger skam også panodil når jeg har hovedpine.

Min pointe var egentlig bare, at det man siden tidernes morgen har benyttet og som kom først (og ja mange døde, men nogen må have overlevet for vi er her i dag) det kalder man for alternativt.

Pointen var blot at det alternative normalt er det der kommer efter originalen... Og i dette tilfælde må naturen være originalen...

Prentow

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:39
Dato: 27-04-2007 00:52:32 Forfatter: Forever Prentow

[

Naturmedicin aner man i princippet ikke, hvad det indeholder eller ikke indeholder. Det har en masse utilsigtede virkninger - også kaldet bivirkninger samt interaktioner med alle mulige lægemidler, kosttilskud og fødevarer.

[/QUOTE]

UHA hvor er det go'' underholdning det her!!!

Du mener altså, at fordi at medicin, penicillin, vitaminpiller osv. er fremstillet kunstigt og af syntetiske stoffer, så er de ''bedre'' for mennesket end det naturen i forvejen har leveret?
Bivirkninger... ja tak, har du læst indlægssedlen i en pakke panodil?
Jeg betvivler ikke virkningen af det moderne medicin, men når jeg tænker på hvad vi de sidste 100 år (sjovt nok i takt med at medicinen blev til en industri) har fået af ''nye'' sygedomme samt en verden der er overbefolket... så kan jeg godt stille mig tvivlende overfor om hvor gode disse syntetiske stoffer er for os... og det gælder jo ikke kun det vi indtager men generelt i alt hvad vi producerer i industrien.
Jeg er absolut heller ikke nogen sundheds-naturmedicin-freak. Jeg elsker skam også fastfood, chokolade, rødvin osv. Og jeg bruger skam også panodil når jeg har hovedpine.

Min pointe var egentlig bare, at det man siden tidernes morgen har benyttet og som kom først (og ja mange døde, men nogen må have overlevet for vi er her i dag) det kalder man for alternativt.

Pointen var blot at det alternative normalt er det der kommer efter originalen... Og i dette tilfælde må naturen være originalen...

Prentow

[/QUOTE]

Øhh, altså det plante-materiale, der kommer fra naturen, er det originale - ja.

Jeg har ikke påstået, at det er bedre, når det er industrielt fremstillet.

Men det skinnede igennem i din tekst, at når det kommer direkte fra naturen, så er det bedre - og det er sludder.

De kemiske stoffer, der skal virke på vores forskellige receptorer i kroppen, er lige glade med, om de er "naturligt" udvundet eller "kemisk" fremstillet. Selve det aktive stof er jo nøjagtig det samme - isoleret set.

Om man udvinder ascorbinsyre (C-vitamin) fra en appelsin eller fremstiller det kemisk i et laboratorium er totalt lige gyldigt - molekylet er det samme i sidste ende.

Problemet er med det naturligt udvundne, at der følger en hel masse andet snask med i ekstraktet, som man ikke nødvendigvis har identificeret.

Mange lægemidler er faktisk udvundet fra planter oprindeligt - og derefter oprenset så man har 99,99% af lægemidlet UDEN urenheder. Dette er aldrig tilfældet med naturmedicin, for der skal man spise hele planten, hele roden, alle bladene eller blomsterne osv.

Og fordi at der står en lang smøre i indlægssedlen på Panodil, er jo netop fordi, at det er gennemtestet og gennemafprøvet - udført randomiserede dobbelte blinde-studier mod placebo osv. Alle bivirkninger skal dokumenteres.

Bivirkninger skal ikke dokumenteres med naturmedicin - ikke engang virkningen skal dokumenteres. Hvis man forsøgte at dokumentere naturmedicin, ville listen i indlægssedlen sandsynligvis blive mindst lige så lang.

Næeh - man skal bare tage det i flæng for "sådan har vi altid gjort". Det virker meget tilfældigt - og når det så endda anprises af såkaldte "behandlere" UDEN en dokumenteret uddannelse, så hopper kæden altså af.

Naturmedicin kan i mange tilf
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 02:25
Til "The Secret TV" med flere!
Jeg har nu fulgt debatten her i denne tråd. Og ja der mange synspunkter. Jeg har to dejlige døtre som nu har hver to dejlige børn - så jeg har 4 dejlige børnebørn. Og hvad så - jo jeg begyndte sammen med min marianne på Forever Living Product for 1,5 år siden. Vi har i denne periode læst meget om det alternative - og så kommer jeg til det vigtigste:
Mine to døtre har længe været opmærksom på hvad man kan opnå ved at blive betjent af IKKE lægelig og højt uddannede folk. Eks. deres børn har haft megen gråd de første måneder og de "slæbte" disse stakkels børn til disse IKKE anerkendte IKKE uddannede alternative behandlere - og de fik gode løsninger - nu sov de igennem i natten ect.

Da jeg fortalte dem at nu har vi startet Forever Living Product - så sagde de: " Far du har da ikke før ment at det alternative kunne bruges til noget vel?"

Og ja det har jeg ikke, men det har jeg nu - det er gået særkeledes meget op for mig efter studier af området gennem de sidste 2 år at der er noget her der ikke stemmer.

Forestil dig at vi IKKE havde nogle mennesker der var syge!!!
Hvad ville der ske?
Hvem mener du der har interesse i at der IKKE er nogle mennesker der er syge?
Har vi et behandlersystem der er godt nok til at sikre vi IKKE har nogle der er syge?
Hvor ofte har din læge undersøgt af egen drift hvad du mangler af vitaminer og mineraler ved lægebesøg på grund af problemer med helbredet?
Hvem kunne have interesse i at vi IKKE var syge?
Jeg kunne blive ved!
Til sidst - her er mange der er anonyme også du - har besøgt din hjemmeside - opgav at finde ud af hvad dit budskab er - en noget dyster site - må jeg sige - og hvad er hemmeligheden TV?

Hvem er du ? og hvad er dit budskab på din site?
Bemærk:
Network Marketing er kommet for at blive - der er udbud og efterspørgsel på mange områder - og vi må alle lærer at vurdere de "brodne" kar de findes alle vegne - Jeg er stolt af at være partner i Forever Living Products som er en klar og synlig virksomhed med en klar vision for mennesker og et godt liv.

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:58
Det er rigtigt at naturmedicin kan indeholde bivirkninger. Derfor er lægelig kontakt altid de første man skal søge. Dog støder den traditionelle medicin også på grænser. Penecilin til eksempel havde en 100% virkning - dengang det blev opfundet. Idag hvor vi spiser et utal af antibiotika via vores daglig næring, har penecilin en lavedere virkning - helt ned til 30% i enkelte tilfælde. Der hvor medicinen støder på grænser, er det logisk at mennesker søger alternative behandlingsmetoder. Jeg kender personligt til et utal at personer som med success har benyttet Forevers Aloe Vera drikke. Jeg selv er helt holdt op med at tage hovedpinepiller og kortison salve til min hud. Høj kvalitet - rent produkt. Selv Columbus havde en Aloe plante med sig på sine skibe som apotek. Andre naturlige produkter som NONI og Mangostan har sikkert også deres success historier. Det er vigtigt at man lader sig grundigt rådgive/foretager egne undersøgelser og så prøve sig frem.

Forever Living oplever i disse år stærkest vækst i lande men et ringere sundhedssystem, der hvor sygdom og hospitalsindlæggelse simpelhent er for dyrt - og det til trods for at produkterne stort set koster det samme overalt på kloden. Måske skulle vi tænke over dette. I lande hvor lægehjælp og hospitaler er gratis serviceydelser - betalt over skatten - tager vi dem for givet. Det er billigere at få et hurtigt fix end at forebygge. For pharmaindustrien er der selvfølgelig også langt flere penge i syge mennesker end de raske. Med den demografiske udvikling som vi oplever i disse år - og sikker også i fremtiden vil opleve, er forebyggelse noget vi komme til at bruge flere kræfter/penge på.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:10
Det største problem for den seriøse del af den alternative behandlerscene er NONI-bedragere og andre fusentastere. Jeg fatter ikke at de mere seriøse alternative behandlere ikke gør mere for at skille skidt fra kanel, og modbydelige pengegriske bedragere fra ordentlige behandlere.

Ordentlige alternative behandlere kan ikke leve med spredte anekdotiske berretninger og direkte tåbelige udtalelser som "Selv Columbus havde en Aloe plante med sig ...". Han havde også slaver. Skal vi så også bruge dem? Det er dog himmelråbende så latterlige argumenter visse alternative fortalere bruger. I graver jeres egen grav med denne form for helt igennem useriøse og ubrugelige argumenter.

Nej, kom i stedet for med voget valid videnskabelig forskning der beviser de påstande I kommer med - forskning der kan eftergøres af andre uvildige forskere. Kan resultaterne ikke bekræftes ved andre tilsvarende forsøg, så er der ikke hold i dem.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:23
Kære Mikkel,

det er vel nok noget at det mest useriøse skriveri du lapper af her. Min indtryk af Amino er en åben meningsudveksling.

Brug du bare slaver til dit hus i sydfrankrig!!

For lige at citere Columbus en gang til:

Fire planter er uundgåelig for det menneskelige væsen:
Hveden: bringer ham føde
Vinstokken: glæder hans hjerte 

Oliven: giver harmoni

Aloe: Holder ham sund

Så kan du selv afgøre om du er enige i det ene eller andet!. Men interessant, da dette er et 500 år gammelt udsagn. Altså før moderne behandlingsmetoder. Mht. Aloe skriverier findes der et utal af bøger - uafhængig af en producent. Jeg kan anbefale Michael Peusers bog om kapillarerne. (dem som vi har ca. 150.000 km af i vores krop). Spændende litteratur.

Med venlig hilsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:31
Useriøs? Nej nu må jeg le! Useriøse er de mange folk i denne tråd der påstår ting om produkter der ingen ordentlige beviser er for. Og useriøst er det at bruge en 500 år gammel lægmands udtalelser til noget som helst i en moderne behandlingsvurdering. I og dybt usmageligt er det, at pengegriske idioter forsøger at lokke penge ud af syge folk som var meget bedre tjent med en ordentlig og seriøs behandling af folk der ved hvad de snakker om. Og ja, jeg er ikke bleg for at kalde den slags for rovmodere, for jeg har set resultaterne af det svinderi der foregår. Fy for satan siger jeg bare. Jeg håber sgu i får bøllebank en dag af nogle af alle de folk i har taget i røven - altså dem der overlever.
Side 18 ud af 23 (223 indlæg)