Dato: 03-05-2007 13:49:14 Forfatter: Engleulv Men man kan da kun være sur over dem fordi de tjener mere og hurtigere på deres frækhed end 'os' andre. Det lugter da lidt af misundelse i mine øre. Hvad er det for forarbejde du har har lavet ?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Så du mener frækhed der kaster TNI i Operation X er ok? Aha! Misundelse... i hvilken forstand? Danmark ligger underdrejet grundet Operation X. Forarbejde: Jeg var Danmarks første Founder i TNI regi, Danmarks første Diamond Pearl - og den først der "helt tilbage i gamle dage" stod for al logistik; som coordination point. Læs: www.lasseburholt.com/lasse.pdf Blot så du har det på plads - så spar mig for dine antydninger af misundelse ![]() Grundlaget for det der i Danmark idag, blev lagt af bl.a. undertegnede - så derfor pisser det mig da i den grad af at det lykkedes for to "med en vis frækhed" at få TNI kastet i Operation X. Hvilket ganske vidst ikke har betydet nedgang i omsætningen (hvilket er logisk nok, eftersom TNJ er topdollar iorden), men markedet er stagneret - og man almindelige forhandlere er selvfølgelig paralyseret fordi det føles som op af bakke hvergang man skal forklare sig ud af situationen. Men ok, du synes jo det er iorden... sådan formulerede du dig ihvertfald. MVH Lasse |
Lasse for faen... så gå dog åbentlyst efter manden og lad være med at pakke tingene ind i fine ord og lange sætninger.
Det er muligt det er flot at være perlesamler af en hvis rang, men det har i princippet ikke noget at gøre med det vi snakker om vel???
Hvis en eller to prs. har været skyld i noni´s fald så vær dog sur over det og sig det.
I principper er det jo X´s salgsmetoder som blev angrebet og ikke juicen. Der var jo ikke noget på juicen som rent faktisk var så negativ som de gerne ville gøre det til. Viste de nogen som følte sig snydt ? viste de nogen som ville have deres penge retur og måske ikke fik det ? Viste de overhoved folk som havde drukket det og ikke føle sig bedre NEJ VEL ?? De viste kun to studerende som ikke mente man kunne bevise det virkede på noget. Godt så, hvad var der i det?? Ikk noget. De kunne slå salgs metoderne og sælgerne oven i hoved og spørg du mig, så var det på nogle punkter ok. På andre var det blot fordi der skulle sælges et fedt tv program.
Og jeg er helt enig med dig, det er ikke alle måder man kan sælge på der er lige flotte. Og ærligt, uanset sælger X eller ej så tror jeg det ville være sket. At sælge juice for 350 kr pr liter og tjene på det, det gøres ikke ustrafbart i vores lille land. Det skal bare igennem vridemøllen. uanset om det er mirakel kur eller ej. Det var kun et spørgsmål om tid og kendskab, og det skete så nu.
Sjovt nok sælges der tons af disse produkter i helsekost forretninger og matas og lign. hvorfor angribes de ikke ?
Men hvorfor i alverden det overhoved pisser dig af, hvis salget ikke er gået ned og tingene er så gode som i gamle dage, hvad er det så at pive over ?
Som sagt hvis produktet er godt nok så holder det ved og kan sælges i mange år ud i fremtiden.
Selv om du virke lidt knotten...ikke mindst på mig, så vil jeg da ønske din forretning god vind fremover.